Herreguuud Heffalomp!!! Nå ble jeg så utrolig glad etter alt du har vært igjennom, nå SKAL den sitteÅhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herreguuud Heffalomp!!! Nå ble jeg så utrolig glad etter alt du har vært igjennom, nå SKAL den sitteÅhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691

Her har det uten tvil skjedd en stigning!!Prøver å ikke skru forhåpningene opp, men noe har skjedd i kveld og den har steget (har tatt ovitrelle som jeg tester ut)
![]()

Jaaa!! HurraPrøver å ikke skru forhåpningene opp, men noe har skjedd i kveld og den har steget (har tatt ovitrelle som jeg tester ut)
![]()
Vil du bli satt på gravid? 
Gravid!!Jeg er så glad for at den ble positiv allerede 10dpo! Håper håper min lille spire sitter![]()
Vil du settes på gravid? 
Passer jo perfekt som festedip da

Ja, må jo bare ha trua på at det går veienGravid!!Vil du settes på gravid?
![]()

Føler jeg skimter noe herVis vedlegget 474710
11 dpo, og ikke noe tegn til strek, heller ingen tegn på TRdette var den siste testen i denne syklusen, med mindre tr blir forsinka
![]()
tør ikke heelt endaGravid!!Vil du settes på gravid?
![]()
Skal teste noen dager til så ser vi
Ja var liksom detPasser jo perfekt som festedip da![]()
Tror det er bare bildet som spiller ett puss, for den er helt blenda i virkeligheten dessverre.Føler jeg skimter noe her![]()
Ååå. Det var veldig kjedelig daTror det er bare bildet som spiller ett puss, for den er helt blenda i virkeligheten dessverre.![]()
Weeeey endelig dpo land i morgen!!Blir nok positiv test i dag ja! (Som Flo forventet faktisk) Får ikke testet før i kveld igjen, så mulig jeg misser toppen! Men vi har lagt inn godt med aksjer så vi skal være good, får kjøre på i kveld også bare for å toppe det![]()
![]()
0,91 i Premom!

Åja ops i overimorgen*Jaaa! Vi sier det sant? Haha![]()
![]()