IKM uke 5 ️

I følge flo kan jeg bli gravid idag og de 10 neste dagene, så her kjører vi taktikken annenhver dag framover. Andre som tenker det samme? Blir bare stresset av tanken å teste etter EL, selvom det sikkert hadde vært lurt:bag:

I følge flo kan jeg bli gravid idag og de 10 neste dagene, så her kjører vi taktikken annenhver dag framover. Andre som tenker det samme? Blir bare stresset av tanken å teste etter EL, selvom det sikkert hadde vært lurt:bag:
Kjører annen hverdag frem til tydelig øking i EL test / nesten positiv EL test da blir det flere dager på rappen :smiley-angelic002

Har testene blitt sterke også? Kanskje EL kommer ganske mye tidligere enn antatt? :eek:
De har holdt seg ganske stabile på rundt 0,4-0,5 i premom! :angelic:

Venter i spenning, vil over i dpo land:hilarious:

Vedlegg

• Screenshot_20260108_121733_Premom.jpg
    Screenshot_20260108_121733_Premom.jpg
    122,1 KB · Visninger: 19
Når begynner dere å legge aksjer? Vi har pleid å begynne ca CD 10/11 og legger inn annenhver dag frem til CB monitor sier maks, da blir det hver dag i ca 2 dager avhengig av hva EL strimlene sier.

Dette har jo ikke fungert til nå:banghead: Legger vi for lite aksjer, for sent eller for sjeldent begynner jeg å lure på:nailbiting:

Når begynner dere å legge aksjer? Vi har pleid å begynne ca CD 10/11 og legger inn annenhver dag frem til CB monitor sier maks, da blir det hver dag i ca 2 dager avhengig av hva EL strimlene sier.

Dette har jo ikke fungert til nå:banghead: Legger vi for lite aksjer, for sent eller for sjeldent begynner jeg å lure på:nailbiting:
Vi har lagt aksjer annenhver dag siden cd5 :hilarious: cd 11 nå! blir nok å legge aksjer daglig nå fremover, da vi har huset for oss selv den neste uka:angelic::angelic:

Back
Topp