Våre tester

Kjenner meg litt stresset over at jeg ikke har fått 3+ på clearblue enda. Er 5+1 i dag. Sjekket hcg forrige uke og da hadde det gått fra 804 til 2700 på 48 timer onsdag til fredag, så det skal jo være veldig bra. Man skal kanskje ikke bruke graviditetstest for fremgang, men det er litt vanskelig å la være :D
Har hørt at det tar lang tid for mange med de der altså!! Men så deilig og ha så høyt nivå då!! :D tatt vanlige tester? De er vell dye stealer på vil jeg tro!

Kjenner meg litt stresset over at jeg ikke har fått 3+ på clearblue enda. Er 5+1 i dag. Sjekket hcg forrige uke og da hadde det gått fra 804 til 2700 på 48 timer onsdag til fredag, så det skal jo være veldig bra. Man skal kanskje ikke bruke graviditetstest for fremgang, men det er litt vanskelig å la være :D
Jeg er også 5+1 i dag, vet ikke om jeg tør å prøve få 3+ i morgen kanskje :nailbiting:

Har hørt at det tar lang tid for mange med de der altså!! Men så deilig og ha så høyt nivå då!! :D tatt vanlige tester? De er vell dye stealer på vil jeg tro!
Ja, gjør det? Tenkte jeg burde fått 3+ når jeg er 5+0. Husker ikke når jeg fikk det sist, kanskje det var litt senere :D Man blir jo bare tullete av all testingen.. jeg har brukt opp alle de vanlige testene.. haha. Gadd ikke kjøpe nye, men heller digitale for å komme over siste kneika

Ja, gjør det? Tenkte jeg burde fått 3+ når jeg er 5+0. Husker ikke når jeg fikk det sist, kanskje det var litt senere :D Man blir jo bare tullete av all testingen.. jeg har brukt opp alle de vanlige testene.. haha. Gadd ikke kjøpe nye, men heller digitale for å komme over siste kneika
Skjønner deg altså!! Har hørt om folk som har sykt høy hcg og alikavell ikke får slått ut det de ønsker på testen. :p

En veldig snill dame her inne fortalte meg at hun fikk 2-3 selv med 5000 i hcg på 5+1 :wideyed:derfor tørr jeg ikke å ta flere tester for jeg føler det bare gir grunn til bekymring :bag:

Testet på en liten utvannet skvett jeg fikk presset ut i sted fordi jeg akutt ikke følte meg gravid lenger.. Mulig jeg prøver en digital for å få 3+ i morgen, men vi får se :nailbiting:

Vedlegg

• IMG_6209.jpeg
    IMG_6209.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 44
Hvordan tester er de øverste der? Aldri sett før, og de så litt ødelagte ut? Ville lent meg på de andre du har tatt :D
Det er inni clearblue digital, vet man ikke skal åpne opp, men man blir jo nysgjerrig… det ska være 3 steker fordelt på de to strimlene, og når det er 3+ er vanligvis de to samlede strekene like sterke eller nesten. Derfor jeg stusser på at det er så svakt der når jeg har en ganske sterk annen test

Kjenner det begynner å bli like sykelig som sist graviditet, så måtte sjekke når jeg først fikk 3+ i 2023 :nailbiting: Jeg testet 26dpo, da var det endelig 3+. Tester igjen i helgen tenker jeg, da burde det ha skjedd noe

5+2 i dag, hadde virkelig håpet at den skulle vise 3+ i dag.. surt å bruke opp en digital nå :rolleyes:
Er ikke den øverste testen early testen til babyplan? Kan være derfor. Den lår ut sterkere en vanlige graviditetstester.

Back
Topp