Skravletråd

Jeg er ikke en helt dreven termin gruppe person, men er det ikke slik at vi må velge noen som kan være tilgangsansvarlige til den hemmelige gruppen vi nå kan få? Burde vi lage en eget forumtråd der de som ønsker å være det kan melde seg? Jeg vil jo ikke være det selv siden jeg har et høyrisiko svangerskap :smiley-ashamed004 Men regner med at det er noen her inne som har normale svangerskap :happy:
Det kan vi godt! Jeg kunne gjerne tenke meg å melde meg! :angelic: Godt å ha noe å fylle dagene med! Nå har vi jo nådd 5000 innlegg ❤️

Jeg er ikke en helt dreven termin gruppe person, men er det ikke slik at vi må velge noen som kan være tilgangsansvarlige til den hemmelige gruppen vi nå kan få? Burde vi lage en eget forumtråd der de som ønsker å være det kan melde seg? Jeg vil jo ikke være det selv siden jeg har et høyrisiko svangerskap :smiley-ashamed004 Men regner med at det er noen her inne som har normale svangerskap :happy:
Lurer også på om man må gi beskjed til forumsansvarlige eller om dem følger med selv på at vi har fått 5000 :joyful:

Hvordan ligger vi an til å velge fare og navn? :angelic: Bare det som mangler for skjult?

Sjefen min viste ikke om det lot seg gjøre å tilrettelegge turnusen min, hvertfall kanskje ikke helt fult ut med alle vakter. Har en del nattevakter. Er det svangerskapspenger man må søke da isåfall?

Er det noen som vet om man kan sende beskjed til helsestasjonen om graviditet igjennom nr. 1 sin Helse Norge? Eller må man ringe helsestasjonen?

Er det noen som vet om man kan sende beskjed til helsestasjonen om graviditet igjennom nr. 1 sin Helse Norge? Eller må man ringe helsestasjonen?
På helsestasjonen/jordmor kontoret her i Stavanger så står det på nett at ved første besøk, uansett hvilket nr svangerskap det er, så må man ringe :) etter det kan man bestille time gjennom helsenorge eller nettside :)

Hender dere at dere går tilbake til IKM gruppen bare for å gjenleve det øyeblikket dere testet positivt? :hilarious: Hadde jo en umiddelbar nedtur når jeg hadde en blødning når jeg våknet morgningen etter å ha testet positivt. Viste seg jo bare å være en festeblødning som kom ut litt etter at ting hadde festet seg :hilarious:

Back
Topp