IKM uke 52

CD 10 og rotete graf denne månaden. Ventar eggløsning ca cd 14-15. Sist månad hadde eg ganske høge temperaturar i begynnelsen av syklus, med kun eit par låge før eggløsning, og appen klarte nesten ikkje kalkulere eggløsning basert på det. Litt frustrerande at det same skjer denne månaden, men eg håper eg og fertilityfriend blir einige etterkvart…

IMG_9080.jpeg

CD 10 og rotete graf denne månaden. Ventar eggløsning ca cd 14-15. Sist månad hadde eg ganske høge temperaturar i begynnelsen av syklus, med kun eit par låge før eggløsning, og appen klarte nesten ikkje kalkulere eggløsning basert på det. Litt frustrerande at det same skjer denne månaden, men eg håper eg og fertilityfriend blir einige etterkvart…

Vis vedlegget 475408
Selv ligger jeg mellom 36,3-36,5 for EL, også stiger den til over 36,7 etter EL, så basert på det syns jeg ikke det ser urovekkende høyt ut.

CD 9 og litt samme case som Onion over her med humpete tempgraf. Har vanligvis hatt utrolig jevn graf, mens denne måneden har fått en rar start. Mensen var omtrent ikke mensen, bare brunt blod og klumper. Fylte jo ikke et bind om dagen en gang. Og sånne brune klumper som kom i dagesvis etterpå. Forrige måned hadde jeg bare 2 dager med spotting, så regner med at jeg fortsatt har litt etterpå påvirkning av MA? Men tur til fertilitetslegen på onsdag, så håper han ser en fin slimhinne da :smiley-ashamed004 Kjøpte sånn billig sædtest til partner som bare sjekker konsentrasjonen siden han har hatt 39 i feber i 3 dager. Håper han klarer å få noen gode svømmere til neste uke igjen :smiley-ashamed004 Tror jeg klarer å unngå å bli syk!! Han har vært feberfri i 2 dager nå og har enda ikke blitt smittet, yey!

Screenshot_20251207_104332_FF App.jpg

Hos gynekologen, kan de se akkurat hvor mange dager det er til EL?
Vet ikke om de kan se eksakt, men gi et estimat ut i fra hvor stor folliklen er, at den sprekker og slipper egget ved en viss størrelse. Så de kan si sånn «det ser ut som du får eggløsning om 2-3 dager» men alle kropper er ulike og bruker ulik tid på å la de vokse:Heartred (arrester meg hvis det er feil anyone:hilarious:)

Okei, kanskje Premom ikke var helt på jordet likevel! Skikkelig stikking i siden i dag, begynte i går kveld i bursdag. Og sorry, men MASSE slim, litt rosa, så skal vel være ekstra fruktbart :angelic: 0,6 i Premom i dag, fremdeles litt lavt, får fortsette å måle i dag, ellers kan det jo hende toppen var i går kveld eller i natt mens jeg var i god form i 30 års lag :hilarious::nailbiting: heldigvis er jeg i god form i dag også, så her skal det humpes for sikkerhets skyld :cat:
IMG_3844.png

Vet ikke om de kan se eksakt, men gi et estimat ut i fra hvor stor folliklen er, at den sprekker og slipper egget ved en viss størrelse. Så de kan si sånn «det ser ut som du får eggløsning om 2-3 dager» men alle kropper er ulike og bruker ulik tid på å la de vokse:Heartred (arrester meg hvis det er feil anyone:hilarious:)
Så spennende å få litt innsikt i sånt da :) Sist jeg sjekket gikk jeg fortsatt på prevensjon og gikk bare privat for å sjekke størrelsen på myomet. Da sa de bare at jeg hadde nok egg, og det var alt jeg trengte å vite den gangen :hilarious: Da hadde jeg ikke satt meg noe inn i baby making prosessen enda. Det var i januar i fjor. Tok ut P-staven noen uker senere :happy:

En annen ting jeg tenkte på, hvis jeg har time sånn litt utpå dagen på onsdagen hos gynekolog, kan jeg legge aksjer kvelden føre, eller er det litt uhøflig for gynekologen som skal inn for å se dagen etterpå? Hvis jeg prøver å gjøre det sånn rett etter jobb er det jo snakk rundt 20 timer :angelic: Tenk om EL plutselig kommer to dager føre, så er jo tirsdag plutselig veldig viktig!

En annen ting jeg tenkte på, hvis jeg har time sånn litt utpå dagen på onsdagen hos gynekolog, kan jeg legge aksjer kvelden føre, eller er det litt uhøflig for gynekologen som skal inn for å se dagen etterpå? Hvis jeg prøver å gjøre det sånn rett etter jobb er det jo snakk rundt 20 timer :angelic: Tenk om EL plutselig kommer to dager føre, så er jo tirsdag plutselig veldig viktig!
Trur det skal går greit, om ein ikkje skal ta celleprøve så klart. Kjør på!

Hei!:greet025Har nettopp gått gjennom en MA i uke 9+5, så vet ikke helt hvordan syklusen blir og når ekte EL er på plass igjen?:smiley-ashamed004 Testene har vært negative, selv med litt rest-hCG og idag ble el-testene positive og hatt el-slim i 4 dager:angelic: :smiley-bounce012:smiley-angelic001:love7
Så tror kanskje det er ekte EL på plass:angel5

Nå er g-testene negative(såvidt med en skygge)
Toppen varte bare noen timer denne gangen, som regel pleier den å vare i flere dager.

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 -PP7(PP1 etter MA i uke 9+5) - EL 08.12 - IKM 24/12:binkybaby
Screenshot_20251207_152202_Premom.jpg

Hei!:greet025Har nettopp gått gjennom en MA i uke 9+5, så vet ikke helt hvordan syklusen blir og når ekte EL er på plass igjen?:smiley-ashamed004 Testene har vært negative, selv med litt rest-hCG og idag ble el-testene positive og hatt el-slim i 4 dager:angelic: :smiley-bounce012:smiley-angelic001:love7
Så tror kanskje det er ekte EL på plass:angel5

Nå er g-testene negative(såvidt med en skygge)
Toppen varte bare noen timer denne gangen, som regel pleier den å vare i flere dager.

mamat2prinsesser&4prinser - 40 - B7 -PP7(PP1 etter MA i uke 9+5) - EL 08.12 - IKM 24/12:binkybaby
Vis vedlegget 475430
Åååå endelig!!

Kjenner jeg har fått økt utflod og mannen begynner å se enda mer kjekk ut enn vanlig :cool: Litt vel tidlig med fertil periode allerede? Lover iallefall godt for at eggløsning ikke blir forsinka denne mnd også :dance011

Kjenner jeg har fått økt utflod og mannen begynner å se enda mer kjekk ut enn vanlig :cool: Litt vel tidlig med fertil periode allerede? Lover iallefall godt for at eggløsning ikke blir forsinka denne mnd også :dance011
Kanskje EL kommer litt tidligere denne måneden? Vi skal jo egentlig være på det sticky stadiet nå så :smiley-ashamed004

Utålmodig ja, samme her! Føler det er så masse som står på spill for å kunne få positiv test til jul denne gangen :shy:
Så er det det å få slappet litt av i julen hvis du tester positivt også da. Pleier du å ha mye stress i julen, eller reiser du bare på besøk hos noen og har ikke så mye ansvar?

Så er det det å få slappet litt av i julen hvis du tester positivt også da. Pleier du å ha mye stress i julen, eller reiser du bare på besøk hos noen og har ikke så mye ansvar?
Vi har egentlig ganske rolige juletradisjoner heldigvis :happy: vi skal feire jul sammen for første gang hos svigers, en dag til mamma og pappa i romjula, også jobber jeg den 29., ellers har vi ingen store planer! Nyttårsaften blir også sammen med søster og barn i år, og ikke partyparty som det pleier :Heartred

Hva med dere?

Back
Topp