❤️ IKM uke 31 ❤️

Sender deg en stor klem :Heartred :Heartred

Hvilken erfaringer har du med Vitex og Wild Yam? Jeg kjøpte Wild Yam for noen mnd siden, men har ikke turt å bruke den :woot:

Takk ❤️❤️ Jeg prøvde Wild Yam på første og Vitex på andre, så nå tenkte jeg en kombinasjon.. :angelic: Drikker i tillegg grapefruktjuice før EL og spiser ananaskjerne fra 1 dpo til 5-6-7 dpo :hilarious: Vet ikke om det har noe for seg, men syns det er litt gøy å prøve ut litt forskjellig :hilarious:
 
Da ble det TR her.. :arghh: Kommer selvfølgelig til å henge med dere ut uke 31, og til å oppdatere lista så godt jeg kan. Håper jeg kan sette mange av dere på gravid! Si ifra - så oppdaterer jeg! ❤️

Har allerede bestilt et lass med eggløsningstester og graviditetstester, og luuurer på om jeg skal bestille Vitex og Wild Yam også da jeg har hatt hell med det tidligere.. :angelic:
Ååh så kjedelig :(
Jeg våknet også til TR i dag, så den har vel kommet Ila natten… egentlig som forventet med de smertene jeg har hatt de siste dagene. Så vi havner vel i samme IKM gruppe igjen vi. Da håper jeg det klaffer for oss begge :Heartred

Heier litt ekstra på alle dere andre her inne, håper det er mange som får positive tester fremover :angelic:
 
Takk ❤️❤️ Jeg prøvde Wild Yam på første og Vitex på andre, så nå tenkte jeg en kombinasjon.. :angelic: Drikker i tillegg grapefruktjuice før EL og spiser ananaskjerne fra 1 dpo til 5-6-7 dpo :hilarious: Vet ikke om det har noe for seg, men syns det er litt gøy å prøve ut litt forskjellig :hilarious:
Spennende! Haha ja jeg var helt crazy på grapefrukt og ananas og ingefær husker jeg i desember, men da endte det i kjemisk da :shy:

Men Wild Yam så klusset det ikke opp med syklusen din? Lest meg så gale opp på det, at jeg rett og slett ikke turte :laughing021 men så spotter jeg jo hver mnd, og det skal vel hjelpe mot det?
 
Last edited:
Ååh så kjedelig :(
Jeg våknet også til TR i dag, så den har vel kommet Ila natten… egentlig som forventet med de smertene jeg har hatt de siste dagene. Så vi havner vel i samme IKM gruppe igjen vi. Da håper jeg det klaffer for oss begge :Heartred

Heier litt ekstra på alle dere andre her inne, håper det er mange som får positive tester fremover :angelic:

Æsj, så kjedelig - men veldig hyggelig å få følge deg videre til uke 34 da, om du også ender opp der? ❤️❤️ Jeg har allerede laget tråden! :hilarious::angelic:


Spennende! Haha ja jeg var helt crazy på grapefrukt og ananas og ingefær husker jeg i desember, men da endte det i kjemisk da :shy:

Men Wild Yam så klusset det ikke opp med syklusen din? Lest meg så gale opp på det, at jeg rett og slett ikke turte :laughing021 men så spotter jeg jo hver mnd, og det skal vel hjelpe mot det?

Bra vi er flere som holder på med litt alternative metoder.. :hilarious: Jeg kan ikke huske det ble noe tull annet enn at jeg ble gravid på første forsøket jeg prøvde det - og da har vi prøvd noen måneder. Men om det er tilfeldig eller ikke, deeet vet man jo ikke da selvfølgelig! Mulig jeg hadde blitt gravid akkurat den PPen uansett, men gøy å prøve! ❤️ Kan godt hende det altså - det vet jeg dessverre ikke noe om! Prøv en PP da, så ser du? :angelic:
 
Æsj, så kjedelig - men veldig hyggelig å få følge deg videre til uke 34 da, om du også ender opp der? ❤️❤️ Jeg har allerede laget tråden! :hilarious::angelic:




Bra vi er flere som holder på med litt alternative metoder.. :hilarious: Jeg kan ikke huske det ble noe tull annet enn at jeg ble gravid på første forsøket jeg prøvde det - og da har vi prøvd noen måneder. Men om det er tilfeldig eller ikke, deeet vet man jo ikke da selvfølgelig! Mulig jeg hadde blitt gravid akkurat den PPen uansett, men gøy å prøve! ❤️ Kan godt hende det altså - det vet jeg dessverre ikke noe om! Prøv en PP da, så ser du? :angelic:
Lige måde! Jeg har selvfølgelig allerede meldt meg inn :hilarious: Og gleder meg allerede til å tracke EL:laughing002
 
Tenker jeg tar en test mandag 10DPO hvis jeg ikke har fått TR innen den tid... Tenkte egentlig holde meg til IKM 1.08, men jaja. Da har jeg holdt meg lenge nok :laughing002
 
Sitter litt på gjerdet jeg da :happy090
Ca 10/11 DPO i dag. Er på hyttetur, blir en test når jeg har kommet hjem, enten mandag kveld eller tirsdag morgen :smiley-bounce022
IKM på torsdag ifølge Flo-appen.
Egentlig ingen symptomer akkurat nå, var veldig øm i niplene og oppblåst, men det har gått over.
Har fått endel små kviser rundt nese/hake/munn da, som jeg også fikk på denne tiden i forrige graviditet :happy7
Spennende altså, og litt skummelt :shy:
 
Trøster meg med at OM det skulle klaffe neste gang, så har jeg termin veldig tidlig på mai, og at det da mest trolig blir aprilbaby likevel fordi jeg mest trolig må settes igang.. :hilarious::hilarious:
Har ikke fått med meg alle postene her, beklager det. Er det spesielt viktig med aprilbaby? :)
 
Vet man ikke skal se på de etter tiden, men men :smiley-bounce022 syns jeg så svak strek innenfor tiden, men nå ser jeg den jo tydelig og den er rosa??? Aldri fått dette på de tidligere
 

Vedlegg

  • IMG_1217.jpeg
    IMG_1217.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 96
Har ikke fått med meg alle postene her, beklager det. Er det spesielt viktig med aprilbaby? :)

Neida - det er bare det at det hadde passet så perfekt med tanke på hvordan våren er her hos meg ❤️ Det begynner å bli fint trilleføre, og babyen vokser seg til litt før det som regel blir stekende varmt i mai.. :angelic:
 
Vet man ikke skal se på de etter tiden, men men :smiley-bounce022 syns jeg så svak strek innenfor tiden, men nå ser jeg den jo tydelig og den er rosa??? Aldri fått dette på de tidligere

Jeg er også sånn som ser etter tiden - og ble litt lurt av det nå sist.. :wacky: Men denne er jo rosa, og ooom du så noe før tiden, så kanskje!? ❤️❤️
 
Røyk på en test i dag (9DPO) som var helt blenda... Merker håpet er litt borte, selv om det er time. Venter til IKM for eventuelt ny test, men føler veldig at mensen kommer straks.
 
Back
Topp