IKM Uke 3 ❤️

Hvilken krem refererer du til? Har ikke prøvd krem selv. Jeg har bare tatt piller, den her https://www.med24.no/kosttilskudd/a...MNxSvDbqkuyashTxsRk_kzIKQylOgztUaAk36EALw_wcB
Har opplevd å bli gravid mens jeg har tatt det - men også å ta det uten resultat, så jeg tror ikke det har all verdens for seg :smiley-ashamed004 Prøver jo etter hvert ut litt diverse når prøvingen trekker ut :smiley-ashamed005 håper at ekte progesteron gjør susen for deg :smiley-angelic001❤️
Wild yam finnes som krem og. Jeg har bare prøvd kapslene selv

Wild yam finnes som krem og. Jeg har bare prøvd kapslene selv
Aha, så det er den som refereres til som progesteron-krem? Da skjønner jeg at det blir litt misvisende ja :meh: Hvordan format kommer det i når man får det på resept?

Hvordan så testen ut for noen dager siden da du tenkte el var da? Denne ser negativ ut og er jo også vanlig å kjenne litt div dagene etter el! Så kan godt være naturlig variasjon i testene :Heartred Sist syklus fikk jeg f.eks. 0.41 på testen 3 dager etter el, selv om de var enda lavere 1 og 2 dager etter el. Så var den lavere igjen dagen etter det igjen om du skjønner. Kan legge med bilde! Hadde peak cd 16 Vis vedlegget 476722
Testene var sterke og hadde topp kvelden før EL, og hadde ganske typiske symptomer på det :angelic: er bare glad for at vi fikk lagt inn en del aksjer dagene før EL og på selve dagen:knegg: håper bare at egget slapp og vi kan være heldige at det sitter denne gangen :angelic:
Begynte bare å tenke at kanskje egget ikke slapp ettersom testen idag var sterkere enn i går.

IMG_5129.png
Venter utålmodig etter stigningen cd 13. Ser ikke ut til å skje noe med det første

Aha, så det er den som refereres til som progesteron-krem? Da skjønner jeg at det blir litt misvisende ja :meh: Hvordan format kommer det i når man får det på resept?
Jeg fikk cyklogest, ligner på stikkpiller, bare at det skal i vagina. Litt grisete

Tror jeg skal vente til 9dpo, tidligste jeg har sett noe. Har ikke bestilt tidligtester, siden de ga meg så sterke skygger forrige dpo.

Jeg har mistet tre ganger nå, to hvor utviklingen har stoppet ganske tidlig, men kroppen fortsatt. Har også hatt litt rar temp i lutealfasen, så prøver for sikkerhets skyld progesteron. Fikk resept fra gynekolog da jeg jeg forklarte situasjonen
Åkei. Vi er henvist for å få hjelp, evt ivf, hvis det ikke sitter snart, så da får vi se. Skal ta noen blodprøver denne syklusen, så får vi se hvor evt problemet ligger :happy: jeg har jo ikke mistet før, bare hatt noen streifere tror jeg (skyggestreker) :happy:

Godt nyttår jenter :love017 Har dere el/peak samme cd hver syklus?

Godt nyttår til alle dere fine damer, krysser fingrene for at det nye året gir oss alle en spire denne runden:Heartred

Til meg har det variert med 1-2 dager +/- siste syklusene. Denne syklusen så kom toppen 1 dag tidligere enn trodd. Men det var egentlig bare veldig greit for oss:knegg:

Hva med deg?

Jeg har ikke :happy: Typisk fra CD 12-15, men etter forrige fødsel har jeg vært oppe i CD20 eller 21 før EL. Kom på CD 15 nå, så det er bra. Tester alltid etter EL som prøver, selv om jeg kjenner det igjen på symptomer.

Godt nyttår til alle dere fine damer, krysser fingrene for at det nye året gir oss alle en spire denne runden:Heartred

Til meg har det variert med 1-2 dager +/- siste syklusene. Denne syklusen så kom toppen 1 dag tidligere enn trodd. Men det var egentlig bare veldig greit for oss:knegg:

Hva med deg?
takk for svar!
Tok ut spiral i september og syklusen har vært veldig varierende siden da så er usikker på når det blir denne mnd. var peak cd 16 sist. Hadde håpet på peak i dag cd 15 mtp aksjer og samboer skal jobbe mye så vet ikke om vi får til noe mer enn i dag. Men fortsatt lave tester. Ugh!
Jeg har ikke :happy: Typisk fra CD 12-15, men etter forrige fødsel har jeg vært oppe i CD20 eller 21 før EL. Kom på CD 15 nå, så det er bra. Tester alltid etter EL som prøver, selv om jeg kjenner det igjen på symptomer.
Takk for deling! Hadde håpa på peak i dag her men ser ikke ut som det blir det. Hadde vært litt digg å ha samme dag hver syklus så det blir litt enklere å forholde seg til det haha!

takk for svar!
Tok ut spiral i september og syklusen har vært veldig varierende siden da så er usikker på når det blir denne mnd. var peak cd 16 sist. Hadde håpet på peak i dag cd 15 mtp aksjer og samboer skal jobbe mye så vet ikke om vi får til noe mer enn i dag. Men fortsatt lave tester. Ugh!

Takk for deling! Hadde håpa på peak i dag her men ser ikke ut som det blir det. Hadde vært litt digg å ha samme dag hver syklus så det blir litt enklere å forholde seg til det haha!
Det er så frustrerende å ikke vite! Forrige PP kom EL en hel uke for sent, dagene gikk så sykt sakte og tror kanskje DPO-dagene er de tregeste jeg har vært borti. Kjedelig når det er uforutsigbart. Håper testene dine plutselig øker likevel :smiley-angelic001

takk for svar!

Skjønner godt hva du mener. Typen her reiser gjennom jobben, så vi var egentlig heldige med at topp/peak og EL kom før han reiste, så vi fikk lagt inn aksjer. Min EL test ble bare plutselig veldig sterk den ene dagen og fremskyndte topp, så det var bare flaks at jeg tok den ekstra testen.
Men bare fortsett å teste å følg med,så kommer det :Heartred :angelic:

4 dpo og unormalt mye utflod :shy: Håper det betyr noe :smiley-ashamed004 men samtidig, kan jo bare være normale variasjoner. Fler som har erfaring med utflod i dpo-land når gravid eller ikke-gravid?

4 dpo og unormalt mye utflod :shy: Håper det betyr noe :smiley-ashamed004 men samtidig, kan jo bare være normale variasjoner. Fler som har erfaring med utflod i dpo-land når gravid eller ikke-gravid?
Samme erfaring som Håpefull, endring i utflod etter implantasjon. Endret utflod og sinnsyke drømmer er mine tidligste symptomer :hilarious:

Godt nyttår! Her sneglar tida seg framover, er på cd 11 i dag. Eggløsning har det med å komme litt plutselig hos meg, og den kan komme frå cd 12 til 17. tenkte eg skulle droppe eggløsningstestar denne syklusen sidan eg har kort topp og ofte kort vindu før egget slepp etterpå, så for oss blir det egentlig mest stress. Følger med på utflod og temp i staden. Sist syklus hadde eg veldig rotete graf med mange høge temoeraturar for eggløsning, men denne gongen ser det ut til at eg har låge temperaturar igjen! Det gjer det nok litt lettare for både appen og meg å tolke grafen :smiley-ashamed004

Etter tips frå @Kine 95 i forrige ikm-tråd, testar eg ut rødbetejuice denne syklusen for å øke blodtilførselen til livmor. Det smakar litt… unikt. Kombinerer det med litt Farris og eplejuice. Spiser også ananas, paranøtter og litt ruccula daglig. Gode tilskudd til mitt eksisterande kosthold, om ikkje anna!

RosaCeline 39, B1, PP6 (etter senabort og via IVF), EL rundt 28/12, IKM 6/1.
Joiner her litt på etterskudd, har forsøkt å «stresse mindre», dvs ikke el-testet (også fordi jeg gikk tom for tester og det var julestengt) og kun aksjelegging 2-3 ganger ila antatte fertile perioden..
Merker at alt dette tærer litt på fordi jeg aldri har opplevd en positiv graviditetstest spontant, men prøver å tenke positivt og at det snart nærmer seg time på OUS.
Godt nytt år til dere alle her inne! Håper på mange positive tester her!

Har det på samme vis med EL-smerter etter tredje fødsel, hvaaa er greia med det :dead: må ta Paracet for å fungere på redusert kapasitet, har oppriktig lyst til å legge meg ned å gjøre ingenting til det går over :meh:
Krysser fingrene for at det var gullegget som slapp for oss begge :angelic:
Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor det skjer! Rare greier. Ja samme her, må ta smertestillende hvis jeg skal fungere. Heldigvis er det som regel på kvelden, så jeg kan slappe av i sofa på det verste.. :smiley-ashamed004 Ja vi må krysse alt vi har!! :joyful::Heartred

RosaCeline 39, B1, PP6 (etter senabort og via IVF), EL rundt 28/12, IKM 6/1.
Joiner her litt på etterskudd, har forsøkt å «stresse mindre», dvs ikke el-testet (også fordi jeg gikk tom for tester og det var julestengt) og kun aksjelegging 2-3 ganger ila antatte fertile perioden..
Merker at alt dette tærer litt på fordi jeg aldri har opplevd en positiv graviditetstest spontant, men prøver å tenke positivt og at det snart nærmer seg time på OUS.
Godt nytt år til dere alle her inne! Håper på mange positive tester her!
Hei og velkommen hit :happy: kan du bekrefte datoene dine, EL 28/12 og IKM 6/1, eller er det skrivefeil og du mener IKM 16/1? Hvis det er 6. januar tilhører du egentlig IKM uke 2, er det 16. er du på rett sted. Uansett datoer håper jeg dere har truffet blink på dette forsøket :happy:

Back
Topp