Milepæler

Her blei det en liten tur på føden i kveld, og siden den ligger 45 min unna er jeg faktisk våken etter midnatt.:eek: Kan derfor meddele at jeg er 39+0, holy shit batman!

Oi! Fødsel i gang? El bare sjekk?
 
39+0 :dance008
 
Oi! Fødsel i gang? El bare sjekk?
Lite liv i hele går, så ringte til slutt føden. Er 45 min å kjøre , så drøyde i det lengste, men da alt var prøvd uten reaksjon måtte jeg bare. Heldigvis hadde han bare snudd seg og lå med ryggen opp mot min mage, så alle bevegelser foregikk inn mot min ryggrad noe jeg overhodet ikke kjente. Men fikk registrert at jeg har hyperjevne harde kynnere i det minste. :angelic:
 
Edit: 2,5 timer igjen til igangsettelse!!! :happy093
 
Last edited:
37+0 - passert prematurgrensa!! :love7
 
Vogga er ferdig oppreid, og stellebord og ammepute er i hus.

Det er bare å komme nå, minste skatt :smiley-angelic001
helst før igangsettelse lørdag 5 feb :smiley-angelic001
 
Last edited:
Har kjøpt inn sjokomelk som skal med i fødebagen. Ligger foreløpig i kjøleskapet, men spent på om det er noen igjen når jeg skal slenge de med oppi bagen... :hilarious:
 
Har kjøpt inn sjokomelk som skal med i fødebagen. Ligger foreløpig i kjøleskapet, men spent på om det er noen igjen når jeg skal slenge de med oppi bagen... :hilarious:
Kan med 100% sikkerhet si at den hadde forsvunnet på et magisk vis i dette huset, hvis ikke jeg tatt den hadde garantert noen av de andre 3 som går i kjøleskapet gjort det :hilarious:
 
Kan med 100% sikkerhet si at den hadde forsvunnet på et magisk vis i dette huset, hvis ikke jeg tatt den hadde garantert noen av de andre 3 som går i kjøleskapet gjort det :hilarious:
Samme her! Kjøpte også en pakke kjeks jeg skulle ta med, og det tok 5 minutter fra den var i hus til samboer åpnet og begynte å spise av den. Vi fikk kjøpt mer heldigvis :)
 
Kan med 100% sikkerhet si at den hadde forsvunnet på et magisk vis i dette huset, hvis ikke jeg tatt den hadde garantert noen av de andre 3 som går i kjøleskapet gjort det :hilarious:
Bare jeg som drikker sjokomelk her i huset, så kan dessverre ikke skylde på noen andre om de forsvinner :hilarious:
 
Back
Topp