Åh så godt å endelig være på stimulering kan jeg tenke meg, kjempebra og lykke tilKan settes pp stimulerer. Første dose rekovelle satt
glemte også å føre opp sist at jeg skal ta fyremadel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så godt å endelig være på stimulering kan jeg tenke meg, kjempebra og lykke tilKan settes pp stimulerer. Første dose rekovelle satt
glemte også å føre opp sist at jeg skal ta fyremadel

Jeg har hatt 6 egguttak, 5 i Norge og 1 i utlandet med narkose/sedasjon. Det er en god grunn til at du finner forskjellig informasjon. Ingen av mine uttak har vært like, selvom 3 av dem har vært ganske like. De har vært ubehagelige, men levelige og jeg har vært 1 dag hjemme fra jobb etterpå. Et uttak var veldig vondt, og jeg fossblødde etterpå. Men det siste uttaket jeg hadde i Norge var ikke vondt i det hele tatt, og jeg dro rett på jobb etterpå. Var ikke øm i eggstokkene en gang. Det jeg hadde sist i utlandet gikk også veldig fint. Nå var jeg jo i lett narkose så husker jo ingenting fra selve uttaket. Men hadde ingen smerter/ømhet etterpå, blødde ingenting og var på byvandring 3 timer etter uttaket. Så uttakene kan være helt forskjellig, ikke bare fra person til person. Men altså også for samme person.Var på kontroll igjen i dag siden eggene har vokst saktere enn ønsket. Heldigvis var gynekologen fornøyd med veksten denne gang og det vil bli egguttak på onsdag eller torsdag neste uke Er ikke mer enn ca 4 egg, så krysser fingrene for at i hvert fall ett av dem blir befruktet.
Dere som har vært gjennom egguthenting, hvordan opplevde dere den prosessen? Finner så ulik info om smertenivå og om hvordan formen er etterpå.

Så lei meg for det - det er vondt og trist med negative tester13 dpo og blenda testveldig veldig lei meg. Har følt meg så gravid hele uka. Hatt skikkelig trua. Men er nok progesteronet som lurer meg.
Har du flere på frys så du kan få nytt innsett snart? Sender deg en stor klem 
Har satt deg opp på stimulering - masse lykke tilDa er jeg i gang med stimulering. Skal i tillegg ta pergoveris etterhvert.
Håper på mange terminspirer denne mnd![]()

Det er så utrolig vondt og så veldig urettferdig. Man ønsker så inderlig.. Sender deg tusen varme klemmer <313 dpo og blenda testveldig veldig lei meg. Har følt meg så gravid hele uka. Hatt skikkelig trua. Men er nok progesteronet som lurer meg.
Som nevnt her tidligere av andre. Det er så individuelt. Jeg har hatt 6 uttak og ingen av de har vært like, men alle helt overkommelige.. Siste uttaket var kanskje det beste å det var på OUS. Be om godt med smertelindring dersom det er smertene du er redd for. Dersom det er frykten som er problemet så kan du be om en litt bedre dose beroligendeVar på kontroll igjen i dag siden eggene har vokst saktere enn ønsket. Heldigvis var gynekologen fornøyd med veksten denne gang og det vil bli egguttak på onsdag eller torsdag neste uke Er ikke mer enn ca 4 egg, så krysser fingrene for at i hvert fall ett av dem blir befruktet.
Dere som har vært gjennom egguthenting, hvordan opplevde dere den prosessen? Finner så ulik info om smertenivå og om hvordan formen er etterpå.
Oi, det var sent? Mener det er 14dpo på OUS. Var hvert fall det med ferskforsøk. Okei, det er jo ikke ille med to kontroller uansett. Gikk du på progynova? Hadde du i så fall mye utflod og slim da? Jeg fikk egentlig velge, sliter litt med utslag på el-tester og ville ikke ta sjansen på at det kunne bli avbrutt hvis syklusen traff feil. Også har syklusen tidligere vært ganske ureglmessig14/11 (tester ikke før 19 dpo på st Olavs..). Denne gangen bare en kontroll, men har opplevd at jeg må ha to kontroller pga. for tynn slimhinne, men ikke sikkert dette er et problem hos deg. Vet du hvorfor du skal ha styrt?
Ja, innsett nr 2 er datteren mininnsett nr 3 ble en SA i uke 6. Og to innsett helt negativ.

Bare litt stinn og tung i kroppen, men ellers gikk det fint på min del! Er jo bare noen dager det står på ogsåMerket du selv at du hadde noe ubehag rundt væske i buken?![]()

Har brukt progynova ja, og i alle fall denne gangen hadde jeg myye utflod/slim.Oi, det var sent? Mener det er 14dpo på OUS. Var hvert fall det med ferskforsøk. Okei, det er jo ikke ille med to kontroller uansett. Gikk du på progynova? Hadde du i så fall mye utflod og slim da? Jeg fikk egentlig velge, sliter litt med utslag på el-tester og ville ikke ta sjansen på at det kunne bli avbrutt hvis syklusen traff feil. Også har syklusen tidligere vært ganske ureglmessig
Åh gratulerer med datteren din! Håper det sitter igjen helt til termin snart for deg![]()

Så lei meg for det - det er vondt og trist med negative testerHar du flere på frys så du kan få nytt innsett snart? Sender deg en stor klem
![]()
Tusen takk dere. Det er derfor jeg trenger forumet, her er det faktisk folk som forstår hvor jævlig dette er. Ingen i omgangskretsen min skjønner, selv om de absolutt er veldig støttende altså. Men takkDet er så utrolig vondt og så veldig urettferdig. Man ønsker så inderlig.. Sender deg tusen varme klemmer <3

Det er Nettop det.. Å virkelig forstå dette kreves at man har kjent det på kroppen.. :/Tusen takk dere. Det er derfor jeg trenger forumet, her er det faktisk folk som forstår hvor jævlig dette er. Ingen i omgangskretsen min skjønner, selv om de absolutt er veldig støttende altså. Men takk![]()
Tusen takk dere. Det er derfor jeg trenger forumet, her er det faktisk folk som forstår hvor jævlig dette er. Ingen i omgangskretsen min skjønner, selv om de absolutt er veldig støttende altså. Men takk![]()
Frykter heldigvis ikke smerter eller er redd. Er bare at jeg er en person som liker å vite hva jeg går til Har forberedt meg på at det kan bli vondt, men det kan også gå helt fintSom nevnt her tidligere av andre. Det er så individuelt. Jeg har hatt 6 uttak og ingen av de har vært like, men alle helt overkommelige.. Siste uttaket var kanskje det beste å det var på OUS. Be om godt med smertelindring dersom det er smertene du er redd for. Dersom det er frykten som er problemet så kan du be om en litt bedre dose beroligende![]()
Jeg ser skygge der, men om det er skygge etter testen eller HCG er vanskelig å si noe om. Men ja, jeg ser noe derÅh.. Jeg klarer ikke la være å myse på bildet av den her dumme testen jeg tok nå for en halvtime siden...
Ser noen noe? Eller er dette mitt cue til å gå å legge meg?
Vis vedlegget 473955
Jeg ser skygge der, men om det er skygge etter testen eller HCG er vanskelig å si noe om. Men ja, jeg ser noe der
Okei, så godt å høre, ble litt overrasket over at det kom så mye!Har brukt progynova ja, og i alle fall denne gangen hadde jeg myye utflod/slim.
Da skjønner jeg, er tryggere at det faktisk blir innsett med styrt. Nedsiden et jo at man må bruke medisiner til uke 10.
Tusen takk, nå gikk det ikke denne gangen, men vi prøver videre. Håper masse for deg og, helt forferdelig det du har måttet gå gjennom![]()
Tusen takk