Skravletråd

Heihei, spretter inn her og hilser på!
Veldig rart å plutselig kunne bli med i et terminforum igjen, men også veldig hyggelig! Er dere generelt i god form? Jeg har så lite symptomer foreløpig at det gjør det ikke enklere å tro på at jeg er gravid :smiley-ashamed004
Velkommen hit ja ❤️❤️
Håper alt er tipp topp selv om lite symptomer. Du får nyte mens du kan!! :p haha. Føler jeg har sett deg før, men kan jo hende jeg har lest i dagboken din før :p Jeg het Millebille før!

Velkommen hit ja ❤️❤️
Håper alt er tipp topp selv om lite symptomer. Du får nyte mens du kan!! :p haha. Føler jeg har sett deg før, men kan jo hende jeg har lest i dagboken din før :p Jeg het Millebille før!
Mye mulig du har sett meg enten i form av dagbok eller ikm gruppe da ja :smiley-ashamed004 Jeg har jo travet rundt her inne siden 2021, og før det også, men da helt tilbake i 2013/2014. o_O

Ja, symptomene slipper du neppe unna:hilarious: Får håpe det ikke blir for ille :Heartred

Jeg sendte faktisk en melding til legestasjon for noen dager siden, så satser på at det setter opp time når de får lest den. Har litt "ringeangst" av en eller annen grunn, så håpet litt at jeg skulle slippe det. Mannen har tilbudt seg å ringe flere ganger, så det er egentlig bare en dårlig unnskyldning for at jeg ikke har orket å styre med legebesøk før jul :bag::knegg:
Trøttheten legger jeg veldig merke til nå i alle fall :hilarious:
Åh da krysser jeg fingrene for deg, så du slipper ringe! Hvis ikke får du si ja til tilbudet fra samboer og han ringe :laughing002

Jeg også!! :)
Jeg mistet i uke 5+0/5+3 nå sist. Var ikke noe gøy. Min første gang. Det gjør at jeg er ekstra redd nå denne gangen. Selv om jeg egentlig har en god følelse. Og masse symptomer :p man vet jo aldri hvordan det vil gå!!
Nei, så kjedelig å miste! Det er ikke gøy nei, det skjønner jeg godt! :(
Jeg har foreløpig ikke opplevd å miste, men det er jo det som gjør meg litt urolig nå da.. Vi prøvde så lenge med forrige, så helt sjokkert over å bli spontant gravid nå uten at vi har prøvd :smiley-angelic006

Nei, så kjedelig å miste! Det er ikke gøy nei, det skjønner jeg godt! :(
Jeg har foreløpig ikke opplevd å miste, men det er jo det som gjør meg litt urolig nå da.. Vi prøvde så lenge med forrige, så helt sjokkert over å bli spontant gravid nå uten at vi har prøvd :smiley-angelic006
Nei jeg har jo vært veldig heldig med å fått 2 barn og ingenting har gått galt. Så. Hehe. Spennende og blitt spontan gravid da. Haha det har aldri skjedd meg :p

Nei jeg har jo vært veldig heldig med å fått 2 barn og ingenting har gått galt. Så. Hehe. Spennende og blitt spontan gravid da. Haha det har aldri skjedd meg :p
Ja, samme her, håper det går bra denne gangen og :shy: Ånei! Nei, det skjedde med første også, men ikke med andre, da måtte jeg sette ovitrelle og ta litt medisiner og sånt, og vi sto på venteliste til IVF. Ble ikke ivf da, men noe assistanse ble det jo. Har det vært ivf for din del?:Heartred

Ja, samme her, håper det går bra denne gangen og :shy: Ånei! Nei, det skjedde med første også, men ikke med andre, da måtte jeg sette ovitrelle og ta litt medisiner og sånt, og vi sto på venteliste til IVF. Ble ikke ivf da, men noe assistanse ble det jo. Har det vært ivf for din del?:Heartred
Vi får krysse fingrene!! :) ❤️ av og til trenger kroppen litt hjelp ja ❤️ jeg har vært veldig heldig og blitt veldig raskt gravid på egenhånd ❤️

Noen her som har vært på ferie tidlig i første trimester før? Reiser når jeg er 8+2, og er liiiitt bekymra for at jeg skal være kvalm og dårlig hele reisen, varmen, maten, etc, selv om jeg tenker at det ikke kan finnes noe deiligere enn solferie når jeg bare vil slappe av.

Noen her som har vært på ferie tidlig i første trimester før? Reiser når jeg er 8+2, og er liiiitt bekymra for at jeg skal være kvalm og dårlig hele reisen, varmen, maten, etc, selv om jeg tenker at det ikke kan finnes noe deiligere enn solferie når jeg bare vil slappe av.
Ja; var i Italia i kokvarme da jeg var tidlig på vei med nr.2. Det gikk overraskende bra. Måtte passe på at jeg ikke gikk for lenge uten mat for å unngå å bli dårlig. Nå er jeg en som ikke er veldig plaget med kvalme i mine svangerskap da, så jeg vet ikke om jeg er rette til å svare deg :hilarious:

Ja; var i Italia i kokvarme da jeg var tidlig på vei med nr.2. Det gikk overraskende bra. Måtte passe på at jeg ikke gikk for lenge uten mat for å unngå å bli dårlig. Nå er jeg en som ikke er veldig plaget med kvalme i mine svangerskap da, så jeg vet ikke om jeg er rette til å svare deg :hilarious:
Er ikke veldig kvalm jeg heller (ennå!), men har hørt folk si det dagen før det smeller :joyful: Men takk for deling!

Er ikke veldig kvalm jeg heller (ennå!), men har hørt folk si det dagen før det smeller :joyful: Men takk for deling!
Jeg har vært veldig kvalm, type sengeliggende, og er glad for at jeg var hjemme i og med jeg var lenket til min egen seng :smiley-ashamed004
Man blir jo forskjellig kvalm, noen fungerer likevel greit og andre ikke, jeg tenker at hvis du foreløpig føler deg i god form hadde jeg sikkert tatt sjansen, men sørget for god AC på hotellet og lett tilgang til vann/at det er kjøleskap på rommet som man kan ha eplejuice og vann i :hilarious:

Back
Topp