Ariell98 sin dagbok

18+0 og ordinær ultralyd!
I dag har vi vært på oul og sett på lillebror! Han koser seg i magen og jeg har begynt å kjenne små spark :Heartred Alt vel på ultralyd. Morkake fint plassert.

Vis vedlegget 475697
Den lille nesen!!:love7

Alt vel hjemme også, til tross for en tøff uke med influensa på gutta her. Jeg slapp heldigvis unna med litt sår hals i et par dager bare. Men både mann og storebror har hatt feber og skikkelig dårlig form. Begynner å gå over heldigvis!

Ellers er jeg fortsatt delvis sykemeldt. Fortsatt veldig sliten. Ikke kvalm lengre i det hele tatt, så det er i alle fall bra.

Har allerede sett gjennom babyklær og jeg har bestilt en klespakke på Finn bestående av masse pysjamaser med glidelås til lillebror! Og en pakke med gravidklær til meg selv. :) Blir å ønske oss litt omslagsbody og bukser til jul, da jeg så at jeg hadde kvittet meg med en god del fra storebror.

Så vil jeg så gjerne begynne på et strikkeprosjekt til baby, og tror jeg vil prøve meg på denne:
Vis vedlegget 475698
Lun omslagsdress av yndestrikk! Spørs bare hvilken størrelse som er best med maibaby :scratch

Etter nyttår skal jeg/vi fikse opp et av gjesterommene nede som vi tenker jeg og baby kan sove sammen i den første tiden, i hverfall av og til. Så kan pappaen sove i vårt vanlige soverom på hovedplan ved siden av storebror sitt rom og alle får mest mulig søvn. Men vi får se hvordan det blir :) Planen på sikt er at barna får hvert sitt på hovedplan, og vi tar det største soverommet nede. :Heartred
Denne har eg også hatt lyst å strikke. Har masse av fluffy garnet som den brune er strikka i. Om du ville brukt den på høsten så hadde eg strikka 6 måneder men om det var ment til nyfødt, kanskje 1 måned for det blir kanskje ikkje brukt så mykje i juni og juli siden den er litt tykk.

Denne har eg også hatt lyst å strikke. Har masse av fluffy garnet som den brune er strikka i. Om du ville brukt den på høsten så hadde eg strikka 6 måneder men om det var ment til nyfødt, kanskje 1 måned for det blir kanskje ikkje brukt så mykje i juni og juli siden den er litt tykk.
Ja ikke sant, det er nettopp det jeg er redd for - at den ikke skal bli brukt i den miste størrelsen :smiley-ashamed004 Men så er det så koselig å strikke pittepittesmått! Blir nok denne i den større størrelsen, så får jeg finne noe tynnere og luftig å strikke i nyfødt.

Back
Topp