Hei! Håper jeg lufter på rett tråd, si ifra om ikke. Mitt første innlegg siden min graviditet i 2021 men jenta mi.
Jeg er 5+4 i dag. Fant det ut for to uker siden, så har vist det en stund. Har 3 spontanaborter bak meg, to før jeg fikk jenta mi og en før denne graviditeten. Men i dag fikk jeg smerter som gjøre at jeg ble uvel, varte i 15-20 minutter så ble det rolig, men bare vanlig murring/stikking som ellers i starten som jeg har kjent. Dett var i 0930-10 tiden i mårrest. Men ikke noe blod. Vi var ute å lekte og da jeg kom inn i 16 tiden, så hadde jeg typ mørkt «utflodblod» i trusa. Ikk vært nå mere smerter bare murring og stikking. Men vært så vidt mørk brun når jeg har vært på do. Beklager om det blir for TMI

Nå er det jo 10 timer siden jeg har hatt smertene. Men ikke vært nå mer enn dette eller tatt seg opp.
Er det en spontanabort eller er det noe annet som har skjedd? Noen som har vært borti dette?
Tidligere ved SA har det vært mye blod ganske fort og fersk. Så dette er nytt for meg.
Vet ikke om dette har noe å si, men fikk veldig fort økning på graviditetstest tok 4 dager fra jeg hadde 2-3 til jeg fikk 3+ og jeg fikk 3+ da jeg var 4+4 og har hatt mye symptomer som trøtthet, litt kvalme om det har gått for lenge mellom mat, ømmebryster, hormoner i fullsving følelsesmessig..
hilsen bekymret frøken!