IKM uke 48 og 49

Jeg regner med at han sikkert gir meg noe annet enn en krem hvis han vil jeg skal teste progesteron :pompus: Men hvis han ikke gir meg noe og mener det ikke kan skade så prøver jeg :happy: Neste prøveperiode er jeg offshore mesteparten av lutealfasen, så litt usikker på om jeg skal dra med meg krem da. Uansett mer behagelig å være offshore etter EL enn før siden jeg tar litt flere kosttilskudd før EL som jeg slipper å dra med meg ut. Man må drive og skrive ned alt man tar med slik at de har kontroll offshore på alt som er ute.
Åå jeg kan se for deg at dette er veldig stress. Jeg jobbet offshore før og savner virkelig ikke alt styret for å kunne ta med seg helt enkle medisiner/kosttilskudd. Veldig vanskelig system som blottlegger de ansatte helt vanvittig:arghh:

Åå jeg kan se for deg at dette er veldig stress. Jeg jobbet offshore før og savner virkelig ikke alt styret for å kunne ta med seg helt enkle medisiner/kosttilskudd. Veldig vanskelig system som blottlegger de ansatte helt vanvittig:arghh:
Hahaha jaaaa man må liksom stå og legge alt i en konvolutt og skrive ned innholdet. Når alt må taes med i ubrutt forpakning så tar det så vanvittig stor plass, så må liksom bruke flere konvolutter :smiley-ashamed004 Spesielt de her gravid kosttilskudd boksene :smiley-ashamed004 Så dropper en del tabletter de to ukene jeg er ute siden jeg ikke er ute så ofte. Hadde jeg vært ute ofte nok til å spørre om skap kunne jeg jo lagt igjen noe i det minste :smiley-ashamed004

Blir kun tredje turen min ut i år, også var jeg halvannen måned på site i tillegg. Totalt sett vil jeg ha vært på jobbreise 12 uker dette året da.

6DPO. Har sjukt ømme bryster, og har forstått at det kan skje for noen i forbindelse med eggløsningen... Men jeg har ikke hatt det utenom sist jeg ble gravid(SA)... og lurer derfor på, dere som har det i forbindelse med eggløsningen, hvor lenge varer det som regel?:pompus: jeg klarer ikke huske når ømme bryster kom i forbindelse med graviditet sist, da jeg ikke visste jeg var gravid med en gang.
Jeg hadde slike symtomer som du beskriver når jeg var gravid sist gang. Ikke brukt å ha ømme bryster under EL :)

Når tenker du å begynne testingen? Hørtes jo veldig spennende ut med dette symptomet nå da! :nailbiting:
Tok en test 6 dpo da min barndomsvenninne fortalte at du var gravid med barn nr 3 :laughing002 sånt utløser testetøsen til tross for at man vet at resultatet er negativt :facepalm: men ja, der blir spennende å se fremover, men prøver å vente litt til med ytterligere testing...

Fikk denne nå i kveld, 12dpo Er ikke det veldig tidlig?

Vedlegg

• IMG_0561.jpeg
    IMG_0561.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 131
Fikk denne nå i kveld, 12dpo Er ikke det veldig tidlig?
Kan EL ha vært tidligere enn du tror? Jeg hadde 2-3 14 dpo, men brukte ikke digital før det den syklusen :happy: Tenker at det i alle fall er et godt tegn ❤️

Hahaha jaaaa man må liksom stå og legge alt i en konvolutt og skrive ned innholdet. Når alt må taes med i ubrutt forpakning så tar det så vanvittig stor plass, så må liksom bruke flere konvolutter :smiley-ashamed004 Spesielt de her gravid kosttilskudd boksene :smiley-ashamed004 Så dropper en del tabletter de to ukene jeg er ute siden jeg ikke er ute så ofte. Hadde jeg vært ute ofte nok til å spørre om skap kunne jeg jo lagt igjen noe i det minste :smiley-ashamed004

Blir kun tredje turen min ut i år, også var jeg halvannen måned på site i tillegg. Totalt sett vil jeg ha vært på jobbreise 12 uker dette året da.
Ja, og kollegaer som bare må slå av en prat når man står der og styrer. Jeg begynte å sa med meg tomme konvolutter hjem sånn at jeg kunne gjøre alt klart hjemme før neste tur.
Jeg reise rundt på ulike steder, så jeg hadde heller ikke skap der ute:smiley-ashamed004
Så bra at du ikke reiser så veldig ofte da med tanke på prøvingen. Det kan jo være krevende nok å treffe på de riktige dagene i en travel hverdag om man ikke skal forholde seg til offshoreturer og helikopter utsatt på grunn av tåke:hilarious:

Dpo 5 allerede!

Alle de gode progesteron tegnene er tilstedet! Lys gul utflod, litt stikking her og der i både pupper og underliv, murrer litt både foran og bak. Akuratt i dag er det en litt rar følelse nedi der. Hehe. Litt oppblåst, litt kribling, litt kviser osv :) blir noen spennende dager :)
Ååh spennende! Høres bra ut :) Jeg troor jeg er 3 eller 4 DPO idag, hadde mest sannsynlig EL onsdag eller torsdag, synes det er vanskelig å vite når den er helt ferdig? Jeg merker i hvertfall ingenting til sympyomer, sist gang merka jeg det bare etter et par dager.. så fa tror jeg ikke det ble noe hos meg på denne første runden. Jeg ble i tillegg matforgifta i natt eller har fått noe virus.. vært julebord og dessverre mer alkohol enn planlagt, så alt jobber i mot at det ble nå kanskje..

Ååh spennende! Høres bra ut :) Jeg troor jeg er 3 eller 4 DPO idag, hadde mest sannsynlig EL onsdag eller torsdag, synes det er vanskelig å vite når den er helt ferdig? Jeg merker i hvertfall ingenting til sympyomer, sist gang merka jeg det bare etter et par dager.. så fa tror jeg ikke det ble noe hos meg på denne første runden. Jeg ble i tillegg matforgifta i natt eller har fått noe virus.. vært julebord og dessverre mer alkohol enn planlagt, så alt jobber i mot at det ble nå kanskje..
Jeg får ofte en del symptomer , kjenner etter på alt. Hehe. Men ja det er positivt om det blir noe eller ikke :) såå kjedelig at du ble matforgiftet inatt da. :( ikke noe gøy det!! Håper du snart føler deg bedre!! Og håper det klaffer hos deg likevell!
Med min første så var jeg drita full på en lønningspils når jeg var gravid. Jeg visste ikke jeg var det :p hehe. Fant ut av det ikke så lenge etter da :) gikk heldigvis bra.
Nå på fredag var jeg på konsert også. Tok meg 3 øl med god samvittighet :) hehe
Jeg tenker at det går enten bra eller så prøver vi igjen. :)

Jeg får ofte en del symptomer , kjenner etter på alt. Hehe. Men ja det er positivt om det blir noe eller ikke :) såå kjedelig at du ble matforgiftet inatt da. :( ikke noe gøy det!! Håper du snart føler deg bedre!! Og håper det klaffer hos deg likevell!
Med min første så var jeg drita full på en lønningspils når jeg var gravid. Jeg visste ikke jeg var det :p hehe. Fant ut av det ikke så lenge etter da :) gikk heldigvis bra.
Nå på fredag var jeg på konsert også. Tok meg 3 øl med god samvittighet :) hehe
Jeg tenker at det går enten bra eller så prøver vi igjen. :)
Tusen takk for det! Godt å høre det ikke bare er jeg som lever "normalt" til tross for en prøveperiode :) spennende å følge med videre. Du må oppdatere!

Hehe ja nei. Ville kose meg litt kjente jeg :)
Ja skal oppdatere , det må du og!! Er formen skikkelig ille nå eller litt bedre?
Det var ganske akutt og gikk fort over. Våkna på natta av kvalme. Diaré og plutselig oppkast 2-3 ganger. Var bare galle da, så det er helt grusomt.. fant noe kvalmestillende jeg har fått fra broren min som er lege.. hehe. Tok det og da var det over. Sitter på fly nå hjemover og har holdt meg unna mat i tilfelle noe skjer her. Ellers bare trøtt igrunn :) takk som spør <3

Det var ganske akutt og gikk fort over. Våkna på natta av kvalme. Diaré og plutselig oppkast 2-3 ganger. Var bare galle da, så det er helt grusomt.. fant noe kvalmestillende jeg har fått fra broren min som er lege.. hehe. Tok det og da var det over. Sitter på fly nå hjemover og har holdt meg unna mat i tilfelle noe skjer her. Ellers bare trøtt igrunn :) takk som spør <3
Huff da… så kjipt!! Bra du er bra nå da i det minste! God tur hjem :) ❤️

Back
Topp