Petit.cookie
Betatt av forumet
TakkGratulerer som ruger - nyt følelsen så må lille spire feste seg![]()
![]()
Det skal jeg!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkGratulerer som ruger - nyt følelsen så må lille spire feste seg![]()
![]()
Det skal jeg!

Gratulerer som ruger!!!Jeg ruger! Mummitrolle - 34 - B3 - andre innsett - Pergovis, Fyremadel & cyclogest - innsett 4/11 testdag 14/11
Har 3 egg på frys![]()
Setter deg opp på listen 

Så spennendeMenne.. Skjer det noe her tro.. Det er mer strek på den siste. Synes alt for dårlig på kamera..
Vis vedlegget 473758

Ja, sist jeg hadde fryseforsøk var jeg på UL dag 14, satte Ovitrelle samme kveld og uttak av 5 dagers embryo var 1 uke etter UL. Ovitrelle trigger eggløsning etter 24-36 timer, mener jeg. Så da ble det timet slik. Fungerte dog ikkeHva er andres erfaring med fryseforsøk? Jeg skal til kontroll på syklusdag 12, styrt syklus. Er så spent på hva jeg kan forvente! Hvis alt ser bra ut på kontrollen, er det sånn at innsett blir 5 dager etter denne? Har bare 5-dagers på frys![]()
Men var det uttak eller innsett? Jeg har embryo på frys, så skal ikke ta ut noen ting, bare sette inn. Virket på legen som at jeg ikke skal sette ovitrelle heller så er kanskje to forskjellige ting?Ja, sist jeg hadde fryseforsøk var jeg på UL dag 14, satte Ovitrelle samme kveld og uttak av 5 dagers embryo var 1 uke etter UL. Ovitrelle trigger eggløsning etter 24-36 timer, mener jeg. Så da ble det timet slik. Fungerte dog ikkeHar også styrt syklus denne runden, første UL på sykehuset er på mandag, men tar privat kontroll i morgen (dag 10).
Dette var innsett ja, hadde en 5-dagers på frys. Om du ikke skal sette Ovitrelle så satser de kanskje på at du får eggløsning «naturlig», etter å ha blitt stimulert.Men var det uttak eller innsett? Jeg har embryo på frys, så skal ikke ta ut noen ting, bare sette inn. Virket på legen som at jeg ikke skal sette ovitrelle heller så er kanskje to forskjellige ting?
Er det styrt syklus med progynova? I så fall er det ikke meningen du skal få eggløsning men at de erstatter hormonene for deg. Da blir det innsett 5 dager etter at de har sett at slimhinnen er tykk nokHva er andres erfaring med fryseforsøk? Jeg skal til kontroll på syklusdag 12, styrt syklus. Er så spent på hva jeg kan forvente! Hvis alt ser bra ut på kontrollen, er det sånn at innsett blir 5 dager etter denne? Har bare 5-dagers på frys![]()
Jeg var akkurat sånn forrige gang også, måtte planlegge inn test til en dag der jeg kan takle negativt resultat. Ble grining hele den dagen selvsagt, men gikk fint igjen neste dag. Tror det kan være lurt som du sier å ta på lørdag, men gjerne på kveld hvis du klarer å vente, ellers blir liksom hele dagen «ødelagt» ved negativ test, min opplevelse er at en god nattessøvn gjør det enklere neste dagJeg og mannen diskuterte litt nå, jeg må liksom regne med 1 dag i kjelleren ved negativ test, og på 14 dpo så skal vi hele dagen til svigers og så skal jeg være borte i 3 dager.. Så da er det onsdagkveld som fungerer men har jobb heeele torsdag og er redd hjernen fungerer dårlig. Neste fredag passer egentlig bra men er for lenge til. Så kanskje det blir test allerede på lørdag (13 dpo), da er det fortsatt bare typ 2 dager jeg må gå på medisinene før jeg trygt kan slutte ved neg test. Men HEI hva skjedde med manifisteringen, jeg manifisterer jo at jeg er 3+3 i dag og skal teste positivt.. på lørdag?![]()
(man blir koko, tenk å planlegge noe sånt så nøye)

Omg gratulererAnd there it is <3
Vis vedlegget 473812

Du får si ifra når du er klar for å flyttes til «you know what» listen HCG på 22 så du kan gjerne gjøre det nåOmg gratulererDu får si ifra når du er klar for å flyttes til «you know what» listen
![]()
Høres ut som vi er veldig like, ja. Jeg bruker i alle fall å komme meg raskt opp igjen men er langt nede i ca en dag. Kanskje jeg skal vente til ettermiddag/kveld som du sierJeg var akkurat sånn forrige gang også, måtte planlegge inn test til en dag der jeg kan takle negativt resultat. Ble grining hele den dagen selvsagt, men gikk fint igjen neste dag. Tror det kan være lurt som du sier å ta på lørdag, men gjerne på kveld hvis du klarer å vente, ellers blir liksom hele dagen «ødelagt» ved negativ test, min opplevelse er at en god nattessøvn gjør det enklere neste dag![]()