Februar 2026

Eg skal visst ikkje ta blodprøve før 14 dager etter innsett. Det blir sånn 19-21 dpo, som jo er kjempeeeeseint. Eg må finne noko å distrahere meg sjølv med trur eg. Håper ventetida går fort for deg!
Haha ja jeg kjenner meg igjen!! Samtidig er det jo umulig å ikke konstant tenke på det lille frøet i magen! Jeg skal også teste 14 dager etter innsett! Bare litt dårlig matte :joyful: vi skal ikkenta blodprøve, bare vanlig test. Hvordan føler du deg?

Merkar godt at eg har litt ekstra hormoner kontra vanlig syklus. Har vore trøtt og begynt å få eggløsningsslim tidligare enn vanlig. Og litt stikk og øm i magen. Men ellers har det vore grei skuring. Veldig spent på kva dei seier i morgon!
Ja det er ganske hardt kjør for kropp og sinn med alle disse hormonene!!
Gleder meg til å høre hvordan det har gått imorgen. Håper gullegget ligger klart å venter på uttak hos deg :cheers

Haha ja jeg kjenner meg igjen!! Samtidig er det jo umulig å ikke konstant tenke på det lille frøet i magen! Jeg skal også teste 14 dager etter innsett! Bare litt dårlig matte :joyful: vi skal ikkenta blodprøve, bare vanlig test. Hvordan føler du deg?
Det er så forskjellig praksis frå klinikk til klinikk virkar det som!

Forma er god, lite ubehag. Eg er mest spent på ultralyd i morga, for då får eg vite når eg skal ha egguttak. Håper det blir i veka som kjem, og at eg ikkje må gå lengre på sprøyter.

Det er så forskjellig praksis frå klinikk til klinikk virkar det som!

Forma er god, lite ubehag. Eg er mest spent på ultralyd i morga, for då får eg vite når eg skal ha egguttak. Håper det blir i veka som kjem, og at eg ikkje må gå lengre på sprøyter.
Den stimuleringa er så tøff! Skjønner godt at du ikke vil gå lenger enn nødvendig. Masse lykke til imorgen ❤️ hold oss gjerne oppdatert om du orker og vil

Bkno9118510 - 37 - b3 - forsøk nr 1 - Hausken - ovetrielle og cyclogest - uttak i 2023, innsett 6/2

Heisann gruppa! Jeg har pcos og tok ut mange egg i 2023, en av de ble sønnen min på 1,5 år nå etter tre innsett Har satt inn en av de som ikke ble brukt opp i 2023 nå i naturlig syklus. Jeg er ruger og skal egentlig teste i morgen, men vet ikke om jeg tørr Kjenner ingenting annet enn at jeg er oppblåst og murring(er sikkert cyclogest), og jeg har alltid hypermesis i svangerskapene og pleier å bli kvalm i det embryoet fester seg.. Må bare forberede meg på dumme ene streken.

Bkno9118510 - 37 - b3 - forsøk nr 1 - Hausken - ovetrielle og cyclogest - uttak i 2023, innsett 6/2

Heisann gruppa! Jeg har pcos og tok ut mange egg i 2023, en av de ble sønnen min på 1,5 år nå etter tre innsett Har satt inn en av de som ikke ble brukt opp i 2023 nå i naturlig syklus. Jeg er ruger og skal egentlig teste i morgen, men vet ikke om jeg tørr Kjenner ingenting annet enn at jeg er oppblåst og murring(er sikkert cyclogest), og jeg har alltid hypermesis i svangerskapene og pleier å bli kvalm i det embryoet fester seg.. Må bare forberede meg på dumme ene streken.
Velkommen! Håper på to strekar for deg, sjølv om eg skjønar det er skummelt å skulle teste, når ein har sist runde å samanlikne med. Men det kan vel vere litt forskjellig frå implantasjon til implantasjon? Krysser uansett fingrane for deg :Heartred

Då har eg hatt ultralyd, hadde vel 8 follikler, men dei var dessverre ikkje store nok (største 14mm). Skal på ny ultralyd på onsdag, mulig egguthenting fredag eller mandag :chicken:
Spennende! Kjedelig at du må stimulere videre, men det er jo bra at de så flere folikler på vei! Hva tenker du?

Spennende! Kjedelig at du må stimulere videre, men det er jo bra at de så flere folikler på vei! Hva tenker du?
Litt skuffa, men det er mest fordi eg vil ha det overstått. Men onsdag er siste dag med fyremadel, så per i dag må eg egentlig ikkje gå lenger, det ser dei først på onsdag. Det var fleire som var 14 mm, og dei kan jo rekke å vokse mykje til neste ultralyd! Håper berre veldig på at eg får uttak på fredag, og ikkje må gå lenger på sprøyter. Er også redd for at dei skal vokse for mykje i løpet av helga. Så litt overtenking, men stolar i grunnen også på fertilitetsklinikken.

Jeg ut også vært på ultralyd i dag. Det blir ny kontroll på onsdag på meg også. Ble sett 16 follikler og litt fri væske i buk, så går nok mot totalfrys denne gangen også.
Krysser fingrane for mange gode egg! Let med totalfrys, har du vore overstimulert alle dei tidligare uttaka?

Krysser fingrane for mange gode egg! Let med totalfrys, har du vore overstimulert alle dei tidligare uttaka?
Takk! Håper samme for deg :)
Har hatt 4 uttak tidligere, vært mildt overstimulert 2 ganger før. Men har egentlig mer tro på fryseinnsett, så er egentlig ikke så skuffa.

Jeg ut også vært på ultralyd i dag. Det blir ny kontroll på onsdag på meg også. Ble sett 16 follikler og litt fri væske i buk, så går nok mot totalfrys denne gangen også.
Jeg har også vært på ultralyd i dag. Andre ultralyd. 21 follikler (har kun én eggstokk). Så ligger an til totalfrys her også. Men var veldig langt på vei, så håper at ikke mange follikler faller fra før uttak? Har uttak onsdag og setter trigger i kveld. Er du skuffet over totalfrys, eller synes du det er ok? For egen del tenker jeg det er godt med en liten pause og ønsker ikke å ta risikoen med overstimulering. Det høres ikke noe særlig ut.

Jeg har også vært på ultralyd i dag. Andre ultralyd. 21 follikler (har kun én eggstokk). Så ligger an til totalfrys her også. Men var veldig langt på vei, så håper at ikke mange follikler faller fra før uttak? Har uttak onsdag og setter trigger i kveld. Er du skuffet over totalfrys, eller synes du det er ok? For egen del tenker jeg det er godt med en liten pause og ønsker ikke å ta risikoen med overstimulering. Det høres ikke noe særlig ut.
Helt ok med totalfrys, dumt å «kaste bort» et godt embryo hvis ikke forholdene er ideelle. Tror det er større risiko for abort hvis først blir gravid også. Men er jo kjedelig med all ventingen da, men etter mange år i dette gamet har jeg blitt godt vandt til det :cool:

Lykke til med uttaket på onsdag, blir spennende å høre hvor mange du får ut! Lovene med så mange på en eggstokk da, krysser fingrene for mange gode embryo på frys for deg! :Heartred

Back
Topp