IKM uke 17 & 18

Gøy lese her inne igjen etter flere års pause!
Jeg aner ikke når jeg hadde el eller om jeg i det hele tatt har hatt el. Men mistenker at EL var mellom 10-12 april. Tok dessverre ikke test før den 14 og den var negativ! Hatt litt småblødninger her og der siden onsdag forrige uke, så gudene må vite hva det betyr :rolleyes:

Last edited:
Nærmer seg fælt :laughing002

Vedlegg

• IMG_8461.jpeg
    IMG_8461.jpeg
    250 KB · Visninger: 18
Allerede begynt å spotte jeg, hva er dette for noe slags tull :pompus: blir en syklus på 3 uker det her om mensen kommer for fullt i natt eller i morgen….
Jeg lærte dette nylig men spotting i lutealfasen kan være tegn på lavere progesteron produksjon. Jeg dro å tok blodprøver på 7 og 9 dpo, nå har jeg første syklus på progesteron støtte da jeg hadde verdier i det lavere sjiktet :pompus:

Testene har gått ned pittelitt, kan det være for at det var svak urin? Kan ikke skjønne om jeg har hatt så kort topp :rolleyes: Håperhåper det bare er svak urin, og at det slipper et egg denne mnd..

Jeg lærte dette nylig men spotting i lutealfasen kan være tegn på lavere progesteron produksjon. Jeg dro å tok blodprøver på 7 og 9 dpo, nå har jeg første syklus på progesteron støtte da jeg hadde verdier i det lavere sjiktet :pompus:
Mulig jeg også må gjøre det! :wacky: Men nå er det mensen som er på vei, blank negativ test i dag til min store forbauselse :hilarious: haha

Testene har gått ned pittelitt, kan det være for at det var svak urin? Kan ikke skjønne om jeg har hatt så kort topp :rolleyes: Håperhåper det bare er svak urin, og at det slipper et egg denne mnd..
Tipper du får topp i dag ❤️ skjedde meg forrige syklus, da fikk jeg 0.74 og dip senere på dagen, så fikk jeg peak dagen etter. Krysser fingrene for deg!

Back
Topp