Neii! Håpet så inderlig du skulle bli medJeg har fått mensen... Da ble det ikke august hellerlykke til alle dere andre
![]()
dette var så leit å høre 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Neii! Håpet så inderlig du skulle bli medJeg har fått mensen... Da ble det ikke august hellerlykke til alle dere andre
![]()
dette var så leit å høre 
Så fint at den snudde om igjen! Veldig sterk og fin strek!Etter litt drama med svakere test tidligere idag, så fikk jeg endelig dye stealer ikveld 4+6Testen tidligere idag må ha vært på lavere urinkonsentrasjon
Vis vedlegget 475283

Første strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30Så fint at den snudde om igjen! Veldig sterk og fin strek!
Var det om morgenen du fikk en svakere test? Jeg fikk det i dag tidlig![]()

Det gir så mye unødvendig stress. TakkFørste strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30
Andre strimmel test som ble svakere var 20 dpo 18.00, og så ny test 20.30 som ble sterkere. Det var kun urinkonsentrasjon som var forskjellig eventuelt også forskjellig kvalitet på testene selv om de er fra samme batch og merke. Håper det samme gjelder deg, det stresset meg unødvendig i går kveld![]()

Håper den er sterkere igjen i morgen.Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden jaDet gir så mye unødvendig stress. Takk
Så seint på dagen du tester, mine er tatt 06:00, klarer ikke holde meg lenge nok til å teste utover dagenHåper den er sterkere igjen i morgen.
Jeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress
Hvor mange dpo er du?@Museline så du var 5+0 igår, men husk at morgenurin kan ha forskjellig konsentrasjon også! Se gjerne dagboken min i vanlig prøveforumfra igår og hva folk kommenterte hos megNei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden jaJeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress
Hvor mange dpo er du?

Hehe ja, det pøses nedpå med vann her og. Det er nok det beste, jeg er 22 dpo men ligger lavt på hcg, skal inn igjen i neste uke å ta ny blodprøve.Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden jaJeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress
Hvor mange dpo er du?
Håper det går fint neste ukeHehe ja, det pøses nedpå med vann her og. Det er nok det beste, jeg er 22 dpo men ligger lavt på hcg, skal inn igjen i neste uke å ta ny blodprøve.

Den har vertfall steget siden sist du postetKveldens.. håper det har steget litt i morgen også
Har fortsatt litt brun utflod, håper det bare er gammelt blod fra implantasjon![]()
krysser fingrene for deg