Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var veldig smart å gjøre det sånn! Men oj! Vi var mangeHåper alle er ok med måten jeg skriver opp gravide på. Det blir for mange tegn i posten om jeg skal kopiere alle navn en gang til når jeg flytter ned til gravid eller TR. Derfor ble det bare fargekoder. Vi er over 30 stk her!! Tror det er 34 eller 35? Utrolig mange![]()
Takk!Du er gravid!!Gratulerer!!! Skal jeg sette deg på gravid?
![]()
Uææh. Pingla i meg vil vente å se an stigning, men vet du hva… Sett meg opp! Det gjorde jo ingenting til eller fra sist. Skal prøve å fokusere mer på glede enn bekymring denne gangen. Så får vi se 
Åååå!!!Åhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691

Veldig fin strekk, gratulerer så myeKveld 11 dpo. Jeg syns den har blitt sterke siden imorges… iiiik![]()
WiiiiTakk!Uææh. Pingla i meg vil vente å se an stigning, men vet du hva… Sett meg opp! Det gjorde jo ingenting til eller fra sist. Skal prøve å fokusere mer på glede enn bekymring denne gangen. Så får vi se
![]()

Jeg har jo håpet ekstra på at det skulle gå for deg siden vi begge var i mars termin gruppen og vi begge måtte melde oss ut pga MA samme dagTakk!Uææh. Pingla i meg vil vente å se an stigning, men vet du hva… Sett meg opp! Det gjorde jo ingenting til eller fra sist. Skal prøve å fokusere mer på glede enn bekymring denne gangen. Så får vi se
![]()
Jeg ble veldig glad på dine vegne også håper at det skal vare helt til termin denne gangen! 
Det var bare en skygge i går, har bare negative tester i dag. Men ut ifra EL tidspunkt passerer jeg straks inn i 8 dpo da siden EL var rundt midnatt en gang. Så fortsatt tidlig! Hvis dip i temp var pga implantasjon i natt så burde jeg ikke måle det før i morgen eller i overimorgenHar du testet noe mer i dag @Kine 95?![]()
Tusen takk, det setter jeg veldig pris påJeg har jo håpet ekstra på at det skulle gå for deg siden vi begge var i mars termin gruppen og vi begge måtte melde oss ut pga MA samme dagJeg ble veldig glad på dine vegne også håper at det skal vare helt til termin denne gangen!
![]()

Heier på deg og testene dine som snart kommer!… Og nå ser jeg jo at du allerede er i full sving med tester!Tusen takk, det setter jeg veldig pris på
Vi har jo tidvis fulgt samme løp, så nå håper jeg det fortsetter sånn og at vi får en spire som sitter begge to!Heier på deg og testene dine som snart kommer!
Masse lykke til de neste dagene @Kine 95!
Åå, håper på to streker hos deg i morgen tidlig!Prøvde en test (sensivitet 25) i kveld etter å ha holdt meg i 5 timer men den var negativ, prøvde også en clear blue tidlig digital (sensivitet 10) men minustegnet lyste mot meg! Men får ta en ny test i morgen tidlig, testen var jo veldig svak så forhåpenligvis fortidlig om det ikke er skyggestrek![]()
Hurra!!!! Gratulerer!! Håper den klamrer seg fastÅhhh måtte alle gode ting være 3, og dette gå bra denne gangen![]()
![]()
Spotter fortsatt litt, men minimalt. Verdens beste førjulsgave!!
Vis vedlegget 474691

krysser for degJa, jeg syntes den så tydeligere ut på bildene når jeg lastet dem opp her! Da er det tredje gangen jeg har fått positiv test, så da håper jeg inderlig det er noe i at alle gode ting er tre![]()

og masse lykke til videre til resten som tester og venter

dette var den siste testen i denne syklusen, med mindre tr blir forsinka