Isond
Elsker forumet
Hvilke uke var du i da de ikke så noe embryo?Ved BO tror jeg du skal ha sett fostersekken, bare ikke noe inni. Det de mistenkte til meg i april da vi så sekken, men ikke noe embryo. Uken etter var embryo der, så den utviklet seg tilsvarende en uke, ble da allikevel satt tilbake 2 uker ... For meg gikk det ikke bra, men da så de jo noe hele veien. Og fostersekken var der som en rund sirkel. Synes dette her er så merkelig. Håper ikke det er exu, men at noe bare utvikler seg i sitt eget tempo/at du er kortere på vei.
Enig angående at progesteron ikke holder tilbake en truende abort. Har gått på det noen år, og ikke opplevd det selv iaf. Har brukt både lutinus, utrogestan og Dupaston.
Ja, håper inderlig jeg ikke opplever en exu. Han sa først at han ikke så noe tegn til det, men så sa han senere at dersom HGG er høy kan exu være en mulighet.
Han så ikke noe som tydet på graviditet i livmor sa han. Han sa også at han ikke så noe utenfor livmor, heldigvis. Men, senere sa han at dersom HCG er høy, kan det mistenkes exu. Det skremte meg litt. Han skrev også ut resept til meg på 400mg utrogestan, men sa at jeg ikke bør hente ut den resepten før HCG-svaret er klart.