Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke testet disse selv, men har hørt mye dårlig.. håper det er noe der for deg da, det synes jo ganske bra på testeneVil gjerne melde meg inn her
Bamsekos - b2 - PP4 - EL 12/11 - IKM 26/11
Lurer også litt på om noen her har erfaring med rfsu strimmel test, og om den får mye skygger?
De to øverste er fra i dag og de to nederste er fra i går

Nei, har dessverre ikke det, må kanskje kjøpe makesure strimler etter jobb i kveldHar aldri prøvd rfsu. Har du noe andre merker tilgjengelig som du kan dobbeltsjekke med? Syns jeg ser noe på noen av testene.
Jeg testet både metode tidlig og make sure vanlig denne runden, og make sure vanlig var mer sensitiv i alle fall. Liker demNei, har dessverre ikke det, må kanskje kjøpe makesure strimler etter jobb i kveld![]()
Okay, ja men føler jeg ikke ser noe rosa farge, krysser fingrene for at det kassnskje er en begynnelse på noe men har ikke så høye forventninger etter negativ clearblue digitalHar ikke testet disse selv, men har hørt mye dårlig.. håper det er noe der for deg da, det synes jo ganske bra på testene![]()

Men EL testene er skikkelige sensitive mot hcg da. Bare litt hcg så vil jo EL testen bli positivTok en EL-test nå, for å minske trangendet er jo sååå teit! Men graviditetstestene lyste mot meg i skuffen
![]()

Jeg kan også se noe på testene dine så synes også du skulle gått innom en matbutikk eller et apotek for å teste et annet merkeNei, har dessverre ikke det, må kanskje kjøpe makesure strimler etter jobb i kveld![]()

Var det den med uker du tok, eller ultratidlig digital?Okay, ja men føler jeg ikke ser noe rosa farge, krysser fingrene for at det kassnskje er en begynnelse på noe men har ikke så høye forventninger etter negativ clearblue digital![]()
Ja makesure er litt mere politilige føler jeg ogsåJeg testet både metode tidlig og make sure vanlig denne runden, og make sure vanlig var mer sensitiv i alle fall. Liker dem
Den med ukesindikatorVar det den med uker du tok, eller ultratidlig digital?
Den er ikke så sensitiv så du skal ha noe styrke på streken før den slår ut. Hadde ikke stolt for mye på denDen med ukesindikator

HeiBrukernavn - alder - barnet du prøver på - prøveperiode - EL (forventet eggløsning) - IKM (ikke kommende mens)
Eksempel:
Kine 95 - 30 - B1 - PP7 - EL 16/10 - IKM 01/12
Nickhei123 - 30 - B1 - PP1 - EL 16/10 - IKM 02/12
Hei!Hei
I følge connect appen er det 5 dager til min neste forventede mens. Tok tidlig graviditetstest fra babyplan, men den viste negativ.
Hvor tidlig har dere testet positiv ved tidligere graviditeter? Har ingen erfaring om dette og ingen jeg har lyst å snakke om dette med før jeg faktisk er gravid

Hvis du hadde EL smerter ville jeg stolt på de. Ikke alle som har en temp som fyker opp med en gang. Man ser jo ved 17. der at tempen går gradvis gjennomsnittlig oppover der ogsåEr det noen av dere som har erfaring med at natural cycles (eller andre apper som tracker syklus) flytter EL-datoen? Hadde først EL 17/11, negativ EL-test 15/11, positiv 16/11 også negativ igjen den 17/11. Hadde og EL smerter 16/11 og litt utpå formiddagen 17/11. Og etter NC har målt tempen min noen dager nå flyttet EL seg til 20/11 Noe som vil si at vi gikk fra å ha samleie alle de riktige dagene til å kun ha 3, 4 og 5 dager før EL nå.. Føler det ødela sjansene våre litt denne måneden… Legger ved bilde av grafen min![]()

Jaa det er de, var langt i fra positiv den testen da, men den var nå ikke så svak hellerMen EL testene er skikkelige sensitive mot hcg da. Bare litt hcg så vil jo EL testen bli positiv![]()

Hallo!!! Jeg ser noe!!
Jeg føler jeg skimter noe her!!