Testetråd

Her er iallfall mine tester på starten som var veldig like hverandre. Fikk ikke tatt flere tester enn en om dagen siden jeg var offshore og ikke faktisk trodde jeg kom til å bli gravid. Hadde bare tatt med tester til å teste 2 ganger om dagen til sånn 12 dpo. Gikk litt mange på 8-9 dpo når jeg syntes jeg så en strek :hilarious:

Vis vedlegget 476956
Takk, dette var betryggende :Heartpink Har IKM i morgen og er vel 12/13 dpo i dag. Hehe går fort noen ekstra tester når man skimter strek ja:hilarious:

Hei alle sammen. I dag er det min IKM-dag, og jeg er 12 DPO. 4.0 ifølge Babyverden-appen og 3.6 ifølge Premom. Jeg hadde litt sen eggløsning denne syklusen (dag 16, ifølge smilefjes på både ClearBlue, samt Premom), så det er mulig at min egentlige IKM er litt forskjøvet.

Her er testene mine. Der hvor det står 3 samlet: de to øverste er fra i går, og den nederste er fra i morges (etter to glass vann). Jeg drakk bevisst to glass vann i håp om at det skulle stoppe meg fra å teste – men nope. Løp til og med på butikken i pausen og kjøpte Makesure i tillegg. Crazy lady, altså …

Fikk 1–2 på ClearBlue (etter to glass vann). Jeg hadde veldig håpet på 2–3, siden jeg har sett at noen av dere fikk det på IKM-dagen sin, men som sagt er jeg bare 12 DPO og ikke 14. Jeg føler at Makesure-testen er sterkere enn Babyplan sin, men det kan jo være at de har mer fargestoff. Hva synes dere om utviklingen?

En annen ting: Jeg hadde kjemisk graviditet i PP1, og jeg er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Det er selvsagt mentalt belastende, men også ganske vondt fysisk. Jeg har derfor lyst til å ta noen blodprøver for å få litt ro i sjela. Går det an å få henvisning til hCG-blodprøve via fastlegen, selv om det egentlig ikke foreligger noen konkret bekymring eller problem?

Vedlegg

• IMG_4435.jpeg
    IMG_4435.jpeg
    849,9 KB · Visninger: 26
  • IMG_4445.jpeg
    IMG_4445.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 26
  • IMG_4433.jpeg
    IMG_4433.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 26
Hei alle sammen. I dag er det min IKM-dag, og jeg er 12 DPO. 4.0 ifølge Babyverden-appen og 3.6 ifølge Premom. Jeg hadde litt sen eggløsning denne syklusen (dag 16, ifølge smilefjes på både ClearBlue, samt Premom), så det er mulig at min egentlige IKM er litt forskjøvet.

Her er testene mine. Der hvor det står 3 samlet: de to øverste er fra i går, og den nederste er fra i morges (etter to glass vann). Jeg drakk bevisst to glass vann i håp om at det skulle stoppe meg fra å teste – men nope. Løp til og med på butikken i pausen og kjøpte Makesure i tillegg. Crazy lady, altså …

Fikk 1–2 på ClearBlue (etter to glass vann). Jeg hadde veldig håpet på 2–3, siden jeg har sett at noen av dere fikk det på IKM-dagen sin, men som sagt er jeg bare 12 DPO og ikke 14. Jeg føler at Makesure-testen er sterkere enn Babyplan sin, men det kan jo være at de har mer fargestoff. Hva synes dere om utviklingen?

En annen ting: Jeg hadde kjemisk graviditet i PP1, og jeg er veldig nervøs for at det skal skje igjen. Det er selvsagt mentalt belastende, men også ganske vondt fysisk. Jeg har derfor lyst til å ta noen blodprøver for å få litt ro i sjela. Går det an å få henvisning til hCG-blodprøve via fastlegen, selv om det egentlig ikke foreligger noen konkret bekymring eller problem?
Hvis du hadde sen eggløsning, så er nok IKM også litt forskjøvet. Men hvis du la det inn i premom at det er forskjøvet, så skal det nok stemme sånn noenlunde. Jeg ville ringt til legen din og forklart situasjonen og sagt du vil ta blodprøver for å sjekke fremgang. Så setter de nok opp to timer til deg :)

Testene ser forresten bra ut de! :) ikke stress med 2-3 uker enda, det stemmer jo at embryoet ikke er 2-3 uker gammelt enda, da det ikke er 2 uker siden eggløsning, så du ligger fint i rute :)

Øverste testen er fra 21. januar 2024
Nederste er fra 04.januar 2026.
Begge tatt 16 dpo.
Måtte bla tilbake i bildene fra forrige gang jeg gikk gravid:sorry::playful:

Vedlegg

• IMG_0386.jpeg
    IMG_0386.jpeg
    58,2 KB · Visninger: 20
Jeg hadde en veldig svak strek i går kveld, men i morges nesten ingen ting om noe i det hele tatt. Er kanskje 8-9dpo.

Når på dagen tester dere sterkest positiv for dere som har testet positivt? Har hørt morgenurin, men at det kanskje kan variere?

Hvor tidlig testet dere positivt på digital clear blue? Og hvilken av de hadde dere (med nummer eller +/-)

Har aldri hatt skyggestrek før, men litt bekymret for at det kanskje var det i går kveld

Back
Topp