Våre tester

Så fint at den snudde om igjen! Veldig sterk og fin strek!:hello2

Var det om morgenen du fikk en svakere test? Jeg fikk det i dag tidlig :sorry:
Første strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30
Andre strimmel test som ble svakere var 20 dpo 18.00, og så ny test 20.30 som ble sterkere. Det var kun urinkonsentrasjon som var forskjellig eventuelt også forskjellig kvalitet på testene selv om de er fra samme batch og merke. Håper det samme gjelder deg, det stresset meg unødvendig i går kveld :Heartred

Første strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30
Andre strimmel test som ble svakere var 20 dpo 18.00, og så ny test 20.30 som ble sterkere. Det var kun urinkonsentrasjon som var forskjellig eventuelt også forskjellig kvalitet på testene selv om de er fra samme batch og merke. Håper det samme gjelder deg, det stresset meg unødvendig i går kveld :Heartred
Det gir så mye unødvendig stress. Takk :Heartred
Så seint på dagen du tester, mine er tatt 06:00, klarer ikke holde meg lenge nok til å teste utover dagen :wacky: Håper den er sterkere igjen i morgen.

Det gir så mye unødvendig stress. Takk :Heartred
Så seint på dagen du tester, mine er tatt 06:00, klarer ikke holde meg lenge nok til å teste utover dagen :wacky: Håper den er sterkere igjen i morgen.
Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden ja :hilarious: Jeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress :Heartred Hvor mange dpo er du?

Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden ja :hilarious: Jeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress :Heartred Hvor mange dpo er du?
@Museline så du var 5+0 igår, men husk at morgenurin kan ha forskjellig konsentrasjon også! Se gjerne dagboken min i vanlig prøveforumfra igår og hva folk kommenterte hos meg :Heartred

Hehe ja, det pøses nedpå med vann her og. Det er nok det beste, jeg er 22 dpo men ligger lavt på hcg, skal inn igjen i neste uke å ta ny blodprøve.

Back
Topp