IKM uke 45

10DPO: Da sier jeg god morgen xsmile9 Jeg testet med de to SHEIN testene kl 05 (måtte opp og tisse uansett). Jeg syntes jeg så en strek ta form mens jeg satt der, men var trøtt og la meg igjen. Mulig jeg ser to streker nå?

Den blå det står Pregnancy test på/bilde nummer to, er en test som går ut på dato nå i november.

Den siste er tidligtesten til BabyPlan tatt nå. Der syntes jeg at jeg skimter noe
Jeg ser hvertfall noe på babyplan og de 2 siste :D

At this point vet jeg ikke om jeg prøver å gaslighte meg selv, eller om jeg faktisk fikk en positiv test idag?
Ikm ble jo i går, da tr kom, men nå lurer jeg litt på om det er festeblødning? Det er nesten ingenting, komme ingenting ut, men er rødt på papiret, som er likt de 2 forrige gangene jeg har fått festeblødning, men det er litt mørkere dette gang, så jeg var sikker på at det var tr.
Tok babyplan tidlig test i går som var helt negativ, mens jeg tok i dag tidlig, og jeg er nesten 110% sikker på at jeg ser noe...?
Er jeg helt koko?
Er usikker hvor tidlig jeg kunne ha fått positiv tidligere pga jeg ikke testet før 14 og 15 dpo sist.
Så tenker å ta ny test 15 dpo denne gang også, og se om det faktisk er noe der så jeg slipper å tolke.
Noen andre som ser, eller er det bare meg??
Vis vedlegget 473680Vis vedlegget 473681
Jeg ser på den nederste, håper den utvikler seg :D

Gøy med flere positive tester de siste dagene, si gjerne ifra når dere ønsker å bli satt på lista :love017

For min egen del så røyk jeg på en test i dag 11 dpo, den var blenda, som forventet, men jeg ble så satt ut av tidenes temphopp på morgenen i dag så måtte bare sjekke:dance008 Viser seg at jeg nok bare er på vei til å bli syk:hilarious:
IMG_7072.jpeg

Da melder jeg meg ut. Dpo 11 å negativ test.
I tillegg fikk vi vite i dag at mannen har for lite svømmere, slik at sjansen for at det klaffer for oss på egenhånd er tilnærmet null.
Så utrolig vond beskjed å få, skal dere henvises til IVF da? Om det er lov å spørre, hvor lavt skal konsentrasjonen være for at de anslår det som tilnærmet null å befrukte naturlig? Sender mange gode tanker

Back
Topp