Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra for bankende hjerte!!bankende hjerte på ul i dagMen ble satt tilbake fire dager, får det ikke helt til å stemme men sånn er det

Regner egentlig med det, er jo ikke så lett å måle når de er så små! Er 7+2 i følge mine beregninger og ble målt til 9 mm og 6+5Hurra for bankende hjerte!!![]()
Du kan bli flyttet frem igjen senere også![]()
Ååå, så bra med bankende hjertebankende hjerte på ul i dagMen ble satt tilbake fire dager, får det ikke helt til å stemme men sånn er det

Og jeg ble målt til 9 mm og 7+6 på mandag..Regner egentlig med det, er jo ikke så lett å måle når de er så små! Er 7+2 i følge mine beregninger og ble målt til 9 mm og 6+5
1 mm og en uke forskjellOg jeg ble målt til 9 mm og 7+6 på mandag..
Forstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier derJeg tror jeg skal få tatt en ny ultralyd i løpet av uken for å se hva som egentlig skjer der inne. Har neste ultralyd 23.februar1 mm og en uke forskjellForstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier der
Jeg ble målt til 7+1 på 11 mm1 mm og en uke forskjellForstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier der

Jeg tenker også å ta en ny ul om 1-2 uker for å sjekkeJeg tror jeg skal få tatt en ny ultralyd i løpet av uken for å se hva som egentlig skjer der inne. Har neste ultralyd 23.februar
Veldig ulike mål ute å gårJeg ble målt til 7+1 på 11 mm![]()

Ja, det er hvertfall veldig tydelig! Spent på ny ultralydkontroll på fredag, da skal jeg være 8+4, krysser fingre for at alt fortsatt ser bra ut!Veldig ulike mål ute å går![]()

Krysser fingrene for detJa, det er hvertfall veldig tydelig! Spent på ny ultralydkontroll på fredag, da skal jeg være 8+4, krysser fingre for at alt fortsatt ser bra ut!![]()
Jeg tar nok en ny ul om 1-2 uker også, klarer ikke å vente til 13.mars og otul!Jeg ble først målt mye kortere enn jeg er på vei, og ifht tul forrige uke. Så jeg sa «oj det var veldig avvikende fra hva jeg trodde»1 mm og en uke forskjellForstå det den som kan! Hun sa også at det kunne være 8 eller kanskje 9 mm. Holder meg til 7+2 jeg og så ser jeg på otul i mars hva de sier der
Hvilket mål fikk du da?Jeg ble først målt mye kortere enn jeg er på vei, og ifht tul forrige uke. Så jeg sa «oj det var veldig avvikende fra hva jeg trodde»
Så målte hun på nytt fra annen vinkel og da traff den på 6+6 som er riktig ifht hva de målte for en uke siden. Så skal lite til for å måle feil..
Måtte sjekke. Lå det inn i innlegget overHvilket mål fikk du da?
Er jo ikke så lett når det fortsatt er så lite, tok ikke innvendig ultralyd heller så det gjør det jo enda vanskeligereJeg ble først målt mye kortere enn jeg er på vei, og ifht tul forrige uke. Så jeg sa «oj det var veldig avvikende fra hva jeg trodde»
Så målte hun på nytt fra annen vinkel og da traff den på 6+6 som er riktig ifht hva de målte for en uke siden. Så skal lite til for å måle feil..
Ser i notatet nå at hun målte «8.6mm som tilsvarer 6+6»
Ja, absolutt. Jeg tok innvendig. Utvendig er vel enda mindre presist akuratt nå som det er såpass liteEr jo ikke så lett når det fortsatt er så lite, tok ikke innvendig ultralyd heller så det gjør det jo enda vanskeligere

Skjønner ikke hvordan de klarer å finne det en gang med utvendig så tidlig jegJa, absolutt. Jeg tok innvendig. Utvendig er vel enda mindre presist akuratt nå som det er såpass lite![]()

Enig! HahaSkjønner ikke hvordan de klarer å finne det en gang med utvendig så tidlig jeg![]()