Ja!!!!!!!Jeg tror søren meg det er håp jegførste er vanlig make sure, andre er tidlig rfsu! Innenfor tidsfristen alle bildene!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja!!!!!!!Jeg tror søren meg det er håp jegførste er vanlig make sure, andre er tidlig rfsu! Innenfor tidsfristen alle bildene!
Noe sterkere, men trodde den skulle vært enda sterkere nå. Tar ny clearblue om noen dager tenker jeg...Men testen har blitt gradvis sterkere, eller har du nettopp fått positiv?
Noe sterkere, men trodde den skulle vært enda sterkere nå. Tar ny clearblue om noen dager tenker jeg...
for god økning etterhvert Hvis det var sen inplantasjon, så drøyer det litt før tydelig strekHåper virkelig det går veien for degNoe sterkere, men trodde den skulle vært enda sterkere nå. Tar ny clearblue om noen dager tenker jeg...

Se der da!!!Jeg tror søren meg det er håp jegførste er vanlig make sure, andre er tidlig rfsu! Innenfor tidsfristen alle bildene!
Det blir klaff i desember, så vi trenger ikke bekymre oss for februarÅååå har ikke tenkt på å ta med meg konvolutt hjem og fikse det der. Det var jo veldig smart da! Tenkte jeg skulle spørre om skap siden jeg skal ut igjen i februar denne gangen. Kan jeg legge igjen litt kosttilskudd, deodorant og liten reisehårføner. Alltid redd for å glemme hårføneren hjemme
Forrige måned måtte legge aksjer nesten 5 dager før EL. Desember og januar treffer det bra, men februar kommer det til å kræsje igjen da![]()

Ååå håper du blir bedre snartFy søren
Er i såååå dårlig form
Tror dette er influebsa
Vondt i heeeele kroppen
Til og med munnej
Bedt samboer komme hjem og ta gutten
Har grått litt i kor med han lille som ikke er fornøyd i det hele tatt idag(((

Jaaaa hurraJeg tror søren meg det er håp jegførste er vanlig make sure, andre er tidlig rfsu! Innenfor tidsfristen alle bildene!

Takk! Denne dagen har vært grusomÅåå håper du blir bedre snart![]()
![]()
Ahhh det hadde vært noeDet blir klaff i desember, så vi trenger ikke bekymre oss for februar![]()
Men nå har vi influensaen i huset vi også, så ser for meg at jeg blir syk mot slutten av uken og ikke får gått på timen hos fertilitetslegen på onsdag 
Har du tatt vaksinen?Takk! Denne dagen har vært grusom
Håper ikke det ødelegger sjansene mine![]()
Hadde tenkt til det. Men så måtte jeg vente litt for ville ikke risikere og bli syk. Og vipps var jeg sykHar du tatt vaksinen?
Awwww utrolig kjedeligHadde tenkt til det. Men så måtte jeg vente litt for ville ikke risikere og bli syk. Og vipps var jeg syk![]()
Har heller ikke tatt den men nå tror jeg ikke det er noe poeng i siden samboeren min sikkert smitter meg snartJa veldig!! Huff.. så lenge jeg blir frisk til helgen så går det bra. :/Awwww utrolig kjedeligHar heller ikke tatt den men nå tror jeg ikke det er noe poeng i siden samboeren min sikkert smitter meg snart
Du får bare låse deg inn på rommet og la mannen gjøre alt de neste dageneJa veldig!! Huff.. så lenge jeg blir frisk til helgen så går det bra. :/
Håper du slipper unna!! Og om du blir syk håper jeg du ikke blir kjempe syk!

Hehe så lett er det ikke med en 2 åring i hus.Du får bare låse deg inn på rommet og la mannen gjøre alt de neste dagene![]()
Testene fortsetter å øke, så da kan du jo detJaaaa hurra
Skal jeg sette deg på gravid?![]()