IKM uke 6

Sniker inn her litt igjen. :happy:

Ca en måned siden spontanabort nå, og tror jeg er DPO 10 (men kroppen har vært RAR den siste måneden, og jeg har mye hcg-rester igjen).

Fikk sterk strek i går, og kjempesvak i dag (litt min feil, pga utvannet urin).
Tror egentlig at uteblitt mensen er eneste bevis på potensiell graviditet… Fordi hcg-nivået er forskjellig dag til dag. Og dette er som sagt SA-rester.. :angelic:

God morgen. Jeg sa jeg skulle hive meg til neste uke IKM. I dag var første mulighet for å teste positivt om jeg går etter den ene appen. Og jammen kom det ikke en strek!!

MEN! Ville jeg fått strek om jeg hadde testet for 1 uke siden, mtp at jeg hadde en SA I begynnelsen av desember, eller kan jeg stole litt på denne streken?

Tar uansett ny test igjen i morgen, så kan jeg se om den blir tydeligere.

Tror jeg er 9dpo i dag

Vedlegg

• 20260204_054508.jpg
    20260204_054508.jpg
    592,2 KB · Visninger: 61
God morgen. Jeg sa jeg skulle hive meg til neste uke IKM. I dag var første mulighet for å teste positivt om jeg går etter den ene appen. Og jammen kom det ikke en strek!!

MEN! Ville jeg fått strek om jeg hadde testet for 1 uke siden, mtp at jeg hadde en SA I begynnelsen av desember, eller kan jeg stole litt på denne streken?

Tror jeg er 9dpo i dag
Håper!!

Tror jeg er 9dpo i dag
Har du tatt en ny test i dag? :)

Back
Topp