Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for motiverende svarJeg har faktisk opplevd å bli gravid uten eggløsningslim ELLER positiv test på hele syklusen, så det er absolutt helt mulig altså!
Det som er rart at de ikke har tatt andre hormonprøver, usikker på hvorfor. Ja det går fint med lav AMH da det sier mer om hvor mye egg som er igjen og tid man har i følge legen hvor jeg tar IVF. Litt betydning, men ikke alt.Kanskje? Jeg har tatt blodprøver og vært på UL hoe gyn, Mine verdier var godt under 3, men gyn telte en god del flere follikler og sa at UL trumfer målingene. Jeg forsto det som at verdi under 3 er dårlig, men leser jo om mange som får det til likevel.
Var de andre målingene dine fine? Blir det første runde IVF på nyåret?
Jeg så deg ikke i lista på første siden, men er det ikke litt tidlig å gi opp denne runden allerede? Sender håp!Ble nok ingenting denne runden. Litt vemodig selv om det absolutt hadde vært fryktelig dårlig timingEr nok sikkert fordi jeg begynner og bli gammel, å det føles som"siste sjanse"
![]()
Åh? Men skal de ta flere prøver denne gangen? Min gyn var opptatt av flere ting, blant annet FSH og progesteron.Det som er rart at de ikke har tatt andre hormonprøver, usikker på hvorfor. Ja det går fint med lav AMH da det sier mer om hvor mye egg som er igjen og tid man har i følge legen hvor jeg tar IVF. Litt betydning, men ikke alt.
Nei er dessverre 4. forsøket. Hadde innsett men fester seg ikke.
Altså, jeg kan virkelig ikke nok om noe av dette til å kommentere her egentlig!Åh? Men skal de ta flere prøver denne gangen? Min gyn var opptatt av flere ting, blant annet FSH og progesteron.

Det var vanskelig å gi dette innlegget en emoji haha! Har lyst til å gi deg sympati, men samtidig hørtes det skikkelig koselig ut å reise på hotell med kjæresten4 dpo i dag… her går det unna! nei det gjør jo ikke detGleder meg sånn til neste lørdag, enten får jeg positiv test- eller så kan jeg ta meg en etterlengtet fest og hotellnatt alene med kjæresten
![]()

Tror det er 6 måneder som er gjennomsnittstiden et par bruker på å bli gravide. Bare greit å ta med seg når man starter prøvingen at de fleste ikke får det til umiddelbart. Dersom du er heldig og får det til med en gang så er det mer uvanlig enn ikke, men veldig mange klarer jo å bli gravide i løpet av de første prøveperiodene sine også. Håper det gjelder deg da5dpo i dag, tiden går sakte mot testing!! Hadde ingen symptomer på graviditet med førstemann, men da tok vi det som det kom. Denne gangen kjenner jeg etter på kroppen hele tiden. Litt slitsomt redd det ikke skal gå pga blitt eldre

Går greit å ta et glass liksom, men prøver å unngå og drikke mer enn sånn et glass til maten ved spesielle anledninger nå når jeg prøver 
Hvor mange dpo er du? Jeg tenker det er ikke vits å gi opp før TR kommer, har lest om de som tester positivt 16 dpo, da er det bare veldig sen festingBle nok ingenting denne runden. Litt vemodig selv om det absolutt hadde vært fryktelig dårlig timingEr nok sikkert fordi jeg begynner og bli gammel, å det føles som"siste sjanse"
![]()

Lurt å ha den alkoholfri i backup daJeg er jo egentlig 4 dpo nå, men har godtatt 3 dpo i fertilityfriend siden jeg sannsynligvis hadde EL sånn sent på kvelden. Tempen min pleier å droppe dagen etter EL, så EL skjedde iallfall før jeg målte tempen på morgningen. Men testmessig føler jeg jo at 7 dpo nå egentlig blir 6 dpo
Foreldrene mine har bestemt seg for å komme på et litt spontant overnattingsbesøk fra lørdag og midt ut i uken etter, så skal en tur på polet for å kjøpe en kartongvin senere og en alkoholfri vin jeg kan drikke i skjul. Heldigvis har vi ikke åpent kjøkken endaGår greit å ta et glass liksom, men prøver å unngå og drikke mer enn sånn et glass til maten ved spesielle anledninger nå når jeg prøver
Vis vedlegget 474480

Greit å ha i bakhodet ja!Tror det er 6 måneder som er gjennomsnittstiden et par bruker på å bli gravide. Bare greit å ta med seg når man starter prøvingen at de fleste ikke får det til umiddelbart. Dersom du er heldig og får det til med en gang så er det mer uvanlig enn ikke, men veldig mange klarer jo å bli gravide i løpet av de første prøveperiodene sine også. Håper det gjelder deg da![]()
Er nok litt farget av at de andre 5 gangene jeg har vært gravid har testene vært positive fra ca 8dpoJeg så deg ikke i lista på første siden, men er det ikke litt tidlig å gi opp denne runden allerede? Sender håp!
Bortsett fra med eldste da, hvor jeg nektet å gå med på at jeg var gravid før gubben ikke ville slutte å mase om at jeg måtte teste

9dpo (tror jegHvor mange dpo er du? Jeg tenker det er ikke vits å gi opp før TR kommer, har lest om de som tester positivt 16 dpo, da er det bare veldig sen festing
Jeg gir ikke opp før jeg ser TR![]()
)
Ja det tenkte jeg ikke på, men det er jo helt sant!Lurt å ha den alkoholfri i backup dakoselig me litt besøk, distrahere deg fra å teste
![]()
Får ikke testet like mye da, for da gjør man jo masse 
Samme her, jeg er nok også farget av å ha testet positivt med strimmel og digital 8 dpo begge gangene jeg har blitt gravid førEr nok litt farget av at de andre 5 gangene jeg har vært gravid har testene vært positive fra ca 8dpoBortsett fra med eldste da, hvor jeg nektet å gå med på at jeg var gravid før gubben ikke ville slutte å mase om at jeg måtte teste
Men det er jo så klart ikke alltid så lett og vite nøyaktig når ett egg slippes eller evt fester seg med mindre man har gått igjennom IVF.
Får teste igjen i morgen. Men er ingen stor krise om det ikke blir noe som sagt. Vi har minstemann som bare er 9mnd enda, å jeg er midt i studier![]()

Fertilityfriend har ikke truffet på EL hos meg noen av de 3 prøveperiodene jeg har tempet nå. Stoler mer på premomBitteliten økning i temp i dag, men bare til det den har vært tidligere, så ikke noe å hoppe i taket formå bare vente å se! Håper det svirrer et befruktet egg inni meg og leter etter plassen sin
Ff sier jeg er 8 dpo, mens Premom sier 7 dpo ut ifra positiv test, hvem hadde dere stolt på?
Vis vedlegget 474482