Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Kjører annen hverdag frem til tydelig øking i EL test / nesten positiv EL test da blir det flere dager på rappenI følge flo kan jeg bli gravid idag og de 10 neste dagene, så her kjører vi taktikken annenhver dag framover. Andre som tenker det samme? Blir bare stresset av tanken å teste etter EL, selvom det sikkert hadde vært lurt![]()

Smart! Blir nok samme stilen her med litt oftere når EL «føles» å være her. Mannen gleder seg hvertfallKjører annen hverdag frem til tydelig øking i EL test / nesten positiv EL test da blir det flere dager på rappen![]()

Jaa det er koseligSå koselig med så mange som forsøker på barn 1 her![]()
Føler meg ganske nybegynner i forhold til «alle» andre på forumet da..Første barnet mitt blir 8 i år, og den gang ble jeg gravid uten å prøve, så jeg føler meg også helt fersk i dette herJaa det er koseligFøler meg ganske nybegynner i forhold til «alle» andre på forumet da..

Vi er i samme båtJaa det er koseligFøler meg ganske nybegynner i forhold til «alle» andre på forumet da..
Veldig koselig jaSå koselig med så mange som forsøker på barn 1 her![]()
blir første på meg, andre på samboer
Vi er i samme båtblir 1e barn for meg og
![]()
Veldig koselig jablir første på meg, andre på samboer
![]()
Godt vi er flereHehe ja. Føler det er litt fort gjort å bli uplanlagt gravid, men den prøvingen er liksom verreFørste barnet mitt blir 8 i år, og den gang ble jeg gravid uten å prøve, så jeg føler meg også helt fersk i dette her![]()
Har testene blitt sterke også? Kanskje EL kommer ganske mye tidligere enn antatt?Maaasse el slim idag![]()
De har holdt seg ganske stabile på rundt 0,4-0,5 i premom!Har testene blitt sterke også? Kanskje EL kommer ganske mye tidligere enn antatt?![]()

Ja denne siden av ventingen går såååå treigtDe har holdt seg ganske stabile på rundt 0,4-0,5 i premom!
Venter i spenning, vil over i dpo land![]()

Legger vi for lite aksjer, for sent eller for sjeldent begynner jeg å lure på
Vi har lagt aksjer annenhver dag siden cd5Når begynner dere å legge aksjer? Vi har pleid å begynne ca CD 10/11 og legger inn annenhver dag frem til CB monitor sier maks, da blir det hver dag i ca 2 dager avhengig av hva EL strimlene sier.
Dette har jo ikke fungert til nåLegger vi for lite aksjer, for sent eller for sjeldent begynner jeg å lure på
![]()
cd 11 nå! blir nok å legge aksjer daglig nå fremover, da vi har huset for oss selv den neste uka

Skal ikke stå på innsatsen derVi har lagt aksjer annenhver dag siden cd5cd 11 nå! blir nok å legge aksjer daglig nå fremover, da vi har huset for oss selv den neste uka
![]()
Med en liten løpende rundt her så har jeg ikke overskuddet til daglige aksjer, men får se hva vi får til nå frem til EL på mandag