Februar 2021

Vi har 2 embryo igjen på frys. Så hvis mensen bare kommer kjapt nå så rekker vi kanskje akkurat ett innsett før påske.
De ligger fryst sammen, håper å sette inn begge. Men det blir uansett det siste vi får fra det offentlige. Så krysser alt vi har for at et av de klorer seg fast :smiley-angelic001

Krysser alt jeg har for deg og dine to små :Heartpink:Heartpink:Heartpink
 
12dpo og enda negativ test,,
Fortsetter å teste frem til fredag, men er 99,99% sikker på at dette forsøket har feilet. Så nå kan bare tr komme så vi får fart på forsøk nr 6

:Heartblue:Heartpink måtte neste gang bli din tur kjære!! blir det neste forsøket offentlig eller privat?
 
Vi har 2 embryo igjen på frys. Så hvis mensen bare kommer kjapt nå så rekker vi kanskje akkurat ett innsett før påske.
De ligger fryst sammen, håper å sette inn begge. Men det blir uansett det siste vi får fra det offentlige. Så krysser alt vi har for at et av de klorer seg fast :smiley-angelic001
Krysser det som krysses kan for dere. Jeg har trua på 2 egg samtidig. Da kan de dytte hverandre på plass :dummy::dummy1:
 
Ok, nå er jeg utrolig forvirret og trenger svar :p 13 dpo, liten svak strek cb early. Hva tenker dere?
Har bare digital igjen som skal tas i morgen :p
 

Vedlegg

  • Snapchat-893029113.jpg
    Snapchat-893029113.jpg
    7,6 KB · Visninger: 77
  • Snapchat-846022040.jpg
    Snapchat-846022040.jpg
    7,4 KB · Visninger: 76
  • Snapchat-331327495.jpg
    Snapchat-331327495.jpg
    6,7 KB · Visninger: 74
  • Snapchat-1445033875.jpg
    Snapchat-1445033875.jpg
    7,2 KB · Visninger: 73
  • Snapchat-208617725.jpg
    Snapchat-208617725.jpg
    7,4 KB · Visninger: 74
  • Snapchat-1666884155.jpg
    Snapchat-1666884155.jpg
    8,2 KB · Visninger: 74
Ok, nå er jeg utrolig forvirret og trenger svar :p 13 dpo, liten svak strek cb early. Hva tenker dere?
Har bare digital igjen som skal tas i morgen :p

Mener jeg ser antydning på strek i noen av bildene men vanskelig å være sikker! Men har tatt flere av disse testene og aldri fått noe som helst annet enn blendahvit :) håper det blir tydeligere i morgen
 
Mener jeg ser antydning på strek i noen av bildene men vanskelig å være sikker! Men har tatt flere av disse testene og aldri fått noe som helst annet enn blendahvit :) håper det blir tydeligere i morgen
Ja vi får se i morgen om den digitale fanger den opp:p di ringer jo fra sykehuset i morgen så får bare si da som det er og evt få tatt blodprøve :)
 
Vanskelig å si. Ser en strek på 2 av bildene dine, men om det er strek eller skyggestrek da.....
Ja er det jeg også tenker,, jeg ser den jo bedre enn på bildene da og for meg er den hvertfall blå:p men så utrolig vanskelig:p

Uff det var vanskelig, klarer å se blåfargen på mobilskjerm når jeg sitter i enkelte rom men ikke andre. Ser det også på laptop-skjerm men ikke ekstra PC-skjerm. Kan nesten bruke like mye tid som ble tilbrakt på kjolefargedebatten hvis dere husker det https://en.wikipedia.org/wiki/The_dress :hilarious:;)
 
Ok, nå er jeg utrolig forvirret og trenger svar :p 13 dpo, liten svak strek cb early. Hva tenker dere?
Har bare digital igjen som skal tas i morgen :p

Jeg vil ikke være en party-pooper, men burde ikke streken være litt mer synlig 13dpo? Huff, føler jeg knuser drømmer nå :sorry:
 
Jeg vil ikke være en party-pooper, men burde ikke streken være litt mer synlig 13dpo? Huff, føler jeg knuser drømmer nå :sorry:
Jo jeg mener også det, men så har alle frem til denne vert helt hvite. Har også lest om egg som fester seg senere, og om andre som produserer hcg senere osv:p
Har ikke noe veldig håp til positiv i morgen heller så får bare vente å se:)
 
Jeg vil ikke være en party-pooper, men burde ikke streken være litt mer synlig 13dpo? Huff, føler jeg knuser drømmer nå :sorry:

Jo jeg mener også det, men så har alle frem til denne vert helt hvite. Har også lest om egg som fester seg senere, og om andre som produserer hcg senere osv:p
Har ikke noe veldig håp til positiv i morgen heller så får bare vente å se:)

Er vel ikke umulig at embryo fester seg så sent som 12dpo, selv om det er nok saktere enn de fleste. Som Lille sier er det bare å vente og se :Heartblue:Heartpink:Heartred
 
Back
Topp