IKM uke 48 og 49

Ja, jeg har ikke gitt opp, skal fortsette å ha håp frem til jeg ser TR, men merker at tankene har begynt å gå til neste periode :smiley-ashamed004 har bestilt de fertility woman tablettene du anbefalte :joyful:
Jeg fikk de anbefalt av andre igjen. Men siden jeg skulle til å begynne med inositol og allerede gikk på Q10 innså jeg at jeg fikk begge med her og at denne i tillegg inneholdt den inositol miksen med 2 forskjellige typer som skulle være bra for fertilitet :happy:

Håper på at den holder seg høy ja :hello2 stiger den ytterligere hvis man blir gravid? Trodde den bare holdt seg høy
Kanskje ikke for deg som allerede har så høy temp haha :hilarious: Jeg har ikke kommet meg opp i nivået ditt enda :hilarious:

Screenshot_20251121_105317_FF App.jpg

Jeg tok en blenda test før jobb i dag 8 dpo:

Vis vedlegget 474567

Ikke så overraskende, men det var for å være litt føre var siden jeg skal på middager med vin både i kveld og på lørdag. Har googlet og lest alt jeg kommer over og konkludert med at det ikke virker skadelig å ta et glass vin i perioden mellom EL og ev. positiv test. Hva tenker dere andre om dette? :) Det blir på 8 og 9 dpo for min del.

Jeg har ikke for vane å takke nei til vin, så det blir nok umiddelbar mistenke om jeg gjør det. Føler jeg allerede har brukt opp sjåfør- og hodepine-unnskyldningene mine i tidligere pp-er, hehe
Nei, jeg tenker du skal få kose deg :happy: Skal gjøre akkurat det samme i helgen når foreldrene mine kommer på besøk. Jeg bare pleier å begrense det til få enheter. Pleier å begrense det mer akkurat rundt EL for å ha en god livmorslimhinne for sædcellene å svømme i egentlig.

Nei, jeg tenker du skal få kose deg :happy: Skal gjøre akkurat det samme i helgen når foreldrene mine kommer på besøk. Jeg bare pleier å begrense det til få enheter. Pleier å begrense det mer akkurat rundt EL for å ha en god livmorslimhinne for sædcellene å svømme i egentlig.
Er det lurt rundt EL ja, det skal jeg huske til neste hvis det ikke sitter nå :joyful:

Er det lurt rundt EL ja, det skal jeg huske til neste hvis det ikke sitter nå :joyful:
Altså det har kun med hydrering og dehydrering å gjøre, så det er jo bare å passe på å få inn seg nok væske :smiley-ashamed004 Tok et glass vin på EL dagen min siden jeg og forloveden min var ute for å feire 7 år sammen :hilarious:

Den utålmodige delen av meg har leitet seg i hel etter å finne ut av når eg testet positivt forrige gang (2 år siden) - for å kanskje håpe at det er noe likhetstrekk :laughing002 Fant ut (faktisk via gammelt forum her) at første lille positive kom 12 dpo. Så nå er målet å vente til då som blir søndag eller mandag siden alt frem til nå bare har vært blenda hvitt :arghh: Krysser fingrene så hardt det går!

Den utålmodige delen av meg har leitet seg i hel etter å finne ut av når eg testet positivt forrige gang (2 år siden) - for å kanskje håpe at det er noe likhetstrekk :laughing002 Fant ut (faktisk via gammelt forum her) at første lille positive kom 12 dpo. Så nå er målet å vente til då som blir søndag eller mandag siden alt frem til nå bare har vært blenda hvitt :arghh: Krysser fingrene så hardt det går!
Ahhhh god motivasjon til å vente da :smiley-ashamed004

Det gir meg og håp :Heartred :love017

Negative idagmorges, men tok disse når jeg kom fra jobb og holde meg i to timer. Det er ikke tidlig test. Detteer helt sikker en ørliten skyggestrek som knapt vises eller ren innbilling. Testetøs is set free!

Edit: Trodde jeg hadde av orginalen men det har jeg visst klart å slette så forblir med test med filter

Vedlegg

• IMG_0627.jpeg
    IMG_0627.jpeg
    96,9 KB · Visninger: 55
Negative idagmorges, men tok disse når jeg kom fra jobb og holde meg i to timer. Det er ikke tidlig test. Detteer helt sikker en ørliten skyggestrek som knapt vises eller ren innbilling. Testetøs is set free!

Edit: Trodde jeg hadde av orginalen men det har jeg visst klart å slette så forblir med test med filter
Miiip så spennende :smiley-bounce012

Back
Topp