Vis vedlegget 481327
Uke 7+1
Hadde som mål å skrive disse oppdateringene sånn at det skulle bli hyggelig å se tilbake på.
Å lage meg gode mål hver uke, som jeg kunne jobbe mot. Bekymringer har man alltid, så å skrive ned noen gleder som motvekt.
Men sannheten er at det ikke finnes overskudd akkurat nå. Håper jeg kan ta det opp igjen.
Jeg er veldig takknemlig for at jeg er gravid. Men jeg er ikke takknemlig for at jeg ikke kan delta i hverdagen sammen med familien min, jeg er ikke takknemlig for at jeg går glipp av masse gøy mannen og sønnen gjør hver ettermiddag. Jeg er ikke takknemlig for at sønnen min ikke lengre spørr om jeg vil bli med ut fordi han vet jeg ikke orker. Og det
må være lov!
Jeg tror ikke man kan forstå hvor ille dette er før man har stått i det selv, og når man vet det mest sannsynlig varer fram til fødsel så blir man litt motløs. Men det betyr ikke at man ikke er takknemlig, eller at jeg ikke ønsker premien i enden. Ukas rant. Lei av kommentarer fra folk som aldri har hatt HG og som ikke skjønner at man kan hate livet og samtidig elske det meget ønskede barnet i magen.
MEN, jeg fikk også svar fra jordmor i dag!!
Hun fikk også 6+3 på sin målesak, og tenkte at størrelsen var helt i rute med der jeg var! Og det var såååå deilig

Føler meg definitivt mye roligere med det svaret! Hurra
Symptomer:

Kvalmen har slått inn for fult. Stort sett sengeliggende.

Grusom luktesans

Grusom smak i munnen uansett hva jeg gjør.
Milepæler:
IKM
5+1 - hjertet slår.
UL hos gyn 6+0
UL 6+4

Ultralyd 9+0

Første jordmortime 9+3

12 uker

OTUL og NIPT

Svar på NIPT

Andre trimester

UL ca uke 15.

OUL

24+0 - Termindato lille spire som aldri ble.

Tredje trimester

Uke 37 terminfødt baby.

Termin