Årh, haha. Hvorfor kalles sier de eggløsningstest om eggløsningen ikke skjer når testen er positivÅja ops i overimorgen*
Hehe! EL imorgen akkurat slik som forventet![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Årh, haha. Hvorfor kalles sier de eggløsningstest om eggløsningen ikke skjer når testen er positivÅja ops i overimorgen*
Hehe! EL imorgen akkurat slik som forventet![]()
![]()
![]()
Hehehe jeg er optimistisk! Men tror ikke jeg kommer til å teste positivt i dag uansett. Har troen på bittelitt positiv i morgenHvordan føler du deg nå @Kine 95 ? Altså jeg er en millimeter fra å teste jeg nåGodt at vi er flere med lik ikm dato
![]()
Men man vet jo aldri hehe! Vil man være sikker så må man gjøre som deg og vente
Du er veldig flink! Hold ut!Håper det for degHehehe jeg er optimistisk! Men tror ikke jeg kommer til å teste positivt i dag uansett. Har troen på bittelitt positiv i morgenMen man vet jo aldri hehe! Vil man være sikker så må man gjøre som deg og vente
Du er veldig flink! Hold ut!
Vis vedlegget 474718
Har bare normale tester igjen nå annet enn digital
ja jeg må prøve, tror det er første gangen jeg har ventet såpass lenge
Du har så fin graf! Jeg kommer ikke over detHehehe jeg er optimistisk! Men tror ikke jeg kommer til å teste positivt i dag uansett. Har troen på bittelitt positiv i morgenMen man vet jo aldri hehe! Vil man være sikker så må man gjøre som deg og vente
Vis vedlegget 474718
Må jo være festedip 7dpo vel? Også tar det 2 døgn fra implantasjon til mulig positiv test? Blir spennende i morgen da!Ooo veldig spennende graf!Hehehe jeg er optimistisk! Men tror ikke jeg kommer til å teste positivt i dag uansett. Har troen på bittelitt positiv i morgenMen man vet jo aldri hehe! Vil man være sikker så må man gjøre som deg og vente
Vis vedlegget 474721

Jeg håper detDu har så fin graf! Jeg kommer ikke over detMå jo være festedip 7dpo vel? Også tar det 2 døgn fra implantasjon til mulig positiv test? Blir spennende i morgen da!
Spottet også litt lyst friskt blod i går kveld og i dag tidlig, så synes kroppen min er veldig slem hvis den bare spiller meg et puss nå 

Gratulerer så mye fra maigruppa! Måtte denne sitte helt til terminÅhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691

Bare blitt befruktet tidligere denne gangen sannsynligvis11 dpo morgen begge to:
Vis vedlegget 474723
Vis vedlegget 474724
Jeg har aldri fått så tydelig strek på på vanlig strimmel på 11 dpo før, verken den som endte i MA eller den kjemiske jeg hadde sist PP. Så jeg håper dette er et godt tegn!
Dette var første PP med letrozol, og jeg hadde to eggposer til modning da jeg var inne til UL på cd12, så nå er neste bekymring at begge eggene slapp og har blitt befrukta begge to, haha. Det skal være liten risiko for det, men den er jo der![]()

Ja, jeg tror også det. Regner med at det bare er letrozolen som har fått litt fart på et ellers ganske tregt maskineri herBare blitt befruktet tidligere denne gangen sannsynligvisMen er jo absolutt noe å ha i bakhodet også
![]()

Det gir meg håp! Men nå har det blitt mer friskt blod, ingen koagel, men redd for at det ikke går veienGratulerer så mye fra maigruppa! Måtte denne sitte helt til termin
Jeg spottet i en uke etter positiv test og bekymret meg veldig. Er fremdeles gravid![]()
Skal ta ny test etter jobb, gruer meg littPå starten så er det jo mange faktorer som spiller inn. Håper den øker i styrke til neste testÆæ. Jeg syns jeg får svakere strek morgen 12 dpo enn kveld 11dpo.![]()

Neeeeeei håper embryet har festet seg godt og at det bare er noen blodkar som har åpnet segDet gir meg håp! Men nå har det blitt mer friskt blod, ingen koagel, men redd for at det ikke går veienSkal ta ny test etter jobb, gruer meg litt

VelkommenVil gjerne melde meg inn her
Bamsekos - b2 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11
Lurer også litt på om noen her har erfaring med rfsu strimmel test, og om den får mye skygger?
De to øverste er fra i dag og de to nederste er fra i går

Åh, kjipt! Håper spiren fortsatt sitter godt! Krysser fingrene!Det gir meg håp! Men nå har det blitt mer friskt blod, ingen koagel, men redd for at det ikke går veienSkal ta ny test etter jobb, gruer meg litt
Det ha du rett i. Jeg skal prøve å ikke bekymre meg for mye enda!På starten så er det jo mange faktorer som spiller inn. Håper den øker i styrke til neste test![]()

Tusen takk!Velkommen
Har dessverre ikke så mye erfaring![]()
Åneiii!! Men det trenger ikke å bety det verste, har sett flere tilfeller med blødning over lengre tid og det har gått braDet gir meg håp! Men nå har det blitt mer friskt blod, ingen koagel, men redd for at det ikke går veienSkal ta ny test etter jobb, gruer meg litt

Har aldri prøvd rfsu. Har du noe andre merker tilgjengelig som du kan dobbeltsjekke med? Syns jeg ser noe på noen av testene.Vil gjerne melde meg inn her
Bamsekos - b2 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11
Lurer også litt på om noen her har erfaring med rfsu strimmel test, og om den får mye skygger?
De to øverste er fra i dag og de to nederste er fra i går