Våre tester

Så fint at den snudde om igjen! Veldig sterk og fin strek!:hello2

Var det om morgenen du fikk en svakere test? Jeg fikk det i dag tidlig :sorry:
Første strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30
Andre strimmel test som ble svakere var 20 dpo 18.00, og så ny test 20.30 som ble sterkere. Det var kun urinkonsentrasjon som var forskjellig eventuelt også forskjellig kvalitet på testene selv om de er fra samme batch og merke. Håper det samme gjelder deg, det stresset meg unødvendig i går kveld :Heartred

Første strimmel test 19 dpo tok jeg 19.30
Andre strimmel test som ble svakere var 20 dpo 18.00, og så ny test 20.30 som ble sterkere. Det var kun urinkonsentrasjon som var forskjellig eventuelt også forskjellig kvalitet på testene selv om de er fra samme batch og merke. Håper det samme gjelder deg, det stresset meg unødvendig i går kveld :Heartred
Det gir så mye unødvendig stress. Takk :Heartred
Så seint på dagen du tester, mine er tatt 06:00, klarer ikke holde meg lenge nok til å teste utover dagen :wacky: Håper den er sterkere igjen i morgen.

Det gir så mye unødvendig stress. Takk :Heartred
Så seint på dagen du tester, mine er tatt 06:00, klarer ikke holde meg lenge nok til å teste utover dagen :wacky: Håper den er sterkere igjen i morgen.
Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden ja :hilarious: Jeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress :Heartred Hvor mange dpo er du?

Nei det var litt vanskelig å holde seg når man er så tørst og må tisse hele tiden ja :hilarious: Jeg har sluttet å teste nå, orker ikke mer stress :Heartred Hvor mange dpo er du?
@Museline så du var 5+0 igår, men husk at morgenurin kan ha forskjellig konsentrasjon også! Se gjerne dagboken min i vanlig prøveforumfra igår og hva folk kommenterte hos meg :Heartred

Hehe ja, det pøses nedpå med vann her og. Det er nok det beste, jeg er 22 dpo men ligger lavt på hcg, skal inn igjen i neste uke å ta ny blodprøve.

Noen som har lignende tester 4+6? Jeg er så bekymret :sad010

Vedlegg

• IMG_6157.jpeg
    IMG_6157.jpeg
    590,4 KB · Visninger: 12
Dpo 11. ikke mye stigning siden første tester i går. Men kan vell kanskje ikke forvente det før i morgen evt? :)

Vedlegg

• IMG_6035.jpeg
    IMG_6035.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 13
Jeg er 4+1 , mine er super svake i forhold til dine. Men tror heller ikke man burde sammenligne selv om jeg gjør det samme ❤️
@Bev98 enig med solskinnsbobla, det er forskjellige tester samt hcg nivå er veldig individuelt :Heartred men skjønner veldig godt det er en stressende tid vi er inne i, stresser selv med varierende symptomer men prøver å legge det fra meg :happy:

Ved forrige graviditet så hadde jeg også svake tester i begynnelsen. Det var litt varierende styrke de påfølgende dagene. Det var litt skummelt, men alt gikk veldig bra :)
Takk for deling. Jeg er jo bare 11 dpo og.
Mange begynner jo først nå å få positive tester? Så kan man egentlig forvente at de er så sterke så tidlig? :)
Min forrige gang jeg var gravid nå så gikk det ikke bra. Hadde fine tester men på ett tidspunkt steg de ikke mer

Annen test med samme urin.. kan babyplan tidlig stav være litt dårlig?

Vedlegg

• IMG_6159.jpeg
    IMG_6159.jpeg
    531,1 KB · Visninger: 15
  • IMG_6157.jpeg
    IMG_6157.jpeg
    590,4 KB · Visninger: 15
Back
Topp