IKM uke 48 og 49

Vil gjerne melde meg inn her:Heartpink
Bamsekos - b2 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11

Lurer også litt på om noen her har erfaring med rfsu strimmel test, og om den får mye skygger?:confused:

De to øverste er fra i dag og de to nederste er fra i går
Har ikke testet disse selv, men har hørt mye dårlig.. håper det er noe der for deg da, det synes jo ganske bra på testene :Heartred

Har ikke testet disse selv, men har hørt mye dårlig.. håper det er noe der for deg da, det synes jo ganske bra på testene :Heartred
Okay, ja men føler jeg ikke ser noe rosa farge, krysser fingrene for at det kassnskje er en begynnelse på noe men har ikke så høye forventninger etter negativ clearblue digital :Heartpink

Brukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperiode - EL (forventet eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)

Eksempel:

Kine 95 - 30 - B1 - PP7 - EL 16/10 - IKM 01/12

Nickhei123 - 30 - B1 - PP1 - EL 16/10 - IKM 02/12
Hei

I følge connect appen er det 5 dager til min neste forventede mens. Tok tidlig graviditetstest fra babyplan, men den viste negativ.

Hvor tidlig har dere testet positiv ved tidligere graviditeter? Har ingen erfaring om dette og ingen jeg har lyst å snakke om dette med før jeg faktisk er gravid

Hei

I følge connect appen er det 5 dager til min neste forventede mens. Tok tidlig graviditetstest fra babyplan, men den viste negativ.

Hvor tidlig har dere testet positiv ved tidligere graviditeter? Har ingen erfaring om dette og ingen jeg har lyst å snakke om dette med før jeg faktisk er gravid
Hei!
Vanlig implantasjon er mellom 6 og 10 days past ovulation (dpo), men kan også forekomme 5 eller 11 og 12 dpo. Fra implantasjon tar det 2-3 dager før kroppen har produsert nok hcg til at du kan måle det på en graviditetstest. Dvs har du implantasjon 5 dpo som er tidligst mulig så kan du teste positivt 7 dpo. Har du implantasjon 12 dpo kan du måle positivt så sent som 14-15 dpo. Det er derfor ingen fasit siden det er veldig ulikt fra person til person. Aller mest vanlige er å teste positivt ca 12 dpo. 13 dpo så er prosenten enda høyere :happy:

Velkommen inn hit! :hello2

Er det noen av dere som har erfaring med at natural cycles (eller andre apper som tracker syklus) flytter EL-datoen? Hadde først EL 17/11, negativ EL-test 15/11, positiv 16/11 også negativ igjen den 17/11. Hadde og EL smerter 16/11 og litt utpå formiddagen 17/11. Og etter NC har målt tempen min noen dager nå flyttet EL seg til 20/11 Noe som vil si at vi gikk fra å ha samleie alle de riktige dagene til å kun ha 3, 4 og 5 dager før EL nå.. Føler det ødela sjansene våre litt denne måneden… Legger ved bilde av grafen min❤️

Vedlegg

• IMG_0484.png
    IMG_0484.png
    202,8 KB · Visninger: 19
Er det noen av dere som har erfaring med at natural cycles (eller andre apper som tracker syklus) flytter EL-datoen? Hadde først EL 17/11, negativ EL-test 15/11, positiv 16/11 også negativ igjen den 17/11. Hadde og EL smerter 16/11 og litt utpå formiddagen 17/11. Og etter NC har målt tempen min noen dager nå flyttet EL seg til 20/11 Noe som vil si at vi gikk fra å ha samleie alle de riktige dagene til å kun ha 3, 4 og 5 dager før EL nå.. Føler det ødela sjansene våre litt denne måneden… Legger ved bilde av grafen min❤️
Hvis du hadde EL smerter ville jeg stolt på de. Ikke alle som har en temp som fyker opp med en gang. Man ser jo ved 17. der at tempen går gradvis gjennomsnittlig oppover der også :Heartred

Takk for svar❤️ Blir bare så i tvil lommelegen min (chat gpt) sier at man kan ha el smerter dager før egget faktisk slipper, og at smertene er et tegn på at kroppen prøver å slippe egget der og da. Vet man ikke skal stole på alt chat gpt sier, men blir forvirret

Back
Topp