IKM uke 48 og 49

Huff da… så kjipt!! Bra du er bra nå da i det minste! God tur hjem :) ❤️
Tusen takk for det! Du, nå er det kanskje placebo eller fordi jeg har vært syk men nå har jeg murringer/tak i ryggen og litt kramper typ mensensmerter forran. Kan det være så tilfeldig at det kom symptomer rett etter jeg skrev det ikke var noe? Merkelig! Vi får se de kommende dagene, haha!

Tusen takk for det! Du, nå er det kanskje placebo eller fordi jeg har vært syk men nå har jeg murringer/tak i ryggen og litt kramper typ mensensmerter forran. Kan det være så tilfeldig at det kom symptomer rett etter jeg skrev det ikke var noe? Merkelig! Vi får se de kommende dagene, haha!
Haha er ikke det tyyyypisk da! Men så braaaa :D haha!

Ja, og kollegaer som bare må slå av en prat når man står der og styrer. Jeg begynte å sa med meg tomme konvolutter hjem sånn at jeg kunne gjøre alt klart hjemme før neste tur.
Jeg reise rundt på ulike steder, så jeg hadde heller ikke skap der ute:smiley-ashamed004
Så bra at du ikke reiser så veldig ofte da med tanke på prøvingen. Det kan jo være krevende nok å treffe på de riktige dagene i en travel hverdag om man ikke skal forholde seg til offshoreturer og helikopter utsatt på grunn av tåke:hilarious:
Åååå har ikke tenkt på å ta med meg konvolutt hjem og fikse det der. Det var jo veldig smart da! Tenkte jeg skulle spørre om skap siden jeg skal ut igjen i februar denne gangen. Kan jeg legge igjen litt kosttilskudd, deodorant og liten reisehårføner. Alltid redd for å glemme hårføneren hjemme :hilarious:
Forrige måned måtte legge aksjer nesten 5 dager før EL. Desember og januar treffer det bra, men februar kommer det til å kræsje igjen da :sorry:

Ååh spennende! Høres bra ut :) Jeg troor jeg er 3 eller 4 DPO idag, hadde mest sannsynlig EL onsdag eller torsdag, synes det er vanskelig å vite når den er helt ferdig? Jeg merker i hvertfall ingenting til sympyomer, sist gang merka jeg det bare etter et par dager.. så fa tror jeg ikke det ble noe hos meg på denne første runden. Jeg ble i tillegg matforgifta i natt eller har fått noe virus.. vært julebord og dessverre mer alkohol enn planlagt, så alt jobber i mot at det ble nå kanskje..
Da må du bare passe på å få i deg masse masse væske for å bli hydrert igjen! Drikke med salter slik at de blir bundet opp. Sånn powerade, drikkekraft og sånt. Ble skikkelig matforgiftet i august og mistet væske ut alle hull inkludert nesa, men klarte å holde meg hydrert til tross for at jeg mistet flere kg væske :happy: Hadde en del bukser og skjørt som ikke passet de neste dagene da haha!

8dpo i dag. Pleier vanligvis å ha murringer litt av og på helt fra eggløsning og til tr, men denne gangen kom jeg meg helt til 8 dpo før murringene kom! Og nå kjennes det egentlig ut som at tr skal komme når som helst :rolleyes:hadde kjemisk forrige pp og begynte å spotte 8 dpo..håper jeg slipper det denne gangen, men har ikke veldig mye håp akkurat nå

Hva tenker dere om denne? 12 dpo

Vedlegg

• 20251130_101102.jpg
    20251130_101102.jpg
    1,4 MB · Visninger: 109
Jeg skjønner ikke helt dette. Kan ikke huske å ha opplevd det her. Hadde gått igjennom trusa og buksa også. Skal sies at jeg hadde sex i dag men det er sånn 14 timer siden. Var litt utflod der var bittelitt stretchy/hvit men det var knapt. Tror også den lange "tråden" kom ut nå (Den som blir hengende igjen frem til man tørker vekk. Den pleier å komme etter(?) eggløsning). Har ikke hatt noe hvit uflod enda. Eggløsning og gravidtest var negativ. Kan vel være tegn på mensen

Vedlegg

• Snapchat-2090409770.jpg
    Snapchat-2090409770.jpg
    826,2 KB · Visninger: 70
Jeg skjønner ikke helt dette. Kan ikke huske å ha opplevd det her. Hadde gått igjennom trusa og buksa også. Skal sies at jeg hadde sex i dag men det er sånn 14 timer siden. Var litt utflod der var bittelitt stretchy/hvit men det var knapt. Tror også den lange "tråden" kom ut nå (Den som blir hengende igjen frem til man tørker vekk. Den pleier å komme etter(?) eggløsning). Har ikke hatt noe hvit uflod enda. Eggløsning og gravidtest var negativ. Kan vel være tegn på mensen
Du er 8 dpo i dag?
Det er et perfekt tidspunkt for festeblødning, men festeblødningen pleier å være liten i mengde og veldig friskt rødt blod. Kan jo hende dere bare fikk riftet borti noe? Veldig vanskelig å si, men håper jo at ikke mensen kommer allerede da. Kan ikke være til så mye hjelp :sorry:

Back
Topp