IKM uke 48 og 49

Ikkesant!! Tok en ny nå :hilarious: Og nå kan jeg skiiimte såvidt en strek igjen, så må bare vente til imorgen og se! Må ikke gi opp håpet hvert fall når det er nooooe som kanskje er på gang
Det skal ikke så mye til i begynnelsen for at det svinger. Merket og at det var forskjell på tester i samme pakke

Melder meg inn da el kommer 1 uke tidligere enn forrige syklus :wtf: vi har nytt inseminasjonsforsøk denne syklusen :)

LiseMerethe - 31 - B2 - PP14 - EL 21/11 - IKM 7/12

Fikk beskjed om å sette el-sprøyte i dag, også blir det inseminasjon i morgen
:sign19:sign17:love7

Melder meg inn da el kommer 1 uke tidligere enn forrige syklus :wtf: vi har nytt inseminasjonsforsøk denne syklusen :)

LiseMerethe - 31 - B2 - PP14 - EL 21/11 - IKM 7/12

Fikk beskjed om å sette el-sprøyte i dag, også blir det inseminasjon i morgen
:sign19:sign17:love7
Ooo spennende! Håper alt går bra i morgen :happy:

20251120_154644.jpg
9 dpo og fortsatt blenda hvitt.
Har lyst til å vente noen dager før jeg ryker på en test til, meeeen klarer garantert ikke å la vær fordi :hilarious:

Der var nok løpet kjørt om dpo stemmer:shy:
Som sagt første syklus etter fødsel å jeg testet bare etter el pga misstanke basert på symptomer. Den var positiv når jeg testet 10.11, men smertene varte i en dag eller to til, å tidligere har jeg hatt topper på flere dager. Men da har jeg kunnet kjenne omtrent på sekundet egget har sluppet. Denne gangen var det mer diffust:confused013

Vedlegg

• 20251121_063453.jpg
    20251121_063453.jpg
    518,6 KB · Visninger: 43
Endelig med over i dpo-land! :Heartred
Fikk lh-peak i går morges, men tror toppen kan ha vært ila natta siden testen ble svakere utover dagen i går.
Og det var mye stikk og smerter i går kveld så egget må jo ha sluppet da med dette temphoppet i dag?!:dance008
IMG_7142.jpeg

11dpo idag og fortsatt blenda hvitt, så regner med det ikke blir noe denne måneden :/
De fleste tester faktisk ikke positivt før rundt 12 dpo, så selv om du hører en del bli oppgitt og gi opp rundt 11 dpo så er det bare pga de vet at de alltid har tidlig implantasjon. Vet at den holdningen kan smitte litt over på de "normale" med normal implantasjon rundt 9-10 dpo som ikke kan måle det før 12 dpo :smiley-ashamed004

Altså, jeg ser den enda, bedre i virkeligheten, men den er veeeeldig svak og usikker på om den er grå eller med farge. I dag skal jeg på jobb i motsetning til hjemmekontor igår, så i dag blir det ikke noe testing midt på dagen, krysser fingrene for at ettermiddagstesten viser litt mer :shy:

Vet ikke helt, men jeg kjenner litt murringer, og gjort det siden i går. Typiske mens eller gravid murrings. Tempen økte litt igjen i dag. Spennende dager fremover, nesten litt for spent :smiley-ashamed004:smiley-bounce012

IMG_3781.jpeg

Altså, jeg ser den enda, bedre i virkeligheten, men den er veeeeldig svak og usikker på om den er grå eller med farge. I dag skal jeg på jobb i motsetning til hjemmekontor igår, så i dag blir det ikke noe testing midt på dagen, krysser fingrene for at ettermiddagstesten viser litt mer :shy:

Vet ikke helt, men jeg kjenner litt murringer, og gjort det siden i går. Typiske mens eller gravid murrings. Tempen økte litt igjen i dag. Spennende dager fremover, nesten litt for spent :smiley-ashamed004:smiley-bounce012

Vis vedlegget 474564
Kanskje man trenger å reise på kontoret på slike dager :hilarious:

:smiley-ashamed004 De fleste tester faktisk ikke positivt før rundt 12 dpo, så selv om du hører en del bli oppgitt og gi opp rundt 11 dpo så er det bare pga de vet at de alltid har tidlig implantasjon. Vet at den holdningen kan smitte litt over på de "normale" med normal implantasjon rundt 9-10 dpo som ikke kan måle det før 12 dpo :smiley-ashamed004
Ja, jeg har ikke gitt opp, skal fortsette å ha håp frem til jeg ser TR, men merker at tankene har begynt å gå til neste periode :smiley-ashamed004 har bestilt de fertility woman tablettene du anbefalte :joyful:

Oi du er jo nesten på 37 grader alt :nailbiting: Regner med at temperaturen din kanskje stabiliserer seg litt rundt 37 da og øker videre hvis du blir gravid :pompus:
Håper på at den holder seg høy ja :hello2 stiger den ytterligere hvis man blir gravid? Trodde den bare holdt seg høy

De fleste tester faktisk ikke positivt før rundt 12 dpo, så selv om du hører en del bli oppgitt og gi opp rundt 11 dpo så er det bare pga de vet at de alltid har tidlig implantasjon. Vet at den holdningen kan smitte litt over på de "normale" med normal implantasjon rundt 9-10 dpo som ikke kan måle det før 12 dpo :smiley-ashamed004
Stemmer i på denne! Jeg testet negativt 11 dpo sist jeg ble gravid :)

Jeg tok en blenda test før jobb i dag 8 dpo:

IMG_1396.jpeg

Ikke så overraskende, men det var for å være litt føre var siden jeg skal på middager med vin både i kveld og på lørdag. Har googlet og lest alt jeg kommer over og konkludert med at det ikke virker skadelig å ta et glass vin i perioden mellom EL og ev. positiv test. Hva tenker dere andre om dette? :) Det blir på 8 og 9 dpo for min del.

Jeg har ikke for vane å takke nei til vin, så det blir nok umiddelbar mistenke om jeg gjør det. Føler jeg allerede har brukt opp sjåfør- og hodepine-unnskyldningene mine i tidligere pp-er, hehe

Jeg tok en blenda test før jobb i dag 8 dpo:

Vis vedlegget 474567

Ikke så overraskende, men det var for å være litt føre var siden jeg skal på middager med vin både i kveld og på lørdag. Har googlet og lest alt jeg kommer over og konkludert med at det ikke virker skadelig å ta et glass vin i perioden mellom EL og ev. positiv test. Hva tenker dere andre om dette? :) Det blir på 8 og 9 dpo for min del.

Jeg har ikke for vane å takke nei til vin, så det blir nok umiddelbar mistenke om jeg gjør det. Føler jeg allerede har brukt opp sjåfør- og hodepine-unnskyldningene mine i tidligere pp-er, hehe
Ikke skadelig nei :)

Back
Topp