Skravletråd

Godt spørsmål! Det burde være en egen tråd med avstemning når vi nærmer oss antall innlegg. Det blir spennende! :joyful: Klarer ikke komme på noe fengende for august:hilarious:
Nei ikke jeg heller liksom :hungover: Sensommerlykke? Eller er det en termingruppe som allerede heter det? Jeg vet jeg har sett augustmagi før her inne da :pompus:

Nei ikke jeg heller liksom :hungover: Sensommerlykke? Eller er det en termingruppe som allerede heter det? Jeg vet jeg har sett augustmagi før her inne da :pompus:
Tror jeg har sett det før? Men veldig usikker! Jeg måtte spørre chatgpt nå for moro skyld:laughing002 Sensommerbæra og sensommereplene synes jeg var litt søte, eller Augusteplene/eller bæra

Likte augusteplene, det var rett og slett litt søtt:joyful: Og så kanskje annen farge enn oransj? Ser ut som mange augusttermingrupper har den fargen :P

Augusteplene er så koselig! Likte også plommene som! Ellers er det jo mulig med augustliljene, -perlene, -bøllene :joyful:

Jeg har hatt en diskusjon med svigermor som er fra England i julen. Der er det vanlig å bade babyen hver kveld før legging. Jeg kan ikke huske å ha hørt at det er greie her i Norge? :)

Jeg har hatt en diskusjon med svigermor som er fra England i julen. Der er det vanlig å bade babyen hver kveld før legging. Jeg kan ikke huske å ha hørt at det er greie her i Norge? :)
Kanskje ikke vær kveld, men hyppige bad om kvelden i begynnelsen kan være en fin måte å få de avslappet på til kvelden, finne ro, og ikke minst at de blir mer glad i bading jo mer man gjør det. Ofte ikke det morsomste de vet i begynnelsen :smiley-ashamed004 Vi badet nr 2 hver kveld en periode, det var veldig hyggelig og fint som en kveldsrutine. Hadde i babyolje i vannet, så blir de så myke og gode og huden tørker ikke ut:Heartred

Kanskje ikke vær kveld, men hyppige bad om kvelden i begynnelsen kan være en fin måte å få de avslappet på til kvelden, finne ro, og ikke minst at de blir mer glad i bading jo mer man gjør det. Ofte ikke det morsomste de vet i begynnelsen :smiley-ashamed004 Vi badet nr 2 hver kveld en periode, det var veldig hyggelig og fint som en kveldsrutine. Hadde i babyolje i vannet, så blir de så myke og gode og huden tørker ikke ut:Heartred
Vi har badet våre typ hver 14. dag eller noe i starten så ikke en greie her nei! Ikke hørt om venninner som har badet så ofte heller. Jeg tenker også på det med hudbarrieren osv, og vil ikke vaske/smøre/styre for mye med huden men la den være i fred. Så hvis man skal bade ofte så iallefall bruk en mild og naturlig olje og ikke noe såpe.

Tror bading hver dag var veldig vanlig da vi var små. Tilbake i 2012 da jeg fikk eldstemann, var beskjeden jeg fikk at det i utgangspunktet holder å bade én gang pr. uke.

Vi har badet våre typ hver 14. dag eller noe i starten så ikke en greie her nei! Ikke hørt om venninner som har badet så ofte heller. Jeg tenker også på det med hudbarrieren osv, og vil ikke vaske/smøre/styre for mye med huden men la den være i fred. Så hvis man skal bade ofte så iallefall bruk en mild og naturlig olje og ikke noe såpe.
Vi brukte alltid olje uten parfyme, gjerne NAF sin, og vasket ikke håret hver gang :love7 Tror nok ikke det er en greie her da som i England, og det er heller ikke nødvendig å bade hver kveld, vi syns bare det var veldig koselig og baby roet seg godt ned etterpå:happy:

Back
Topp