Tidlig ultralyd

Regner egentlig med det, er jo ikke så lett å måle når de er så små! Er 7+2 i følge mine beregninger og ble målt til 9 mm og 6+5
Og jeg ble målt til 9 mm og 7+6 på mandag..

1 mm og en uke forskjell :facepalm: Forstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier der
Jeg tror jeg skal få tatt en ny ultralyd i løpet av uken for å se hva som egentlig skjer der inne. Har neste ultralyd 23.februar

1 mm og en uke forskjell :facepalm: Forstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier der
Jeg ble først målt mye kortere enn jeg er på vei, og ifht tul forrige uke. Så jeg sa «oj det var veldig avvikende fra hva jeg trodde»
Så målte hun på nytt fra annen vinkel og da traff den på 6+6 som er riktig ifht hva de målte for en uke siden. Så skal lite til for å måle feil..
Ser i notatet nå at hun målte «8.6mm som tilsvarer 6+6»

Jeg ble først målt mye kortere enn jeg er på vei, og ifht tul forrige uke. Så jeg sa «oj det var veldig avvikende fra hva jeg trodde»
Så målte hun på nytt fra annen vinkel og da traff den på 6+6 som er riktig ifht hva de målte for en uke siden. Så skal lite til for å måle feil..
Hvilket mål fikk du da?

Ser i notatet nå at hun målte «8.6mm som tilsvarer 6+6»
Er jo ikke så lett når det fortsatt er så lite, tok ikke innvendig ultralyd heller så det gjør det jo enda vanskeligere

Er jo ikke så lett når det fortsatt er så lite, tok ikke innvendig ultralyd heller så det gjør det jo enda vanskeligere
Ja, absolutt. Jeg tok innvendig. Utvendig er vel enda mindre presist akuratt nå som det er såpass lite :angelic:

Back
Topp