Dette blir et langt innlegg, sorry.
Har vært hos gyn i dag, og hun sier alt ser fint ut. Det hadde jo vært fint og flott hvis jeg bare hadde blitt gravid i løpet av et og et halvt år med prøving. Hun ser at jeg har hatt el på venstre side, noe jeg mener å kjenne i går kveld. Det som derimot ikke er normalt for meg er at jeg har positiv lh-test på TREDJE dagen nå. Altså, hvaskjer?? Negativ graviditetstest, har tenkt den tanken og testet i dag. Jeg har heller ikke hatt noe økning i temp til i dag..
Vis vedlegget 477485
Uansett så skal vi nå «vente og se». Kan jo hende dette er syklusen jeg blir gravid (ja, særlig). Livmorslimhinnen så fin ut, eggstokkene fulle av egg, noe som forsåvidt ble nevnt som en av grunnene til at jeg slet med å bli gravid sist gang. Forskjellen er at den gangen gikk jeg privat da vi bare hadde prøv et halvt år. Nå gikk jeg offentlig og må VENTE OG SE. Skal ta blodprøver dersom jeg ikke blir gravid nå, og dersom de ser fine ut så skulle jeg få prøve letrozol igjen noen sykluser. Hun ville være forsiktig med det da det kan øke sjansen for tvillinger.
Åhh frustrasjonen over dette utfallet etter å først prøve et år for at det skal være noe poeng i å ta det opp med legen, for så å vente tre mnd etter henvisning for å få time hos gyn. Håper hun har rett og at jeg blir gravid nå, for dette orker jeg ikke forholde meg til.