14 dpo, og dagens tester. Syns de er litt svake, men har ikke noe å sammenligne med fra tidligere graviditeter - da jeg testet såpass sent med 1.mann. Er veldig spent på utviklingen fram over 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Jøss. Kanskje det bare var en treg start. Vi er spente på fortsettelsen!

Hadde vært stas, spent jeg ogJøss. Kanskje det bare var en treg start. Vi er spente på fortsettelsen!![]()
Spennende!

Stopper vel ikke før det blir 3+ på CB, men det bør jo ikke være så mange dager tilDet er så vanskelig å tyde tester i starten når hcg er så lav. Da kommer det veldig an på hvor mye man har drukket osv. Trenger ikke være noe galt!
Jeg synes det er øking, spesielt om man sammenligner annen hver dag. Er du veldig usikker kan du jo dra til fastlegen og måle HCG der.

Sniker her fra septemberNå har jeg jo hatt tester som har vært svake de siste dagene og i dag får jeg plutselig denne
Vis vedlegget 479483
Aner ikke hva som skjer jeg nå.
Ser ut som starten har vært litt treig? Vi krysser fingrene for at det stiger mer, dette er jo en fin økning fra sist
September er en fin mnd for babySniker her fra septemberSer ut som starten har vært litt treig? Vi krysser fingrene for at det stiger mer, dette er jo en fin økning fra sist
![]()

Det er jo en kjempeøkning joSeptember er en fin mnd for baby
Går det an at det går treigt i starten? Det hadde vært fantastisk om dette gikk bra
Dagens test er jo ikke tørr ennå, men her er den og gårsdagens:
Vis vedlegget 479484
Krysser fingrene! Vi hang jo i samme termingruppe i september 24 også, og du er vel medlem på snapgruppa også, men har ikke sett deg aktiv der?Ja helt enorm! Nå ligner den på hvordan mine tester pleier å se ut rundt 4+.Det er jo en kjempeøkning joKrysser fingrene! Vi hang jo i samme termingruppe i september 24 også, og du er vel medlem på snapgruppa også, men har ikke sett deg aktiv der?
Litt distrahert kan en si
Gratulerer med ny septemberbaby forestenTusen takkJa helt enorm! Nå ligner den på hvordan mine tester pleier å se ut rundt 4+.
Syntes jeg kjente igjen nikket ditt og nå ser jeg jo banneretLitt distrahert kan en si
Gratulerer med ny septemberbaby foresten
Høsten er veldig fin babytid! Jeg er veldig lite aktiv i snapgruppa desverre
![]()
Ikke helt planlagt, men det ble som det ble og veldig velkomment
Jeg liker høsten veldig godt!