Testtråd

Hei alle sammen! Vi har prøvd en stund, og med svakt positiv test midt på dagen i går så tok jeg en ny og en digital test i dag. Hurra! Siste mens dato sier 4+2 i dag (slutten av oktober), mens unnfangelsesdato sier 3+5 (starten av november). Sist ble vi igangsatt pga. ICP på termin, så vi regner med at det blir en oktoberbaby uansett. Gleder oss!

1000015109.jpg

Screenshot_20260219_184343_Premom.jpgBlir helt nervevrak av denne testingen men.. Håper snart test-streken blir like sterk som kontrollinja.. 17 DPO i dag..

Endelig neeeesten like sterk som kontrolllinja. 18 DPO. Nå kan jeg puste lettet ut foreløpig, og så er det å holde ut til privat ultralyd i uke 8+0 Screenshot_20260220_234731_Premom.jpg

Sniker fra november. Jeg testet positivt 15 DPO, men nå i sted, da 19 DPO i dag, fikk jeg plutselig negativ test ... må sies at jeg hadde drukket ganske store mengder vann, og det var litt lite urin i testeglasset, så sikkert utrolig dumt av meg å svi av en test nå. Men jeg tenkte at HCG uansett skal gi godt utslag nå. Blir veldig bekymret. Er det noen som har liknende erfaringer?

Sniker fra november. Jeg testet positivt 15 DPO, men nå i sted, da 19 DPO i dag, fikk jeg plutselig negativ test ... må sies at jeg hadde drukket ganske store mengder vann, og det var litt lite urin i testeglasset, så sikkert utrolig dumt av meg å svi av en test nå. Men jeg tenkte at HCG uansett skal gi godt utslag nå. Blir veldig bekymret. Er det noen som har liknende erfaringer?
Har du testet noe i mellom dpo 15 og 19? Ville uansett tatt en ny test i morgen tidlig.
Jeg har dessverre kun negativ erfaring med når testene blir svakere etter først positiv test - håper alt for deg :Heartred

Har du testet noe i mellom dpo 15 og 19? Ville uansett tatt en ny test i morgen tidlig.
Jeg har dessverre kun negativ erfaring med når testene blir svakere etter først positiv test - håper alt for deg :Heartred
Jeg testet på kvelden 16 DPO, da var den omtrent like sterk som dagen før. Men har ikke fått sett etter dobling sånn sett. Ja, jeg må nok bare teste i morgen tidlig for å vite sikkert. Takk for svar :Heartpink

Back
Topp