Symptomer

Er det noen som har lite symptomer?
Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normalt :laughing002 HRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom :bag:

Vis vedlegget 476009
Jeg kjente dette var veldig betryggende å lese. Jeg føler også formen er overraskende ok, altså at de symptomene jeg evt har er liksom så pass håndterbare at det kunne bare vært at f.eks. har spist mye salt plutselig og dermed drikker mer og må tisse mer om du skjønner. Føler jeg liksom ikke gravid og tenker kanskje det er MA på gang.

Her kom kvalmen kasta på meg i dag. Min tur å stå opp med barna i dag, kasta opp med en gang. Prøvde å ta dem i en halvtimf men måtte kaste inn håndkle og vekke mannen og gå og legge meg igjen :bag: Tror jeg er 4+6 i dag, så da kom det litt tidlig syntes jeg…

Jeg savner kaffen min *snufs*
Og røyk lukter grusomt (røyker ikke, men går alltid bak folk som røyker for jeg syns det lukter så godt…)

Her kom kvalmen kasta på meg i dag. Min tur å stå opp med barna i dag, kasta opp med en gang. Prøvde å ta dem i en halvtimf men måtte kaste inn håndkle og vekke mannen og gå og legge meg igjen :bag: Tror jeg er 4+6 i dag, så da kom det litt tidlig syntes jeg…
Huff, stakkars deg! Jeg synes jo jeg har det ganske ille selv, men jeg kaster ikke op en gang, bare går rundt og er kvalm dagen lang. Kan ikke forestille meg å være så dårlig! Håper det kommer tidlig og gir seg tidlig da <3

Huff, stakkars deg! Jeg synes jo jeg har det ganske ille selv, men jeg kaster ikke op en gang, bare går rundt og er kvalm dagen lang. Kan ikke forestille meg å være så dårlig! Håper det kommer tidlig og gir seg tidlig da <3
Med de to andre kasta jeg opp til uke 20, så jeg ser litt mørkt på det nå :bag:

Formen min er liksom helt fin, bare tørst og tisser litt oftere. Blir dog veldig trøtt kl 20 hver dag, det er jo tidligere enn normalt :laughing002 HRV er jo ganske lav etter jeg ble gravid også som dere ser i bilde under. Men er så redd for MA siden jeg ikke har så sterke symptomer gjennom dagen liksom :bag:
Samme her, HRV og Bobby battery ble plutselig superlavt uten at jeg kunne forklare hvorfor. Var ikke klar over at jeg var gravid.

Vedlegg

• IMG_5227.png
    IMG_5227.png
    159,8 KB · Visninger: 8
Her er det egentlig lite symptomer med styrke. Var ganske uggen de første dagene i uke 4, svimmel og skikkelig rar, mye stikkinger her og der. Nå i uke 5 opplever jeg at det har stabilisert seg litt, men sover dårlig, og body battery på garmin klokken lader seg liksom ikke opp, er på 5 hele dagen nesten. Vært litt kvalm i bølger, men ingenting vedvarende. Nå skal det sies at jeg strever med mye kroniske plager, så kvalme og uggenhet er generelt en del av min hverdag, så jeg føler meg faktisk i bedre form enn jeg pleier. Hehe! Men mulig jeg går på en smell i uke 6

Vis vedlegget 476009
Hyggelig å se deg her inne! Gratulerer med graviditet :) Mine symptomer har heller ikke vært så sterke og veldig avhengig dag til dag! Men tatt seg opp litt mer nå :)

Med de to andre kasta jeg opp til uke 20, så jeg ser litt mørkt på det nå :bag:
Æsj, ja, kvalmen har hengt i lenge hos meg også. Er så lite motiverende å se framover når det er så leeeenge å vente! Men det kommer til å ta slutt! En dag tar det slutt og så glemmer du nesten hvordan det føltes og så tar du det som en selvfølge å bare gå rundt og føle deg frisk og opplagt igjen! Gleder meg

Samme her, HRV og Bobby battery ble plutselig superlavt uten at jeg kunne forklare hvorfor. Var ikke klar over at jeg var gravid.
Jeg leste nettopp om en studie der de så at HRV sank hos gravide og så gikk opp igjen ganske nøyaktig 7 uker før fødsel (både hos de som fødte prematurt og til termin), så det kan jo være spennende å følge med på HRV litt lenger uti svangerskapet :cat:

Hyggelig å se deg her inne! Gratulerer med graviditet :) Mine symptomer har heller ikke vært så sterke og veldig avhengig dag til dag! Men tatt seg opp litt mer nå :)
Takk i like så :love017 :Heartred Godt at ikke alle har sånn supersterke konstante symptomer, jeg skal jo egentlig bare være takknemlig for at jeg er i god form, men man blir jo litt bekymret også :angelic: Hvor langt er du på vei? :happy:

Noe har skjedd over natten, i dag ble eg så himla andpusten :p haha snakk om å puste tungt plutselig. Ikke bare bare og få minsten i bhg :p

Æsj, ja, kvalmen har hengt i lenge hos meg også. Er så lite motiverende å se framover når det er så leeeenge å vente! Men det kommer til å ta slutt! En dag tar det slutt og så glemmer du nesten hvordan det føltes og så tar du det som en selvfølge å bare gå rundt og føle deg frisk og opplagt igjen! Gleder meg
Jepp! Gleder meg bare til om to år, når den k magen er like stor som minste i hus nå. Følet familielivet liksom kan starte på ‘ordentlig’ da, når man er ute av den verste unntakstilstanden! Her er det hvertfall nok med tre! :smiley-ashamed004

Unnskyld om dette ikkje er innafor å dele men, utenom ømme bryst, var eigentleg det første eg merka av symptom at eg er blitt så himla kåt :laughing002 Hadde det sånn ved første graviditet også.

Back
Topp