IKM uke 6

Sniker inn her litt igjen. :happy:

Ca en måned siden spontanabort nå, og tror jeg er DPO 10 (men kroppen har vært RAR den siste måneden, og jeg har mye hcg-rester igjen).

Fikk sterk strek i går, og kjempesvak i dag (litt min feil, pga utvannet urin).
Tror egentlig at uteblitt mensen er eneste bevis på potensiell graviditet… Fordi hcg-nivået er forskjellig dag til dag. Og dette er som sagt SA-rester.. :angelic:

God morgen. Jeg sa jeg skulle hive meg til neste uke IKM. I dag var første mulighet for å teste positivt om jeg går etter den ene appen. Og jammen kom det ikke en strek!!

MEN! Ville jeg fått strek om jeg hadde testet for 1 uke siden, mtp at jeg hadde en SA I begynnelsen av desember, eller kan jeg stole litt på denne streken?

Tar uansett ny test igjen i morgen, så kan jeg se om den blir tydeligere.

Tror jeg er 9dpo i dag

Vedlegg

• 20260204_054508.jpg
    20260204_054508.jpg
    592,2 KB · Visninger: 83
God morgen. Jeg sa jeg skulle hive meg til neste uke IKM. I dag var første mulighet for å teste positivt om jeg går etter den ene appen. Og jammen kom det ikke en strek!!

MEN! Ville jeg fått strek om jeg hadde testet for 1 uke siden, mtp at jeg hadde en SA I begynnelsen av desember, eller kan jeg stole litt på denne streken?

Tror jeg er 9dpo i dag
Håper!!

Tror jeg er 9dpo i dag
Har du tatt en ny test i dag? :)

Liker ikke disse tidligstavene til babyplan. Er så tynn strek… Makesure vanlig var jo mye bedre, den er tatt med 2.urin da
Mine tester er fra Shein. Om det ikke funker for deg denne gangen, anbefaler jeg å prøve derfra

Liker ikke disse tidligstavene til babyplan. Er så tynn strek… Makesure vanlig var jo mye bedre, den er tatt med 2.urin da
Men når det er sagt, ser det ikke ut som du trenger å kjøpe graviditetstester fra SHEIN med det første :hello2

Back
Topp