Hvem er marsmammaene?

Julilykke-17

Forumet er livet
Julibaluba 2017
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei damer! Jeg er bare litt nysgjerrig på hvem vi er her i termingruppa:happy:

Hvor i landet hører dere til?

Alder?

Samboer, gift eller aleneforelder?

Har dere prøvd lenge?

Har du barn fra før? Alder på disse?

Når er terminen din?

Jeg blir 31 i sommer og bor i Hardanger med samboer og lillesnupp på straks 2 år. Vi skulle egentlig begynne aktiv prøving fra juli av, men så satt jaggu spiren før vi egentlig rakk å prøve. Foreløpig termin er 6.mars:Heartred
 
Hei hei!


Jeg er straks 28 og nygift.. så nygift at det ser ut til at lille bolla ble lagd på bryllupsreisen etter den store dagen 01.06! xsmile9 Bor i Oslo-området og har ingen barn fra før av. Føler det er litt for godt til å være sant om det gikk på første forsøk! Dette mtp at jeg har hatt så store svingninger i syklusen, ikke hatt EL hver syklus og er konisert (selv om det kanskje ikke har så mye å si da). Foreløpig termin er 01.03!
 
Hei!

25 år fra Skien, og gift på andre året allerede! Vi har vært sammen i 8 år nå, kjøpt oss hus i høst, og har en liten hund på 4 år :love017
Prøver på første barnet, og veien hit har vært tøffere og lengere enn forventet! Men på PP8 etter MA nr.2 satt den! Så nå håper vi på terninspire :Heartred
Foreløpig er termin 11 mars!
 
Last edited:
37 fra Oslo. Hadde en MA i april, så sniker meg inn her med litt angst, men ser altså ut til at graviditeten satt på første syklus etter. Foreløpig termin 6. mars.
 
Så gøy at vi er såpass mange med termin samme dag til og med! 6.mars må være gullegg:D
 
Hei alle:shy: Jeg kommer snikende etter at jeg testet positivt med digital igår. Kan enda ikke helt fatte at det er sant og er skikkelig nervøs for at noe skal gå galt! Men uansett:

Jeg er 29 år og holder til langt nord. Har samboer og vi har vært uten prevensjon i nesten et år, men bare prøvd aktivit i 2 måneder. Jeg var ganske sikker på at jeg ikke kunne bli gravid siden det ikke hadde klaffet når vi bare hadde hatt sex uten å bry oss om eggløsning. Jaja, heldigvis feil, haha.

Dette blir mitt første barn, men samboer har en 14-åring som jeg er veldig glad i<3

Termin aner jeg ikke for appen min har logget seg ut og jeg husker ikke passordet, men i begynnelsen av mars hvertfall! Oppdaterer terminlista senere.

Jaja, håper dette går bra for oss alle og at det kanskje går opp for meg snart at jeg er gravid:hilarious:
 
Hei ;)er 26 år og bor i nord. Har ikke brukt pilla siden i februar pga av en infeksjon i bekkenet. Var jo klar over at vi kunne blir gravide, men kom forsatt overraskende på oss. Klarer ikke å glede oss helt enda. Håper det kommer med tiden. Har ingen barn fra før. Termin ca. 1 mars.
 
Hei :) Er 38 år og bor i Stavanger. Er gift og har tre barn fra før. Dette var ikke planlagt og en veldig stor overraskelse, men nå gleder vi oss over lille spire.
 
Hei:happy:
Er 27 år, og holder til på sentrale østlandet. Er samboer og ingen barn fra før. Vi har mistet tidligere, så vi tørr ikke juble for høyt enda :)
 
Hallo :)

Positiv test imorges, så drister meg til å melde meg i termingruppe :shy:
Blir straks 26 år, bor sammen med samboer på snart 28 år og en liten hund på 3,5 år. Vi holder til i Troms :) Ingen barn fra før, spiren satt på andre forsøk og håper den holder helt til foreløpig termin ca 9 mars :happy:
 
29 fra Oslo her, vært kjæreste med mannen i mitt liv i 10 år, har en liten på 2 år fra før - foreløpig termin 4 mars ☺️ tør ikke juble høyt helt enda, men krysser og kniper alt jeg har .
 
Jeg er fra Drammen, og er 18 år. Jeg skal nå bli samboer med han jeg allerede har et barn fra før av med. Vi har ikke vært sammen på en stund, men ønsket et barn til for å kunne gi sønnen vår et helsøsken :)

Vi har prøvd i noen måneder og fikk termin 23.februar, men gikk 9 dager over med sønnen min så er forberedt på å føde i mars :)

Sønnen min er 2 år gammel :)
 
Hvor i landet hører dere til?
Like utenfor Bergen

Alder?
30

Samboer, gift eller aleneforelder?
Gift

Har dere prøvd lenge?
Ja, alt for lenge. Sluttet med prevensjon for over 6 år siden og skulle i gang med ivf nå etter sommeren

Har du barn fra før? Alder på disse?
Har en hund haha. 2 år gammel.

Når er terminen din?
03.03.20 i følge terminkalkulatoren her
 
Back
Topp