Testtråd

14 dpo, og dagens tester. Syns de er litt svake, men har ikke noe å sammenligne med fra tidligere graviditeter - da jeg testet såpass sent med 1.mann. Er veldig spent på utviklingen fram over :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_9969.jpeg
    IMG_9969.jpeg
    1.015 KB · Visninger: 20
  • IMG_9972.jpeg
    IMG_9972.jpeg
    365,2 KB · Visninger: 20
  • IMG_9975.jpeg
    IMG_9975.jpeg
    463,5 KB · Visninger: 19
Så glad for at jeg jevnlig tok tester sist og nå.

Sist lærte jeg at man kan bruke graviditetstester til å følge med på hcg. Jeg hadde kjøpt en bunt fra Shein, så da jeg hitta 6 uker med denne, la jeg igjen en klage om at fargen ikke var så sterk. Dessverre var det snakk om en spontanabort, jeg bare registrerte ikke oppi knotten at den svake streken var relatert til lav HCG

20251115_091328.jpg

Med bakgrunn i den øverste testen (den røde), tok jeg ny test i går, 4+6. Jeg burde nok oppdatere anmeldelsen på SHEIN, for her er det ikke noe galt med hverken hcg eller test.
20260215_071631.jpg

Det er definitivt mer betryggende å se at streken er mye sterkere enn sist, så I går pustet jeg litt mer lettet ut.

Ville bare dele

Nå begynner jeg å bli ganske så optimistisk over disse testene :joyful:
Screenshot_20260216_220735_Gallery.jpg

Denne runden står i kontrast til testene gjort i desember/januar, når jeg mistet. Så det må være et godt tegn.

Her er testene fra forrige runde:

Screenshot_20260216_220825_Gallery.jpg

4+2/16 dpo :dance008
Blir nok en siste MS test i morgen for å få litt tydeligere dye stealer, etter blir det vel å fortsette med babyplan litt til :laughing002 Stopper vel ikke før det blir 3+ på CB, men det bør jo ikke være så mange dager til

Vedlegg

• IMG_3486.jpeg
    IMG_3486.jpeg
    370,2 KB · Visninger: 5
  • IMG_3477.jpeg
    IMG_3477.jpeg
    369,5 KB · Visninger: 5
Nå har jeg jo hatt tester som har vært svake de siste dagene og i dag får jeg plutselig denne :wideyed:

Vis vedlegget 479483

Aner ikke hva som skjer jeg nå.
Sniker her fra september :happy: Ser ut som starten har vært litt treig? Vi krysser fingrene for at det stiger mer, dette er jo en fin økning fra sist:love7

Sniker her fra september :happy: Ser ut som starten har vært litt treig? Vi krysser fingrene for at det stiger mer, dette er jo en fin økning fra sist:love7
September er en fin mnd for baby :love017
Går det an at det går treigt i starten? Det hadde vært fantastisk om dette gikk bra❤️☺️

Dagens test er jo ikke tørr ennå, men her er den og gårsdagens:
20260217_114552.jpg

September er en fin mnd for baby :love017
Går det an at det går treigt i starten? Det hadde vært fantastisk om dette gikk bra❤️☺️

Dagens test er jo ikke tørr ennå, men her er den og gårsdagens:
Vis vedlegget 479484
Det er jo en kjempeøkning jo:joyful: Krysser fingrene! Vi hang jo i samme termingruppe i september 24 også, og du er vel medlem på snapgruppa også, men har ikke sett deg aktiv der?

Det er jo en kjempeøkning jo:joyful: Krysser fingrene! Vi hang jo i samme termingruppe i september 24 også, og du er vel medlem på snapgruppa også, men har ikke sett deg aktiv der?
Ja helt enorm! Nå ligner den på hvordan mine tester pleier å se ut rundt 4+.
Syntes jeg kjente igjen nikket ditt og nå ser jeg jo banneret :bag: Litt distrahert kan en si :hilarious:Gratulerer med ny septemberbaby foresten❤️ Høsten er veldig fin babytid! Jeg er veldig lite aktiv i snapgruppa desverre:p

Ja helt enorm! Nå ligner den på hvordan mine tester pleier å se ut rundt 4+.
Syntes jeg kjente igjen nikket ditt og nå ser jeg jo banneret :bag: Litt distrahert kan en si :hilarious:Gratulerer med ny septemberbaby foresten❤️ Høsten er veldig fin babytid! Jeg er veldig lite aktiv i snapgruppa desverre:p
Tusen takk :love7 Ikke helt planlagt, men det ble som det ble og veldig velkomment:Heartred Jeg liker høsten veldig godt!

Back
Topp