Våre tester

17 dpo idag, 5+4 :love017
Føler aldri jeg kommer til å stoppe å teste i frykt for at den skal bli svakere, men fikk 2-3 digital i dag!:angelic:
Forrige mnd me spontanabort fikk jeg aldri mer enn 1-2 så det var en lettelse:love017

Vedlegg

• IMG_5351.jpeg
    IMG_5351.jpeg
    504,3 KB · Visninger: 44
Hei,
Jeg kaster meg inn her. Jeg fikk en positiv test i går og kjenner at jeg er helt rådvill. Dette er nr 2 men det blir 12 år forskjell og jeg kjenner at jeg har dettet helt ut av alt dette med baby
Hvis det er noen trøst blir 16 år og 11 måneder mellom mine to hvis alt går bra. Er veldig grønn ja!

Tør jeg melde meg inn her da? Dette er testen tatt i dag (tor 4+0). Vet ikke om jeg tror på det selv egentlig. Ble mamma for første gang nå i juli, det tok over ett år å bli gravid og jeg måtte ha medisiner for å få eggløsning grunnet PCOS. Også blir jeg gravid helt naturlig nå igjen så fort. Hadde virkelig trodde det skulle gå lengre tid :nailbiting: Blir spennende å se om det blir pseudotvillinger på oss :Heartblue

Vedlegg

• IMG_20251111_214603.jpg
    IMG_20251111_214603.jpg
    91,6 KB · Visninger: 75
Tør jeg melde meg inn her da? Dette er testen tatt i dag (tor 4+0). Vet ikke om jeg tror på det selv egentlig. Ble mamma for første gang nå i juli, det tok over ett år å bli gravid og jeg måtte ha medisiner for å få eggløsning grunnet PCOS. Også blir jeg gravid helt naturlig nå igjen så fort. Hadde virkelig trodde det skulle gå lengre tid :nailbiting: Blir spennende å se om det blir pseudotvillinger på oss
Ikke noen tvil! Gratulerer :love7

Tør jeg melde meg inn her da? Dette er testen tatt i dag (tor 4+0). Vet ikke om jeg tror på det selv egentlig. Ble mamma for første gang nå i juli, det tok over ett år å bli gravid og jeg måtte ha medisiner for å få eggløsning grunnet PCOS. Også blir jeg gravid helt naturlig nå igjen så fort. Hadde virkelig trodde det skulle gå lengre tid :nailbiting: Blir spennende å se om det blir pseudotvillinger på oss :Heartblue
Vi brukte tre år, inkl noen ivf-forsøk på førstemann. Andre satt naturlig på prøvemåned 2 :joyful: Nå ble jeg gravid etter tre mnd (SA) og deretter to mnd. Så nå blir jeg tydeligvis ganske lett gravid!
Kan bli to veldig tette på deg ja, mye glede i det :Heartred

Gått tom for babyplan sine og eneste jeg fikk tak i var Rfsu har jo gitt meg en mini mentalt sammenbrudd :O Jeg får reise på jobb etterpå å ta ei blodprøve der.. Blir gal av mindre.. :/

Back
Topp