IKM uke 50

IMG_1263.jpeg

Ops, klarte å sende uten bilde!

Nå må jeg bare lufte ut og skrive det som dagbok for meg selv og alle andre som kanskje ser på det i ettertid - det er jo kjempe tidlig for å teste 8/9 dpo og etter å ha sett på million bilder her på babyverden - de fleste får ikke ordentlig strek før 10/11/12 dpo. :happy090 Tror jeg venter med neste test til 12/13 dpo, orker ikke å stresse mer.
Forrige syklus tok jeg en test rundt DPO 9 som var negativ og ble skikkelig skuffa og tenkte at løpet var kjørt. Testet 3 dager senere bare for å være sikker på at det ikke var noe og da var den plutselig positiv. Lurt å vente litt og det er fortsatt mulighet :Heartpink

De testene (Metode, hvis noen andre leser dette og lurer på hva de heter) du bruker er helt sjukt dårlige, så det forundrer meg ingenting om du ikke får opp progresjon på 12 timer. Jeg tror du er gravid, men med de testene der må du nok ha 2-3 dager før det er mulig å se progresjon. Legger ved testen til venninna mi, hun visste ikke DPO. Jeg ga henne en babyplan som vi dyppet i samme urin og den var mye tydeligere positiv enn metode.
Vis vedlegget 475479

Vis vedlegget 475480

Hold fast i håpet ditt og vent litt til, eller om du bor på et sted hvor de har Coop, Kiwi eller Meny kan du se etter Make Sure tester. Koster 120kr elns, for 10 strimler ❤️
Jeg håper for deg! Har troen :woot:
Oi, såpass!
Skal absolutt kjøpe makesure sine, dette var litt av en forskjell ja!
Tusen tusen takk, nå løftet du skikkelig humøret mitt ❤️❤️

Hei! Har sneket og fulgt med men ikke kommet meg så langt at jeg har meldt meg inn før nå. Spennende å følge :Heartpink

Kliss- 39 - B1 - PP6 (MA PP2, Kjemisk PP5) - 26/11 - 10/12

I går tok jeg en CB tidligtest som var positiv og en makesure som viste en veeeldig svak strek. Etter kjemisk forrige gang så tør jeg ikke å tro enda på at dette fortsetter. Holder meg til i morgen med å ta en ny test for å se om det er progresjon. Legger ved testen.
Hei og velkommen hit! :Heartpink Så utrolig spennende, håper denne spiren holder seg fast til termin :smiley-angelic001

Oi, såpass!
Skal absolutt kjøpe makesure sine, dette var litt av en forskjell ja!
Tusen tusen takk, nå løftet du skikkelig humøret mitt ❤️❤️
Har veldig troen på dine vegne ❤️ spennende!

Dere som har testet positivt, enten nå, eller tidligere: kjente dere på noen symptomer før testen slo ut? :Heartpink
Jeg hadde ingen symptomer før jeg testet positivt første gang. Etter første graviditet (MA i uke 10) har jeg kjent på press i livmorområdet i hver lutealfase, usikker på om det var mer de 2 syklusene hvor jeg har fått positiv graviditetstest. Tror alt er normalt - fra ingenting til div symptomer!

Hei alle sammen, tenk at uken vår er her, for meg med skrekk blandet fryd. Jeg er på 11 DPO i dag og går på progesteron støtte denne mnd. Spotter ALLTID fra 10 DPO så det er deilig å slippe nå med tilskudd av progesteron. Samtidig kjenner jeg at jeg gruer meg til å skulle teste, ser mange strever med teste trangen og begynner tidlig for å se progresjon eller få et glimt av håp. Selv rekker jeg aldri å vurdere det en gang grunnet spotting og tidlig mens, nå er jeg bare redd for å få negativ test egentlig. Har ingen symptomer som vipper hverken den ene eller den andre veien, og kjenner vel egentlig mest på maktløshet, men prøver å holde fast i at det som skal skje det skjer når det er meningen.
Vurderer å starte opp med treningsrutine igjen på senter, for å hjelpe psyken litt. Noen tips til trenging for prøvere som ikke er i form?

Legger ved BBT grafen min, holder meg fint over coverline foreløpig, om man skal føle på noe positiv.

:happy090

Vedlegg

• IMG_9188.jpeg
    IMG_9188.jpeg
    297,8 KB · Visninger: 32
12 dpo og jeg vet jo at testene burde vært mye mer positive nå om det var noe. Det er definitivt en strek på first response, men jeg tok ikke bilde før etter den tørket og den tørket rart så jeg tror kanskje det er noe feil med den? Strek på clearblue innenfor tiden også, men den ser skyggete ut nå som den er tørket. Ser noe svakt på makesure men ser det ikke på bildet

IMG_0657.jpeg
IMG_0659.jpeg
IMG_0658.jpeg

12 dpo og jeg vet jo at testene burde vært mye mer positive nå om det var noe. Det er definitivt en strek på first response, men jeg tok ikke bilde før etter den tørket og den tørket rart så jeg tror kanskje det er noe feil med den? Strek på clearblue innenfor tiden også, men den ser skyggete ut nå som den er tørket. Ser noe svakt på makesure men ser det ikke på bildet

Vis vedlegget 475514Vis vedlegget 475515Vis vedlegget 475516
Jeg hadde ikke mistet håpet før TR kommer, kanskje du skal prøve en tidlig digital?

Syns jeg ser strek på clearblue. Håper det er noe!

Hei alle sammen, tenk at uken vår er her, for meg med skrekk blandet fryd. Jeg er på 11 DPO i dag og går på progesteron støtte denne mnd. Spotter ALLTID fra 10 DPO så det er deilig å slippe nå med tilskudd av progesteron. Samtidig kjenner jeg at jeg gruer meg til å skulle teste, ser mange strever med teste trangen og begynner tidlig for å se progresjon eller få et glimt av håp. Selv rekker jeg aldri å vurdere det en gang grunnet spotting og tidlig mens, nå er jeg bare redd for å få negativ test egentlig. Har ingen symptomer som vipper hverken den ene eller den andre veien, og kjenner vel egentlig mest på maktløshet, men prøver å holde fast i at det som skal skje det skjer når det er meningen.
Vurderer å starte opp med treningsrutine igjen på senter, for å hjelpe psyken litt. Noen tips til trenging for prøvere som ikke er i form?

Legger ved BBT grafen min, holder meg fint over coverline foreløpig, om man skal føle på noe positiv.

:happy090
Sniker litt og følger med fra sidelinjen :pompus: Mitt tips til trening er å ta ned ambisjonsnivået betraktelig, slik at økten blir gjennomførbar og man får mestringsfølelse, f.eks. å begynne med å gå på mølle med stigning i 40 minutter er helt supert i starten for å skape vaner og så ta det derfra. Det spørs jo helt nivået ditt og hva du er vant med, men f.eks. når jeg skal begynne å løpe igjen (jeg løp en del før IVF) så tenker jeg første økten skal være 10 min gange, så vekselvis 2 min løpe og 2 min gå i 20 min på laaaaaav hastighet, og deretter gå 10 min. Jeg begynner heller mye lavere igjen og så jobber meg oppover, for å ha psyken med meg og for å få mestringsfølelse istedetfor å møte en vegg i starten. Jeg trener jo ikke for Olympiske leker :joyful: Eventuelt spante på deg noen PT timer og et styrkeprogram, det er godt for psyken det å kjenne at kroppen blir sterkere og en god investering i alderdommen (selv om det er en stund til :hilarious:). Bare mine tips, ikke sikkert det passer deg men ønsker deg lykke til og heier på deg :gen014:Heartred

DPO 10, tidlig RFSU test og makesure ❤️ på toppen er gårsdagens makesure. Sykt vanskelig å fange på bildet men makesure sin fra i dag har faktisk mer skygge enn den fra i går :laughing002
Men nå snakker rfsu for seg selv, meg som unngå disse som ild fordi jeg trodde de var dritt dårlige :laughing002 la oss håpe linje blir sterkere imorra/på fredag

Vedlegg

• IMG_0408.jpeg
    IMG_0408.jpeg
    722,3 KB · Visninger: 84
  • IMG_0402.jpeg
    IMG_0402.jpeg
    794,1 KB · Visninger: 84
Sniker litt og følger med fra sidelinjen :pompus: Mitt tips til trening er å ta ned ambisjonsnivået betraktelig, slik at økten blir gjennomførbar og man får mestringsfølelse, f.eks. å begynne med å gå på mølle med stigning i 40 minutter er helt supert i starten for å skape vaner og så ta det derfra. Det spørs jo helt nivået ditt og hva du er vant med, men f.eks. når jeg skal begynne å løpe igjen (jeg løp en del før IVF) så tenker jeg første økten skal være 10 min gange, så vekselvis 2 min løpe og 2 min gå i 20 min på laaaaaav hastighet, og deretter gå 10 min. Jeg begynner heller mye lavere igjen og så jobber meg oppover, for å ha psyken med meg og for å få mestringsfølelse istedetfor å møte en vegg i starten. Jeg trener jo ikke for Olympiske leker :joyful: Eventuelt spante på deg noen PT timer og et styrkeprogram, det er godt for psyken det å kjenne at kroppen blir sterkere og en god investering i alderdommen (selv om det er en stund til :hilarious:). Bare mine tips, ikke sikkert det passer deg men ønsker deg lykke til og heier på deg :gen014:Heartred
Takk! Gode tips, jeg har pakket med meg treningstøy til jobb i dag og skal prøve meg på en se på det nye treningsstudioet økt. Hehe, det legger jeg listen og skal definitivt ta med meg råd videre.

Back
Topp