IKM uke 7

10 eller 12 dpo i kveld og og rosa på papiret etter toalettbesøk . Er vel litt sent for festeblødning nå. Blank test sønd 8 eller 10 dpo. Tross alderen venter jeg jo ikke at jeg er gravid uten IVF denne perioden. IKM torsd eller lørd. Men man har jo alltid et håp

10dpo og blenda tester!
Vis vedlegget 479140
Redigert:
Vis vedlegget 479141

Dette er nok litt etter avlesningsfristen, jeg tok testen før jeg gikk i dusjen. Riktignok en kort dusj, men mer enn fem min. Testen var så rar når den trakk, fargen samlet seg rundt teststreken, skikkelig sterkt, før det trakk oppover resten av testen.

Premom sier 0,24 på den redigerte testen, men det tar jeg med en stooor klype salt. Jeg vet ikke om dette er en annen batch enn forrige pp (jeg leger alltid testene ned i en boks), men det har så langt vært mindre skyggestreker enn forrige runde.
Kan jo se ut som en skygge eller svak svak positiv

11dpo og fortsatt intet å melde
IMG_3828.jpeg
IMG_3829.jpeg

11dpo er liksom dagen jeg (i mitt hode) syns jeg burde få positiv test om noe har skjedd denne runden, fordi det var da jeg testet positivt med guttungen. Det var riktignok tidligtest, men håpet er ikke stort for at noe kan utvikle seg.

11dpo og fortsatt intet å melde
Vis vedlegget 479181Vis vedlegget 479183
11dpo er liksom dagen jeg (i mitt hode) syns jeg burde få positiv test om noe har skjedd denne runden, fordi det var da jeg testet positivt med guttungen. Det var riktignok tidligtest, men håpet er ikke stort for at noe kan utvikle seg.

Fikk tidlig positiv med første, men med nr 2 fikk jeg ikke positiv før Ikm.
Testet dog ikke etter eggløsning, så mulig den var forsinket

Her ble det litt merkelig syklus. Spottet 11DPO etter sex. Spottet igjen 13DPO. TR (tror jeg) startet i dag - en dag for sent. Temp ligger fortsatt høyt i dag. Ingen symptomer opp til TR, som jeg ellers pleier å få, bare tidligere i dag i en time eller to.

Begynner å gi opp håpet og vi snakker om å dra til fertilitetsklinikk for tests og en prat...

Vet jo ikke hvor lenge dere har prøvd men kan være greit å bare booke seg en time for sjekk, blodprøver og en samtale❤️

Her var det negativ test igår 11-13 dpo. Venter IKM fra imorgen. Men pga min alder er vi igang med IVF igjen fra mars. i mens prøver vi selv da prøvene mine fortsatt er fine,- men alderen er jo der…

Ja en blir like skuffet hver gang IKM melder seg . . Men så begynner håpet igjen når neste EL nærmer seg og når man igjen kommer til DPO land
De sier det er lurt å ha samleie annen hver dag uken frem til EL ..samt under EL

12dpo og fortsatt blenda test. Litt spotting i formiddag, så det forklarer jo veien det går. Samtidig så steg tempen idag tidlig, men trolig fordi guttungen sov inntil meg :p

Det murrer godt i magen, og puppene er mindre ømme idag, så jeg tipper TR er her imorgen.

IMG_3831.jpeg

En merkelig pcos-syklus dette her! Jeg har tatt letrozol hver syklus siden mai/juni i fjor. Uten fikk jeg nå el på cd12, og syklusen blir på 26-27 dager. Etter beregninger får jeg el på "rette" siden neste på, og da jeg ble gravid med guttungen var det på syklusen etter letrozol-pause :)

Her ble det litt merkelig syklus. Spottet 11DPO etter sex. Spottet igjen 13DPO. TR (tror jeg) startet i dag - en dag for sent. Temp ligger fortsatt høyt i dag. Ingen symptomer opp til TR, som jeg ellers pleier å få, bare tidligere i dag i en time eller to.

Begynner å gi opp håpet og vi snakker om å dra til fertilitetsklinikk for tests og en prat...

Nei, det var bare spotting i dag og… Nå vil jeg bare ha TR så jeg kan komme i gang med ny syklus!

Begynner og mistenke at EL var et par dager etter jeg trodde. Men denne er om noe enda hvitere en før jeg tok den. Så det virker nok ikke veldig lovende for 11dpo heller :shy:
20260213_154545.jpg

Back
Topp