IKM uke 1⭐️

IMG_6660.jpeg

Jeg røyk på en digital også! Men nå tror jeg at jeg skal prøve å roe ned litt, jeg får så noia for at det skal være dårlig stigning og kjemisk igjen.

Ikke en strek å se… Sikkert nok en skyggetest det i går. Så utrolig demotiverende. Er nå 8 måneder siden ex u og nærmer seg termindato til den babyen 2 av 3 som jeg har mistet siden jun 2024. Er helt knust over at dette ikke går veien. Telefonkonsultasjon for ivf oppstart neste uke, men trodde jeg skulle slippe:confused:

Vedlegg

• IMG_1496.jpeg
    IMG_1496.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 41
Ikke en strek å se… Sikkert nok en skyggetest det i går. Så utrolig demotiverende. Er nå 8 måneder siden ex u og nærmer seg termindato til den babyen 2 av 3 som jeg har mistet siden jun 2024. Er helt knust over at dette ikke går veien. Telefonkonsultasjon for ivf oppstart neste uke, men trodde jeg skulle slippe:confused:
Årh, jeg hadde ellers troa på det etter den testen i går :sorry: :Heartred
Er denne tatt på morgenurin? Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men morgenurin kan noen ganger gi svakere utslag.:bookworm:

Gratulerer så mye med positiv test! :happy: Krysser finger for denne utvikler seg og blir terminspire:Heartred
Når du har hatt kjemisk, hvor sterke har de da blitt?
Takk! Tør ikke håpe enda. To av gangene veldig svak og så har TR kommet en dag eller to forsinket bare. Men sist fikk jeg 2-3 på digital, men så stoppet det opp etter noe dager.

Men jeg prøver å smittes av @Nøttespire sik positivitet

Takk! Tør ikke håpe enda. To av gangene veldig svak og så har TR kommet en dag eller to forsinket bare. Men sist fikk jeg 2-3 på digital, men så stoppet det opp etter noe dager.

Sender styrke! Jeg har mer nerver nå som jeg faktisk har fått positiv test, men jeg kommer lenger ved å glede meg. Vi er gravide nå, uansett, heldigvis :Heartred

Fått plottet tallene fra smart-ringen inn i FF.
Tester blankt som bare rakkern, og FF påstår jeg hadde EL allerede lørdag. Dvs DPO 11.

Humøret på bånn, og mest lyst til å kaste ut samboeren, alt han gjør er feil. Og tør fortsatt ikke drikke på nyttårsaften.
God stemning her altså

Gratulerer til dere med to streker, jeg måtte ta en EL-test bare for å få to streker på NOE.
Regner med mensen kommer til helga, men nå kan jeg like gjerne få den i dag

IMG_0200.jpeg

Jeg skjønner. Håper du får til å tenkte at dette jo faktisk kan gå bra, og får nytt dagen i dag:happy: Si ifra når du er klar for å bli satt på gravid:Heartred

I dag skal jeg nyte at jeg kan ta meg litt vin i kveld når snart 2 åringen har lagt seg:happy:

Jeg sender masse tanker til dere som har prøvd lenge og hvor det er en stor sorg å gå ut av 2025 uten en spire i magen.. jeg krysser alt som krysses kan for at 2026 blir året deres!:Heartred

Gratulerer så mye til dere som går inn i det nye år med verdens beste gave!:love017

Godt nyttår!:Heartbigred

Last edited:
Wow, nå har den blitt så mye sterkere også! rosa og fin!
Jepp! Jeg håper den blir sterkere også. De forrige gangene nå har det liksom stoppet opp på 12-13dpo, og stått på sted og hvil i ei uke før jeg har begynt å blø.. så nå håper jeg virkelig! Men jeg har en litt annen følelse enn jeg hadde de gangene, så jeg håper det er intuisjonen min :hilarious: :nailbiting::angelic::Heartred

Tok en Clearblue ultratidlig som var negativ, står at den er 99% sikker på denne tiden. Sååå usikker om jeg skal takke ja til en drink ikveld?? Har vært edru et år nå uten «grunn» bare for sikkerhetsskyld og droppet alt av julebord, bursdager og andre selskap :nailbiting: Hadde bare TR kommet hadde valget vært så mye enklere.. er på hyttetur med masse venner og hadde vært gøy å blitt med for en gangs skyld

Back
Topp