Symptomtråd

Nei fremdeles ingenting. Er i uke 6+3 i dag. Jeg tar progesteron tilskudd og så kroppen kommer ikke starte en spontanabort selv om det skulle være så at embryoet er dødt. Er kun ultralyd og hcg som jeg kan se om det går riktig vei, men er ikke noe åpent i jula. Jeg skulle gjøre hva som helst for å føle kvalme og litt smerte i livmor.
Krysser fingrene for deg :Heartred Jeg har heller ingen spesielle symptomer fortsatt annet enn fryser/koker over, men tror ikke at det er noe galt foreløpig

Når niplene blir sånn omtrent irriterte så har man så lyst til å bare rive av seg overdelen med en gang man kommer på rommet, men er ikke skikkelig låser på drenerer jeg er, så ville jo dødd hvis noen hadde åpnet døren og gått inn på feil rom med uhell :facepalm: :hilarious:
Har ikke fått det symptomet, høres plagsomt ut:wacky:
Funker det med sports bh? Eller like plagsomt?

Har strekke murringer og "press" nederst i magen sånn av og på. Vet det er normalt, men blir litt bekymret av det :dead:

Noen som har merket økt luktesans enda? Merket aldri til den forrige gang og gjør fortsatt ikke det :dontknow
Merket det mye de første dagene og dagene før jeg testet positivt. Merket det også på julaften, luktet at pappa tok en doc med lakris smak 5 seter bortenfor meg i kirken :laughing001 så litt av og på tror jeg :)

Jeg kjenner mye ømhet i brystene. Det har jeg gjort i et par dager. Også har jeg hatt mensenmurringer-type smerter i dag og periodevis kvalme som varer kun noen få minutter om gangen.
4+0 i dag

Lå våken til kl 04 inatt med mensensmerter og smerter i bekken.. Nå var det også sterk vind og uvær ute da, så kan hende det spilte litt inn

Back
Topp