Så trist! Ta godt vare på deg selvBle konstatert MA 8+2.. tatt hCG-måling også settes det igang til uka om ingenting har skjedd selv.
MA er forferdelig vondt og urettferdig.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så trist! Ta godt vare på deg selvBle konstatert MA 8+2.. tatt hCG-måling også settes det igang til uka om ingenting har skjedd selv.
MA er forferdelig vondt og urettferdig.Veldig leit å høre! Unner virkelig ingen en MA. Krysser fingrene for at det starter av seg selv så du slipper medikamenterBle konstatert MA 8+2.. tatt hCG-måling også settes det igang til uka om ingenting har skjedd selv.

Hæ??? Hva i alle dager??Ble konstatert MA 8+2.. tatt hCG-måling også settes det igang til uka om ingenting har skjedd selv.
håper bare kroppen ordner opp selv, men tviler sterkt på det. Han så av livmorhulen var vokst seg større som den skulle siden sist. Så kroppen skjønner nok ikke selv hva som har skjedd
. Får nok time på sykehuset til uka, gyn hadde ikke lov å skrive ut mifegyne. Kun sykehuset som får det
Det var 4 uker med kvalme for ingen verdens ting

Har tenkt på deg siden eg så den triste nyheten i dagTakk for gode ord, alle sammenEr en skikkelig dritt-situasjon å være i
håper bare kroppen ordner opp selv, men tviler sterkt på det. Han så av livmorhulen var vokst seg større som den skulle siden sist. Så kroppen skjønner nok ikke selv hva som har skjedd
. Får nok time på sykehuset til uka, gyn hadde ikke lov å skrive ut mifegyne. Kun sykehuset som får det
Jeg må bare prøve å være sterk oppi detta. Kun gutten på 13 år som har visst vi har vært gravide, men fortalte det til straks 16åringen som var hjemme, da jeg begynte å grine mens jeg sto å pakket inn bursdagsgaver til minigutten som blir 2 år imorgen(må bursdagspynte stua til han ikveld)Jeg fikk verdens beste trøsteklem av snuppa, og det var så godt
![]()
du må ha vare på deg sjølv i dag og kose dere i morgen med bursdagDet var veldig tristTakk for gode ord, alle sammenEr en skikkelig dritt-situasjon å være i
Jeg må bare prøve å være sterk oppi detta. Kun gutten på 13 år som har visst vi har vært gravide, men fortalte det til straks 16åringen som var hjemme, da jeg begynte å grine mens jeg sto å pakket inn bursdagsgaver til minigutten som blir 2 år imorgen(må bursdagspynte stua til han ikveld)Jeg fikk verdens beste trøsteklem av snuppa, og det var så godt
![]()
. Unner ingen MA. Sender deg en stor klem.
ber om styrke og fred i sorgen og for tida framover, at alt skal ordne seg fint og at den siste lille spira finner veien til dokk til slutt uten noko meir sorg nå

Isj, godt mulig man må ta tabletter da, altså.. :/ Kjedelig...Forrige hCG-måling tatt 7+2 lå på 48.000. Igår 8+2 lå den på 67.000 i hcg![]()
Men på denne ultralyden fikk han skikkelig innsyn og var sikker på at det ikke var hjerteslag? Tenkte fordi det var vanskelig med innsyn sist. Trist at du må gjennom detteForrige hCG-måling tatt 7+2 lå på 48.000. Igår 8+2 lå den på 67.000 i hcg![]()

Men på denne ultralyden fikk han skikkelig innsyn og var sikker på at det ikke var hjerteslag? Tenkte fordi det var vanskelig med innsyn sist. Trist at du må gjennom dette![]()