IKM uke 13 & 14

Og bare for å toppe det hele så greide jeg å lage hjemmelaget pizza på MATPAPIR istedenfor bakepapir i går, så hele pizzaen satt bom fast i papiret. Det var bare helmaks, og jeg blei så sinna!!! Godt at man kan le av det idag:laughing025
Hahah gøy å lese da jeg klarte i dag å sette på kaffen uten kaffekopp under, så kaffen bare rant utover. Mannen spurte hva holder du på med ?!? :dead:

Er det flere som opplever at utfloden drypper, nesten renner ut av deg? Hva betyr det i syklusen? Er det et bra eller dårlig tegn?

Er en stund siden jeg har opplevd det nå og jeg lurer på om sist var i sist svangerskapet.
Samme her… og jeg har noen svake streker nå på testene. Startet først med slim for 2 dager siden til nå å være vannaktig. Så tror det er livmoren som bygger opp beskyttelse.. hadde det som tegn forrige graviditet også. + jeg merket halsbrann i går som jeg bare får når jeg er gravid og hadde som tidlig tegn forrige graviditet..

Samme her… og jeg har noen svake streker nå på testene. Startet først med slim for 2 dager siden til nå å være vannaktig. Så tror det er livmoren som bygger opp beskyttelse.. hadde det som tegn forrige graviditet også. + jeg merket halsbrann i går som jeg bare får når jeg er gravid og hadde som tidlig tegn forrige graviditet..
Da er det ikke vits i å legge inn aksjer i kveld iom det like gjerne kan bety at livmor "stenges"? Hadde vært deilig m en pause...
Og nå er jeg egentlig ganske sur på mannen som viser null respekt for klokkeslett og tider. Igjen, dette skjer ofte! Så sier han : kommer om 10 min... snart 30 min senere og vi har enda ikke sett snurten av han.
Han lærer aldri og etter mange år sammen forventer jeg det, men det er så respektløst og nå bobler jeg over!

Da er det ikke vits i å legge inn aksjer i kveld iom det like gjerne kan bety at livmor "stenges"? Hadde vært deilig m en pause...
Og nå er jeg egentlig ganske sur på mannen som viser null respekt for klokkeslett og tider. Igjen, dette skjer ofte! Så sier han : kommer om 10 min... snart 30 min senere og vi har enda ikke sett snurten av han.
Han lærer aldri og etter mange år sammen forventer jeg det, men det er så respektløst og nå bobler jeg over!
Vannaktig og eventuelt el slim kan også bety mest fruktbare tiden.. så hadde bare kjørt på:joyful:

11 dpo og synes strekene er veldig svake. Mistenker at det ikke går veien igjen, men har ikke gitt helt opp håpet. Håper at om det ikke går at det får over fort, så jeg slipper å begynne å glede meg skikkelig. Får se hva testen sier i morgen.
#klageinnlegg

10 dpo kveld. Jeg føler ikke at den er en hard negativ men jeg sliter veldig med å finne noe håp nå.

Det er slitsomt å stirre på disse testene, stoler jo ikke på synet til slutt - ser streker overalt.

Synes dog det var interessant at jeg hadde temp hopp i dag, vi får se hva tempen blir i morgen. Blir det negativ test på 11 dpo er jeg fristet til å ikke teste noe mer og heller la TR avgjøre det når hun kommer.

Man får seg en knekk for hver negative test man får, det gjør jeg iallfall.

Vedlegg

• IMG_5097.jpeg
    IMG_5097.jpeg
    703,4 KB · Visninger: 61
10 dpo kveld. Jeg føler ikke at den er en hard negativ men jeg sliter veldig med å finne noe håp nå.

Det er slitsomt å stirre på disse testene, stoler jo ikke på synet til slutt - ser streker overalt.

Synes dog det var interessant at jeg hadde temp hopp i dag, vi får se hva tempen blir i morgen. Blir det negativ test på 11 dpo er jeg fristet til å ikke teste noe mer og heller la TR avgjøre det når hun kommer.

Vet man skal være forsiktig med å gi håp, men her er det jo noe svaaaaaakt eller? Er det bare jeg seg ser ønskestreker

Vet man skal være forsiktig med å gi håp, men her er det jo noe svaaaaaakt eller? Er det bare jeg seg ser ønskestreker
Jeg også føler at jeg ser noe veldig veldig svakt, men vet ikke om det er ønskestrek eller ei.

Men hjelper litt at det ikke bare jeg ser den da :hilarious:
Gikk å la meg nå for jeg sitter jo bare å ser på den og nå vil jeg bare sove så det blir ny dag - og er den negativ i morgen på 11 dpo så begynner det vel å bli lite sannsynlig at det snur vil jeg tro.

Skjønner hva du mener med knekk ja.. jeg tør ikke teste mer før mens er forsinket. Orker ikke den nedturen før tiden

8DPO her, akkurat en uke til ikm, og testetøsen er i gang.

Nå kan jeg en en antydning, og 8DPO er jo tidlig og dette bilde ble tatt innenfor fristen.

Vedlegg

• IMG_2425.jpeg
    IMG_2425.jpeg
    274,8 KB · Visninger: 54
  • IMG_2428.jpeg
    IMG_2428.jpeg
    173,9 KB · Visninger: 54
Noen her som har 3+ barn?

Vi prøver på nr 4, og kjenner at jeg har lyst til å overraske gubben litt i forhold til en evt. positiv test.

Har litt lyst til HVIS det blir positiv digital på påskeaften; gjemme testen i et påskeegg og få han til å lete etter det.

Noen her som har 3+ barn?

Vi prøver på nr 4, og kjenner at jeg har lyst til å overraske gubben litt i forhold til en evt. positiv test.

Har litt lyst til HVIS det blir positiv digital på påskeaften; gjemme testen i et påskeegg og få han til å lete etter det.
Vi og prøver på nr 4❤️

Back
Topp