Drømmen om en til i familien♡ MA i uke 9+5

Dette var trist å lese, fikk skikkelig vondt av deg❤️:sad010 sender deg en stor klem, håper gjengen din tar godt vare på deg nå ❤️❤️

Takk for gode ord, alle sammen❤️ Er en skikkelig dritt-situasjon å være i:arghh: håper bare kroppen ordner opp selv, men tviler sterkt på det. Han så av livmorhulen var vokst seg større som den skulle siden sist. Så kroppen skjønner nok ikke selv hva som har skjedd:smiley-angry017. Får nok time på sykehuset til uka, gyn hadde ikke lov å skrive ut mifegyne. Kun sykehuset som får det:bag: Det var 4 uker med kvalme for ingen verdens ting:smiley-angry019:smiley-angry026:sad010

Jeg må bare prøve å være sterk oppi detta. Kun gutten på 13 år som har visst vi har vært gravide, men fortalte det til straks 16åringen som var hjemme, da jeg begynte å grine mens jeg sto å pakket inn bursdagsgaver til minigutten som blir 2 år imorgen(må bursdagspynte stua til han ikveld)❤️ Jeg fikk verdens beste trøsteklem av snuppa, og det var så godt❤️

Takk for gode ord, alle sammen❤️ Er en skikkelig dritt-situasjon å være i:arghh: håper bare kroppen ordner opp selv, men tviler sterkt på det. Han så av livmorhulen var vokst seg større som den skulle siden sist. Så kroppen skjønner nok ikke selv hva som har skjedd:smiley-angry017. Får nok time på sykehuset til uka, gyn hadde ikke lov å skrive ut mifegyne. Kun sykehuset som får det:bag: Det var 4 uker med kvalme for ingen verdens ting:smiley-angry019:smiley-angry026:sad010

Jeg må bare prøve å være sterk oppi detta. Kun gutten på 13 år som har visst vi har vært gravide, men fortalte det til straks 16åringen som var hjemme, da jeg begynte å grine mens jeg sto å pakket inn bursdagsgaver til minigutten som blir 2 år imorgen(må bursdagspynte stua til han ikveld)❤️ Jeg fikk verdens beste trøsteklem av snuppa, og det var så godt❤️
Har tenkt på deg siden eg så den triste nyheten i dag :sad010 du må ha vare på deg sjølv i dag og kose dere i morgen med bursdag

Det var veldig trist :Heartred . Unner ingen MA. Sender deg en stor klem.
Håper kroppen ordner seg og du får ny spire snart :Heartred

Så ufattelig trist M❤️ livet kan være brutalt❤️ godt å høre at du kan lene deg på den fine familien din :love017 ber om styrke og fred i sorgen og for tida framover, at alt skal ordne seg fint og at den siste lille spira finner veien til dokk til slutt uten noko meir sorg nå❤️
Tenker mykje på deg, er så vondt i miste og det er ekstra vondt i ei slik fin tid som dette å bære på uvisshet, sorg og smerte❤️ sender deg ein god lang klem❤️❤️

Takk for alle gode ord og støtteerklæringer- dere er bare best:smiley-angelic003:Heartred

Har hatt en dårlig følelse hele veien, så skal ikke kimse av magefølelsen❤️ Kommer til å være livredd i neste svangerskap(om det blir noe?)

Nå er det pynta litt til 2årsdagen til mr Finley :cool05 :hug007:happy093:gen014:talk017:dummy::Heartblue:love7

Screenshot_20251106_223928_Gallery.jpg
Screenshot_20251106_223942_Gallery.jpg

Forrige hCG-måling tatt 7+2 lå på 48.000. Igår 8+2 lå den på 67.000 i hcg :smiley-angry026

Men på denne ultralyden fikk han skikkelig innsyn og var sikker på at det ikke var hjerteslag? Tenkte fordi det var vanskelig med innsyn sist. Trist at du må gjennom dette :Heartred

Jeg turte nesten ikke å se, så jeg så bare plommesekken også noe annet, men man ser nesten ingenting, nei. Er jo pga ks-arr. Omtrent ikke innsyn. Regner da ikke med at de ser mer på sykehuset heller. Er så fælt å være så dårlig og kvalm, når det er MA. Kroppen skjønner det jo ikke. Ikke fått time på sykehuset ennå heller, og er blitt sånn at en nå trenger henvisning, sa han. For å få mifegyne

Back
Topp